Як зробити контент дружнім для SEO

Як зробити контент дружнім для SEO
Як зробити контент дружнім для SEO

Що таке SEO-дружній контент?

Основна складова для будь-якого сайту – його контент, мета створення якого, привернення уваги відвідувачів. Контент повинен бути дружнім, адже якщо відвідувачеві важко орієнтуватися або зовсім не зрозумілий вміст на вашому сайті, то швидше за все він не затримається на ньому, а ви втратите потенційного клієнта, покупця, передплатника, замовника тощо.

Якісний контент у роботі з технічними стратегіями SEO, здатний задовольнити цілі пошуку та запити відвідувача, а також сприяти пошуковим системам у видачі найбільш підходящих результатів.

Іншими словами, SEO-дружній контент – це унікальний контент, який ретельно створений та оптимізований за допомогою різних методів SEO, щоб привертати та утримувати увагу читачів та пошукових систем. Контент повинен приносити користь як для відвідувачів сайту, відповідаючи на його запитання, так і для пошукових систем, допомагаючи їм зрозуміти контент і надати йому високий рейтинг.

8 кроків для створення дружнього контенту для SEO

Для того, щоб перевершити своїх конкурентів у світі цифрового маркетингу і зайняти високі позиції сайту в результатах пошукової видачі, необхідно створити SEO-дружній контент, оптимізований під запити користувачів і вимоги пошукових систем. Перевірити дружність контенту можна за допомогою інструментів Google Analytics або Microsoft Clarity.

Процес створення та оптимізації передбачає врахування кількох важливих аспектів. Далі розглянемо детальніше кожен із них.

1. Оцінка рівня корисності контенту

Для початку необхідно проаналізувати якість, корисність та різноманітність видів вашого контенту, подивившись на нього очима користувача. В даний час, для оптимізації та ранжування сайтів безумовно важливий облік поведінкових факторів та користувальницьких думок. Для цього необхідно:

  • визначити цільову аудиторію, що вона шукає в мережі та який вид контенту для цього найбільш корисний;
  • зрозуміти, як ваша цільова аудиторія формує та формулює свої запити і які рішення чи відповіді очікує отримати, скориставшись вашим контентом;
  • визначити, наскільки стаття наповнена посиланнями, чи немає перенасичення;
  • проаналізувати зрозумілий і чи ваш контент зручний для сприйняття відвідувачів.

Таким чином, ви зможете знайти баланс між інтересом людей та вимогами для SEO-просування.

2. Аналіз ключових слів

Правильно підібрані ключові слова – украй важлива частина сучасного SEO, які допоможуть задовольнити пошукові запити цільової аудиторії та зайняти високі позиції у пошуку. При виборі цільових ключових слів необхідно визначити:

  • що конкретно шукають люди, а саме точні фрази, які використовуються при пошуку в інтернеті, а також кількість запитів за ключовим словом;
  • мета та обсяги пошуку;
  • ресурси, а саме те, як ви конкуруватимете з контентом, який вже використовується в результатах пошуку. Можливо, вам потрібно буде трохи опрацювати слова та фрази та вибрати найбільш релевантні ключові слова.

Для дослідження ключових слів для SEO-дружнього контенту вам допоможуть кілька перевірених джерел:

Key Collector

key collector

Планувальник ключових слів Google ADS

Планувальник ключових слів Google ADS

Serpstat

Serpstat

3. Структуризація та опрацювання читабельності контенту

Для створення якісного контенту, який відповідатиме на запитання цільової аудиторії – структуруйте його. Систематизуючи інформацію, ви забезпечуєте легкість у читанні, адже важливо, щоб контент подавався у зрозумілій та зручній формі.

Під час опрацювання контенту важливо звернути увагу на:

  • точність структури, послідовність та зв’язність тексту;
  • абзаци меншого розміру, які полегшують сприйняття та наявність підзаголовків;
  • рівень щільності ключових слів;
  • використання нумерованих та маркованих списків;
  • довжину слів та речень, стиль написання.

Роботу з контентом полегшать послуги Ahrefs, Istio, Miratext і TextAnalyzer.

4. Створення заголовків, що запам’ятовуються

Важливим моментом є створення привабливих заголовків, адже вони підвищують читабельність та мають великий вплив на SEO. Правильно оптимізований заголовок для SEO повинен містити цільове ключове слово на початку, точне опис статті і бути не більше 60 символів.

5. Оновлення вмісту

Якщо на вашому сайті вже розміщено привабливий та затребуваний контент, то необхідно підтримувати його актуальність для пошукових систем. Наприклад, якщо ви зміните дату публікації і трохи відредагуєте текст, це допоможе пошуковим системам проіндексувати ваш сайт повторно.

Важливо регулярно створювати новий контент, адже пошукові системи налаштовані на видачу найкращих та найсвіжіших результатів.

6. Оптимізація URL-адрес, метаданих, зображень

Для кращого ранжування важливо створювати SEO-оптимізовані URL:

  • складайте URL у вигляді ЧПУ (людина-зрозуміла УРЛ) з ключовим словом на кожній станиці. Це допоможе пошуковим системам краще ідентифікувати сторінку та покращити видимість вашого сайту;
  • створюйте актуальні та прості URL-адреси, скоротивши або видаливши непотрібні слова;
  • потрібно використовувати дефіс для розділення слів. Наприклад, https://domain/knizhnye-polki
  • використовуйте лише малі літери, тому що великі літери можуть призвести до помилки 404 на деяких серверах;
  • старайтеся не використовувати стоп-слова, такі як a, an, but та or.

Візуальний контент – найкращий спосіб привернути увагу читача. Оскільки Google не може зчитувати текст на зображеннях, а лише трактує та адаптує його вміст, необхідно оптимізувати зображення. Для цього потрібно прописати атрибути alt та title, підписи до картинок та імена файлів.

Для залучення більшого трафіку потрібно грамотно налаштувати метатеги – це коротке зведення про контент, який використовується для ранжування пошуковими системами та впливає на видачу. Сніппен має виглядати привабливо та інформативно, адже це перше, що бачить користувач на сторінці видачі пошукача. Найкращим рішенням буде включити у description ключові слова та уникати використання стоп-слів. Правильно, якщо вона не збігається з title.

7. Додавання релевантних посилань, мікророзмітки та кнопок соцмереж

Перелінковка всередині сайту допомагає органічно наповнювати контент внутрішніми та зовнішніми посиланнями. Це являє собою додаткову цінність, адже внутрішні посилання – це ефективний спосіб знизити кількість відмов, збільшити час знаходження читача на сайті та допомогти пошуковим системам зрозуміти релевантність контенту. Важливою умовою є помірна кількість зовнішніх посилань з доменів із гарною репутацією.

Додавання релевантних посилань

На сторінки сайту необхідно додати мікророзмітку, оскільки вона дозволяє створювати розширені сніпети, які підвищують клікабельність та кількість трафіку.

додавання мікророзміток

Для перевірки валідації найкраще використовувати Майстер розмітки структурованих даних від Google.

Додавання кнопок соцмереж на сайті допомагає зацікавити читача контентом та дає можливість ділитися ним.

8. Оптимізація вмісту для мобільних пристроїв

Адаптивний дизайн сайту та оптимізація контенту для мобільних пристроїв – обов’язкова умова для пошукових систем, що допомагає добре ранжувати сайти. Контент необхідно надати у читабельній формі та із зручною навігацією. Необхідно проаналізувати та подбати про швидкість завантаження вашого сайту та відображення контенту. Переглянути як користувач бачить сторінки з телефону або планшета і перевірити сайт на його мобільність можна за допомогою Google Mobile Friendly.

дружній контент

Коректне відображення матеріалу робить його дружнім SEO.

Підведемо підсумки

Створення дружнього контенту для SEO дуже трудомісткий процес, на який буде потрібно досить багато часу, але кінцевий результат точно того вартий. Дотримуючись вищевикладених порад та правил з оптимізації та створення SEO-дружнього контенту, ви зможете отримувати максимальну вигоду з вмісту сайту. Якісний та привабливий контент у парі зі стратегіями SEO призведе до залучення більшої кількості клієнтів, шляхом ранжування сайту та високих позицій у пошуковій видачі, також змусить відвідувачів довше затримуватися та повертатися на ваш сайт та ділитися вашим контентом.

Павло Власюк
CMO
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    04/10/2021
    Якісні зовнішні посилання, що ведуть на сайт – це ефективний метод просування сайту в пошукових системах Google та Bing. Сукупність всіх зворотних посилань називається «посилання». Чим він більший, тим авторитетніший ваш ресурс виглядає в очах ПС.

    07/10/2024
    Медіапланування допомагає виявити рекламні канали, які варто залучити, прописати кількість інвестицій, необхідних для реалізації плану, графік виходу оголошень та інше, про що детальніше поговоримо далі. Планування необхідне, щоб завчасного знати, який буде результат реклами та яким чином працюватиме вся концепція.

    Instagram є гарним доповненням до основного вебресурсу, способом збільшити довіру до бренду та його впізнаваність, а також додатковим ефективним джерелом продажів. Головне – грамотно оформити сторінку, поповнювати актуальним захоплюючим контентом та рекламувати, і тоді Інстаграм запрацює на всі 100%.

    Останні статті по #SEO
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    Meta Ad Library або Бібліотека реклами Meta — це безкоштовний інструмент, який містить велику кількість вже існуючих рекламних креативів для соцмереж Facebook, Instagram, WhatsApp.

    14/03/2025
    Google здійснює пошук за запитом користувача спираючись на декілька основних факторів, серед яких є ключові слова. Роботи Google оцінюють вміст веб-ресурсу та відповідність його запиту користувача саме за кількістю та щільністю використання ключових слів.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову