Як продавати в Instagram

Як продавати в Instagram
Як продавати в Instagram

Кількість зареєстрованих користувачів Інстаграм невпинно росте. За статистикою, станом на 2024 рік платформа налічує більше 2 мільярдів активних відвідувачів. Аналітики очікують, що до 2025 року кількість відвідувачів Інстаграм сягне 2,44 мільярда.

Статистка росту користувачів Інстаграм | WEDEX

Важливо розуміти, що це все не лише звичайні користувачі, але й багато підприємців, що просувають та популяризують свій продукт у соцмережі. Тож, бізнес в Instagram став звичним явищем для всіх. В інтернет-магазинів, експертів у різних нішах виходить успішно продавати свої товари та послуги. Це стало можливим не лише завдяки підприємцям, але й чималим зусиллям власника та розробників Інстаграм. Покупки у цій соцмережі стали більш зрозумілими для потенційних клієнтів, а продажі – зручно систематизованими для продавців в інтернет-магазинах.

З онлайн-фотоальбому Інстаграм перетворився на справжній торговий майданчик майже для будь-якого бізнесу, тому у цій статті ми зібрали максимум корисної інформації для власників бізнесу. Детально розберемо, що можна продавати в Інстаграмі, як почати це робити та швидше отримати продажі після оформлення інтернет-магазину чи сторінки вузького фахівця, переваги і недоліки цього каналу продажів та помилки, які часто роблять початківці в Інстаграм.

Що продавати в Інстаграм?

Instagram – соцмережа, що дуже добре підходить для розвитку бізнесу. Спробувати продавати можна все, крім того, що потрапляє у перелік забороненої продукції, як:

  • товари для дорослих (18+);
  • алкоголь та наркотики;
  • зброя;
  • послуги з підроблення документів;
  • шахрайські програми та багато іншого.

Більш детально питання про заборонені тематики ми розглядали у статті про налаштування реклами, рекомендуємо ознайомитися.

Майте на увазі, що заборонені тематики не можна не лише рекламувати за допомогою таргетованої реклами, але й у блогерів. Це занадто ризиковано та загрожує блокуванням сторінок.

Що популярно в Інстаграм?

Найбільшим попитом в Instagram користуються інтернет-магазини з візуально привабливими товарами, тобто такі, які хочеться розглядати та, як наслідок, отримати. До них відносяться:

  1. Перш за все, інтернет-магазини з одягом, аксесуарами, прикрасами, косметикою та іншими товарами, що стосуються теми моди та стилю.
  2. Завжди привертають увагу в Інстаграмі інтернет-магазини з декором та різними речами для затишку дому, авто і офісу, хендмейд, товари для дітей (опціонально).
    Що популярно в Інстаграм | WEDEX
  3. Багато хто цікавиться спортом та відповідними товарами в інтернет-магазинах, які потрібні для занять, тому що підтримка тіла у гарній формі стала одним із сучасних трендів.
  4. Окремо варто відзначити тематику кулінарії в Інстаграмі – це одна з тем, які цікаві максимальній кількості активних користувачів. Тут і продаж готових страв, і рецепти, і навіть кухонне обладнання.
  5. Як не дивно, візуально привабливою може бути навіть дрібна техніка (наприклад, кавомашини, блендери, праски для волосся та ін.), але важливо обрати досвідченого фотографа для фото- та відеосесії.
    Дрібна техніка | WEDEX
  6. Цифрові товари, не зважаючи на те, що вони не існують фізично та їх не можна сфотографувати, теж мають свою аудиторію. Це онлайн-курси на різноманітні теми, електронні книги, фото і відеоконтент, додатки, програми та інше.

Послуги теж досить актуальні серед користувачів Інстаграм. Продавати свою експертність варто перукарям, тату-майстрам, коучам, майстрам, що роблять ремонти та обслуговують побутову техніку. Останнім часом також зріс попит на психологів.

У продажі послуг є особливість, яку варто враховувати відразу: просування експерта потребує більше часу, тож починати варто завчасно і не очікувати настільки швидких результатів, як із товарами.

Які тематики не підходять для Instagram?

На жаль, є категорії товарів, які якщо і вдасться продавати, то окупити їх просування буде занадто важко. До них належать:

  1. Великогабаритні товари. Їх теж продають інтернет-магазинах Інстаграм, але активність користувачів на таких сторінках дуже низька, та й Інстаграм – не той майданчик, куди зазвичай йдуть за технікою чи меблями.
    Великогабаритні товари | WEDEX
  2. Технічне обладнання, як сільгосптехніка, медична техніка, різноманітне обладнання спеціального призначення – це точно не для продажів в Інстаграм.
  3. Не популярні послуги чи товари для більшості аудиторії. Наприклад, інтернет-магазини товарів для людей похилого віку, які мало або зовсім не користуються соцмережами, або медичних товарів. На прикладі бачимо, що хоч в інтернет-магазина і велика кількість підписників, але активність користувачів дуже низька.

Не популярні послуги чи товари | WEDEX

Цей перелік насправді є дуже логічним, тому що у кожну соцмережу заходить певна аудиторія, яка цікавиться продуктами, які є популярними саме тут і зараз. Проте пам’ятайте, що при креативному підході в Інстаграм можна продавати все і навіть більше.

Креативний підхід до продажів | WEDEX

Переваги та недоліки Instagram-продажів

Звичайно, є свої плюси та мінуси, які часто стають зрозумілими не відразу, а у процесі просування та продажів через соцмережу Інстаграм. Щоб у вас виникло менше запитань та несподіванок, зібрали перелік найпоширеніших нюансів.

Переваги і недоліки продажів в Інстаграмі | WEDEX

Маючи розуміння, що і як саме продавати в Інстаграм, підприємець отримує наступні переваги:

  • дуже широка аудиторія, що складається переважно із платоспроможної молоді 20-40 років, яка активно цікавиться різними сферами життя, а не лише роботою;
  • можливість наочно показати продукт (товар чи послугу) з вигідної сторони за допомогою якісних фото, відео, оглядів та створення успішних кейсів з використання; цей прийом дозволяє швидше запевнити потенційних клієнтів, що їм потрібен ваш продукт;
  • досить доступна та ефективна точкова таргетована реклама, що, при грамотному налаштуванні, приносить велику кількість клієнтів щодня; інструменти для запуску реклами може освоїти кожен;

    Підкоріть нові вершини

    Шукаєте ефективний інструмент для збільшення продажів та впізнаваності бренду? Таргетована реклама від WEDEX – це саме те, що вам потрібно!

  • наявність блогерів, у яких також можна купувати рекламу, отримувати приріст підписників для своєї сторінки та продажі;
  • комфортні продажі для продавців та покупки для клієнтів всередині мережі.

Є деякі недоліки, з якими може стикнутися підприємець, коли починає продавати в Інстаграмі. Серед них:

  • всі профілі в Інстаграм мають однаковий інтерфейс, тобто ви не можете дуже помітно виділитися серед конкурентів; для отримання більш унікалізованої сторінки та уваги потенційних клієнтів зробіть незвичні фото, відео, рілси, сторіс, правильний опис сторінки та хайлайтси;
  • Instagram все ще залишається платформою для спілкування та показу життя, а не перетворився на цільовий майданчик для продажів; за телефоном, велосипедом чи холодильником споживач йде в інтернет-магазини чи офлайн-магазини, а Інстаграм – для швидких, часто імпульсивних покупок, не надто дорогих товарів;
  • швидке просування сторінки потребує чималих фінансових вкладень відразу, тому потрібно до цього завчасно підготуватися;
  • якщо у вас немає розуміння, як створити сторінку в Інстаграмі для продажу, то ваша цільова аудиторія не буде довіряти такій сторінці, і, як результат, купувати продукт;
  • відсутня автоматизація при оформленні замовлення, як у інтернет-магазинах; фільтрами для пошуку за каталогом можуть бути лише хештеги або хайлайтси.

У висновку варто сказати, що більшість великих компаній розглядає Інстаграм як майданчик для популяризації бренду, додатковий невеликий канал продажів, але для стартапів та невеликих компаній ця платформа підходить навіть у якості основного каналу продажів.

Як почати продавати в Інстаграм: покрокова інструкція

Розбираємо детально, що потрібно зробити для отримання вау-ефекту від продажів в інтернет-магазині Інстаграму. Тому що працює все тільки тоді, коли послідовно і в комплексі. Якщо коротко, то потрібні наступні кроки:

Як почати продавати в Інстаграм_ покрокова інструкція | WEDEX

Розберемо по пунктам. Як відомо, потрібно завжди починати з основи, будувати будинок цеглина за цеглиною на правильно закладений фундамент.

1. Провести аналіз прямих та непрямих конкурентів інтернет-магазину. Для отримання базової інформації можна скористатися пошуком всередині соцмережі, вписуючи тематичні запити та ключові слова.

Пошук конкурентів в Інстаграм | WEDEX

Важливо подивитися фішки конкурентів, проаналізувати переваги та недоліки їх сторінок, а потім оптимізувати та змінити ідеї під свій унікальний продукт у магазині. Так стає реально виділитись серед конкурентів навіть за умови високої конкуренції у ніші. Про сліпе копіювання навіть не думайте: мінімум – ваша сторінка буде просто клоном іншої і не зацікавить ЦА, максимум – сторінка потрапить у блок, з якого іноді навіть ніколи не виходять.

2. Аналіз цільової аудиторії. Якщо ви вже продаєте свій продукт на будь-якому іншому вебресурсі, то таблиця з аналітикою потенційних покупців має бути готова. Якщо починаєте саме в інтернет-магазині в Інстаграм – опишіть детально, хто ваш потенційний покупець: вік, сімейний стан, робота, дохід, мрії, болі та інше.

3. Створення бізнес-акаунту в Інстаграм. Якщо вже є існуюча особиста сторінка – це добре. Нові сторінки Інстаграм не дуже хоче активно просувати, тому що не довіряє. Після створення саме бізнес-сторінки, а перевести звичайну у бізнес легко у налаштуваннях, під’єднуємо її до бізнес-сторінки у Фейсбук. На бізнес-сторінці присутня статистика всього опублікованого на сторінці контенту, тож ви можете у реальному часі бачити проміжкові результати докладених зусиль.

Щоб налаштувати:

Налаштування і конфіденційність → Тип облікового запису й інструменти → Перейти на професійний обліковий запис → (обираємо категорію в залежності від специфіки бізнесу) → Обираємо «Автор» (для публічних осіб, авторів контенту, лідерів думок) або «Бізнес» (для магазинів, компаній, брендів, організацій та постачальників послуг) → Завершуйте налаштування професійного облікового запису за підказками Instagram.

4. Розробка стратегії просування для інтернет-магазину в Інстаграм та створення контент-плану (КП) на певний період – наступні обов’язкові кроки. Згідно з особливостями цільової аудиторії створюйте стратегію просування, яка включатиме закриття всіх болей, відповіді на можливі питання та роботу із запереченнями щодо придбання продукту. Стратегія включатиме контент-план для дописів, сторіс, рілс – мінімум на 2 тижні, а краще – на місяць.

У вас має бути кінцева ціль, навіщо взагалі просувати сторінку в Інстаграмі, тоді більший шанс, що буде стимул до регулярної публікації контенту.

Контент-план має включати теми, дати виходу, посилання на фото, відео та тексти для публікації в Інстаграм. Потрібен інформаційний, розважальний та контент, що продає, який гармонійно доповнюватиме один одного щодня у вашому інтернет-магазині. Візьміть до уваги, що люди дуже люблять підглядати, тому «закулісний контент» точно підніматиме охоплення та зацікавлення аудиторії.

Можна відразу додавати у КП хештеги, які будете використовувати для просування, так потім легше та швидше робити публікації.

5. Оформлення бізнес-сторінки в Інстаграм за всіма правилами дає можливість оптимізувати профіль для наступного просування за допомогою платної реклами. Сюди входить:

  • яскрава, зрозуміла з першого погляду аватарка, що легко запам’ятовуватиметься; для експерта – особисте фото, для компанії – її назва чи логотип. Табу – багато мілких елементів;
  • опис профілю Інстаграм: ім’я, що включає назву продукту та локацію (опціонально) – «Перманентний макіяж | Київ», «Ремонт квартир | Луцьк» або «Копірайтер | Тексти | Україна», далі у описі нижче – основну пропозицію (що продаєте), УТП (унікальну торгову пропозицію, відмінність від конкурентів), умови оплати та доставки, локація бізнеса, контакти менеджера з продажів;
  • хайлайтс (закріплені або вічні сторіс) з найважливішою інформацією про компанію та продукти; наприклад, прайс, акційні товари/послуги, умови роботи, відео, як дістатися магазину чи офісу (якщо він є офлайн), відгуки та інше на свій розсуд.

6. Регулярна публікація актуального контенту та залучення аудиторії до взаємодії з інтернет-магазином. Тут важливо дотримуватися стилю та обраної колірної гами для сторінки, щоб все виглядало максимально гармонійно. В усьому іншому – допомагає завчасно підготований контент-план. Взаємодія з підписниками сторінки включає ведення діалогів у Direct та коментарях, взаємні вподобайки, спонукання до того, щоб залишити реальні відгуки за знижку на наступну покупку чи інший бонус.

7. Запуск таргетованої та реклами у блогерів Інстаграму потребує вкладень, проте він є необхідним. Якщо про себе не розповісти, то ніхто і не дізнається. В Інстаграм майже не працює сарафанне радіо, тому не варто покладатися на рідкі відмітки у сторіс чи дописах своїх друзів та знайомих.

Таргетовану рекламу у рекламному кабінеті Фейсбук можна запускати у форматі дописів з фото/відео та текстом, каруселі (серії фото), рілс та сторіс. У блогерів заходить частіше за все нативна реклама у форматі відео, рідше – «реклама в лоб».

8. Відстежувати, аналізувати результати від реклами за допомогою функціоналу Інстаграм та сторонніх спеціальних сервісів. Це необхідно для розуміння, чи працює обрана стратегія, і як варто її змінити для покращення результатів.

Отже, грамотна стратегія, візуально приваблива сторінка Інстаграм, постійні цікаві оновлення на сторінці, платна реклама та спілкування з аудиторією дає потрібний ефект у вигляді швидкого набору підписників та збільшення кількості продажів.

Як підвищити конверсію в Інстаграмі

Якщо ваша сторінка не дає бажаного результату навіть після реалізації всіх пунктів, що ми розібрали вище, варто спробувати підвищити конверсії за допомогою наступних варіантів.

Як підвищити конверсію в Інстаграмі | WEDEX

Аналізуйте товарну матрицю

Отримавши вже деякий досвід у продажі товарів через інтернет-магазин Інстаграму чи послуг, час провести аналітику та виявити, що продається краще, а що – ні. Зрозуміти, який продукт більше затребуваний, та робити в рекламних оголошеннях і в цілому на сторінці акцент саме на них.

Актуальні продукти в Instagram робимо основними під час проведення акцій та активних продажів, а інші – супутніми, та допродаємо разом з основним товаром.

Наприклад, підприємець-б’юті майстер, що надає послуги з манікюру, та шукає ЦА через Інстаграм. Логічним є факт, що клієнти приходять саме на манікюр, з покриттям лаком або ні. Додатковою послугою може бути парафінотерапія або повноцінний масаж рук з корисними олійками. Запускати в рекламу потрібно результат манікюру, який гарно виблискуватиме під лампою на відео чи фото, а ось супутні продукти не потребують таких вкладень бюджету через контрпродуктивність.

Більше продавайте «теплій» аудиторії

Коли користувачі вже ознайомлені з продуктом, є вашими підписниками, слідкують за оновленнями, то шанс продавати їм основні продукти чи робити повторні продажі набагато більший. Тому варто пам’ятати про важливість проведення на сторінці конкурсів, акцій та публікації якісного контенту з огляду саме на існуючих підписників, які вам вже довіряють.

Замовляйте рекламу у блогерів відповідально

По-перше, тому що це, як правило, дорога реклама. Вартість для інтернет-магазинів у блогерів, що давно займаються монетизацією своєї сторінки, сягає декілька сотень доларів. Для того, щоб такі вкладення окупилися, варто враховувати такі фактори:

  • актуальність вашого продукту для аудиторії блогера;
  • статистику після подібної реклами, яку запускав інфлюенсер раніше;
  • графік виходу реклами у блогера (так, як правило, у них він є, і не так легко потрапити на потрібну підприємцю дату).

Потрібно чітко проговорювати, яким чином ваш інтернет-магазин, товар чи послуга будуть рекламуватися. Для прикладу знову візьмемо манікюр. В Інстаграм більша частка активних користувачів – жінки, тому цей продукт знайде великий фідбек тут. Щоб реклама була максимально нативною та ненав’язливою, схема може бути така:

  • Блогер – жінка середнього віку, яка постійно доглядає за собою та часто показує це своїй аудиторії. На цей раз їй час робити свіжий манікюр, але її майстер (про якого вона, скоріше за все, вже колись згадувала) поїхав у відпустку. Ще й ніготь зламала. Тепер шукає, куди ж звернутися, щоб не прогадати з майстром. Питає поради у підписниць.
  • Інфлюенсер з активною аудиторією звичайно отримає у Дірект багато порад. І далі знов виходить в сторіс та дякує за активність. Розповідає про чудового майстра, який припав до душі – це і є рекламодавець. Дає посилання на її сторінку і додатково промокод на знижку на перший візит.
  • Рекламодавець, у свою чергу, закріплює у своєму акаунті зверху стрічки дописи з найбільш цікавими ідеями манікюру, вражаючими результатами роботи, акцією «знайомство з майстром» (коли під час запису потрібно повідомити саме той промокод від блогера). Важливо, щоб акція мала строк дії, наприклад, 2 тижні з моменту виходу допису.

Така послідовність максимально підштовхне цільову аудиторію до запису «тут і зараз». Але зважайте ще на те, що подібні акції варто проводити рідко, щоб нові підписниці, що прийшли від блогера, не відчували себе обдуреними.

Давайте своїм клієнтам цінність

Всі інтернет-магазини та постачальники послуг думають, як підвищити продажі та підняти прайс, але забувають про важливість безкоштовних «плюшок» для своєї аудиторії. Підписники високо оцінюють розміщені на сторінці корисні підбірки, поради, лайфхаки, що стосуються вашого товару чи послуги. Таким чином ви покажете цінність свого продукту та будете легше продавати основний продукт.

Використовуйте безкоштовні методи просування

Нагадаємо: хештеги в Інстаграм все ще працюють і вони безкоштовні. Всередині сторінки їх можна використовувати у якості зручної навігації для клієнтів, а під дописами розміщувати для просування. ЦА шукає потрібне за допомогою пошукового віконця в Інстаграм так само, як і в Google. Щоб не займати символи у тілі тексту допису, радимо публікувати їх першим коментарем.

Ще один безкоштовний метод просування в Інстаграм – додавання геолокації у публікації та сторіс. Він також трохи допомагає просуванню.

Продавайте через Сторіс

Сьогодні користувачі Інстаграм більше уваги приділяють саме перегляду сторіс. Відкриваючи додаток, вони спочатку приділяють увагу коротким відео та фото в історіях, а потім лише перегляду стрічки.

Щоб покращити глибину перегляду, можна креативно показувати свої товари у дії, проводити конкурси (наприклад, щоб підписники цілий день у сторіс шукали літери, а хто перший збере слово – отримує знижку чи інший бонус до замовлення), публікувати опитування та інше.

Робіть каруселі у публікаціях

Статистика показує, що дописи в Інстаграм, які містять у собі від 2 до 10 фотографій, привертають більше уваги та збільшують час перегляду контенту. А це, у свою чергу, розцінюється Інстаграмом як контент, який варто просувати через високу залученість користувачів.

Наприклад, у каруселі можна презентувати декілька товарів із нової колекції чи розповісти про переваги одного продукту.

Спробуйте powerliking

Сенс цього методу просування у тому, щоб популярна сторінка з великою кількість підписників ставила вподобайки вашим дописам, сторіс чи рілсам. Алгоритми Instagram через такі вподобайки роблять контент видимим для читачів інфлюенсера. Вони звертають увагу на публікацію, і так виходить ненав’язлива реклама.

5 головних помилок, що заважають продавати в Insta

Продавати в Інстаграм – особливе мистецтво. Помилок тут може бути безліч, якщо ви новачок, проте розберемо ті, які допускають найчастіше. Саме вони можуть призвести до суттєвого зменшення кількості конверсій та доходу.

5 помилок, що заважають продавати в Insta | WEDEX

  1. Мало інформації у шапці профілю. Шлях користувача зазвичай починається з допису чи відео, яке ви просуваєте, а потім ЦА дивиться шапку. Детально розібрали це питання у покроковій інструкції вище, проте основне, що тут має бути: описана діяльність компанії чи підприємця, вказана унікальність (УТП), особливі умови (наявність акцій, знижок у певний період), способи доставки і оплати, місцезнаходження продукту (дуже важливо, якщо у вас локальний бізнес).
  2. Публікувати лише контент, що продає, в інтернет-магазині. Це стосується дописів, сторіс та рілс. Всюди потрібен баланс, тому що одні «продажі в лоб» лише дратують, а не спонукають до покупок. Контенту, що продає, має бути не більше 30% від всього матеріалу, а інший простір – для інформаційного та розважального контенту.
  3. Тиша у коментарях. Зважаючи на те, що отримати коментарі сьогодні – взагалі за щастя, то ні в якому разі не можна ігнорувати питання від користувачів. Більше того, рекомендується відповідати на будь-який коментар, тому що таким чином Інстаграм бачить, що ваш допис цікавий (йде жвава дискусія) та починає показувати його більшій кількості підписників. Пам’ятайте, що комерційні акаунти, які не ведуть активно сторінку, швидше за все не викликатимуть довіру споживачів.
  4. Просувати сторінку інтернет-магазина лише безкоштовними способами. Платне просування – маст хев для будь-якого бізнесу. На жаль, конкуренція є у будь-якій сфері, тому виграє той, хто вкладає бюджет у рекламу. Кожному товару та послузі потрібне просування, тому що без нього навіть самий досвідчений експерт своєї справи залишиться без уваги.
  5. Відсутність прайсу, чітких чи хоча б приблизних цін. Так, можливо частина користувачів напише у Дірект чи коментарі щодо прайсу запропонованого продукту, але більшість цей «трюк для підйому активності профілю» дуже нервує та викликає лише бажання піти до іншого продавця.

Багато хто нехтує інформацією про важливість прайсу в інтернет-магазині і дуже дарма. Зараз у людей занадто швидкий темп життя, і мало хто хоче окремо писати щодо прайсу власнику сторінки.

Ці помилки можуть викликати негативні враження від продукту та компанії у цілому, тому рекомендуємо віднестися до них якомога уважніше.

Підведемо підсумки

Інтернет-магазин в Інстаграм – це дієвий канал продажів товарів та послуг. Проте варто пам’ятати, що він не повинен бути єдиним каналом для отримання клієнтів, тому що правила Інстаграм постійно змінюються, і ви можете випадково потрапити в тіньовий бан чи отримати блокування сторінки, на яку витратили так багато часу та зусиль.

Instagram є гарним доповненням до основного вебресурсу, способом збільшити довіру до бренду та його впізнаваність, а також додатковим ефективним джерелом продажів. Головне – грамотно оформити сторінку, поповнювати актуальним захоплюючим контентом та рекламувати, і тоді Інстаграм запрацює на всі 100%.

Павло Власюк
CMO
Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    17/04/2024
    У гонитві за цифровою присутністю та конкурентоспроможністю розуміння основ SEO стає необхідністю для кожного власника веб-ресурсу. Аспекти, які ми опишемо далі, лежать в основі функціонування пошукових систем і визначають видимість сайту в онлайн-просторі.

    В2В - це скорочення з англійської мови "business-to-business", що перекладається як "бізнес - бізнесу". Це такий вид продажів, де покупцями виступають одні юридичні особи, а продавцями або постачальниками - інші юридичні особи.

    06/07/2021
    В кваліфікації спеціалістів SEO-студії не варто сумніватися. Працюючи над великою кількістю проектів, фахівці набувають досвіду в просуванні проектів різних тематик і напрямків. В агентстві можливе постійне кар'єрне зростання співробітника та обмін досвідом.

    Останні статті по #Корисні поради
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    01/04/2025
    iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову