Останні статті автора: Олександр Романенко

05/01/2023
Мобільна SEO – це оптимізація веб-сайту для мобільних пошукових систем, тобто оптимізація для відвідувачів, які використовують мобільні пристрої, планшети, смартфони і т.д. для отримання доступу до вашого ресурсу.

23/12/2022
Канібалізація ключових слів – це явище, коли кілька сторінок на сайті оптимізовані під одні й ті самі або схожі запити і конкурують між собою у видачі, тобто задовольняють одному чи схожому інтенту. Пошукова система не може визначити більш релевантну з них, і жодна із цих сторінок не отримує ТОП позицій, що знижує органічну ефективність сайту.

12/12/2022
Показники відвідуваності та позиції сайту в пошукових системах змінюються доволі часто, для їх виявлення необхідний постійний моніторинг. Причинами можуть бути як оновлення пошукових алгоритмів так і введення санкцій, ручних або автоматичних.

31/10/2022
Для «безпечної» міграції сайту потрібно діяти за планом, бути уважним. Обов’язково зберегти резервні копії, розгорнути технічний домен, закритий від індексації, для реалізації змін та перевірок і втрати трафіку будуть мінімальні.

04/10/2022
Саме пошукове просування сайту дозволить розширити аудиторію потенційних клієнтів і отримати більше трафіку для веб ресурсу при мінімальних вкладеннях, хоча помітного результату доведеться зачекати деякий час. Що необхідно зробити до початку SEO-оптимізації сайту для малого бізнесу?

16/09/2022
Поведінкові фактори (ПФ) – метрики, значення яких формується на основі досвіду відвідувачів сайту, і які впливають на ранжування сайту і його сторінок пошуковими системами при формуванні видачі за пошуковими запитами.

07/04/2022
За допомогою функціоналу Google Disavow Links Tool є можливість «відхилити» небажані посилання, які ведуть на ваш сайт. Або, точніше, завантажити в Google Search Console список беклінків, які не повинні враховуватися під час ранжирування, як повідомляє підтримка Google .

19/01/2022
Перший крок для вироблення комплексу заходів для пошукової оптимізації – це аналіз конкурентів Вашого ресурсу, які мають високі позиції у видачі. Для аналізу потрібно вибрати топових представників потрібної ніші з урахуванням регіону просування, якщо це є актуальним для Вашого бізнесу.
Популярні статті автора

23/05/2023
Редирект – що це і як його налаштувати?
Редирект (перенаправлення) – це процес автоматичної переадресації користувача з однієї URL-адреси на іншу, що буває корисним при зміні URL-адреси сторінки, перенесення сайту на інший домен, виправлення помилок URL, забезпечення безпеки сайту тощо.

12/05/2023
Товарні фільтри для інтернет-магазину
Фільтри – це не просто інструмент, потрібний покупцю для пошуку товару в, іноді, дуже великих каталогах, їх налаштування – один з ключових чинників, що впливають на продуктивність і ефективність інтернет-магазину. Три чверті користувачів, які не знайшли потрібний товар протягом 20 секунд залишають веб-ресурс і шукають більш зручний.

19/04/2023
SEO аудит
Регулярне проведення SEO-аудиту дозволяє контролювати видимість вашого сайту в пошукових системах. SEO-аудит може виявити технічні проблеми, такі як непрацюючі посилання, дубльований контент, погана структура сайту та інші проблеми, які можуть негативно вплинути на ранжування в пошукових системах.