Що таке рейтинг домену

#SEO 15 December 2021 Оцінити статтю

Як оцінити якість та авторитетність веб-ресурсу? Такі метрики (показники) як Ahrefs Domain Rating (DR), Moz Domain Authority (DA) та Яндекс ІКС використовуються для порівняння з доменами конкурентами та оцінки донорів зовнішнього посилального профілю.

Що таке Domain Rating (DR)?

Одним з найпопулярніших сервісів для оцінки посилання є Ahrefs.com, а DR – один з основних його показників.

На сайті Ahrefs сказано:

«… рейтинг домену Ahrefs НЕ є показником «авторитету веб-сайту» і не розраховується на основі вашого пошукового трафіку чи рейтингу.

що таке рейтинг домену

Рейтинг домену – це показник, який показує «посилальну популярність» вашого сайту в порівнянні з іншими веб-сайтами в світі за шкалою від 0 до 100. »

Domain Rating (DR) оцінює лише кількість та якість зовнішніх посилань на сайт, не враховуючи вік домену, відвідуваність, тощо.

На початку 2018 року Ahrefs змінив алгоритм розподілу сайтів за логарифмічною шкалою, і більша частина доменів у рейтингу змістилися з діапазону DR 20-50 в – DR від 0 до 30. , і, наприклад, отримати оцінку DR-30 – для «молодого» сайту складніше. Тепер два, три десятки зовнішніх посилань для отримання DR-30+ такі показники зараз у сайтів з кількістю посилань від 150 до 300. Не варто забувати, що на вершині цього рейтингу Facebook, Google і т.д. і прагнути показника Domain Rating – 80 зовсім не обов’язково, цілком достатньо відповідати показникам сайтів конкурентів і перевищувати їх.

Moz Domain Authority (DA) та Яндекс ІКС

Moz Domain Authority оцінює рівень авторитетності веб-ресурсу в Google за шкалою від 0 до 100.

Яндекс ІКС – оцінює «корисність» сайту для відвідувачів, за шкалою від 0 до нескінченності, при розрахунку цієї метрики, Яндекс оцінює безліч критеріїв.

Як покращити рейтинг домену?

Провівши аналіз свого сайту та показників посилання топових конкурентів у своїй ніші можна зрозуміти, чи потрібні вашому веб-ресурсу поліпшення. Оцінка посилальної маси конкурентів з кращими значеннями DR, кількість зовнішніх посилань, якість та вік доменів донорів, типи майданчиків допоможе з вибором правильної зовнішньої стратегії просування сайту.

При публікації зворотних посилань на свій ресурс обов’язково оцінюйте донорів зовнішніх посилань:

Вибір донорів з відповідними показниками якості, в тому числі (DR), для нових посилань дозволить покращити значення метрик та авторитетність сайту.

Ігор Піддубко SEO фахівець
схожі статті
підписатися:
Створення метатегів Title/Description
Створення метатегів Title/Description
# SEO
Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?
Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?
# SEO
Основні фактори ранжування сайту в Google
Основні фактори ранжування сайту в Google
# SEO
Коментарі