Digital-маркетинг: що це таке і основні канали просування

Digital-маркетинг: що це таке і основні канали просування
Digital-маркетинг: що це таке і основні канали просування

Доцільність створення та впровадження у бізнес грамотної маркетингової стратегії сьогодні не викликає жодних питань. Завдяки digital-маркетингу, залучення багатьох каналів для просування бренду та компанії в цілому допомагають бізнесу рости, набувати більшої кількості постійних клієнтів та отримувати ріст доходу. Розберемо детально, що таке digital маркетинг, як він працює, та як зробити його ефективним для вашого проєкту.

Диджитал маркетинг | WEDEX

Що таке диджитал-маркетинг

Digital маркетинг – це сукупність різних методів для просування товарів та послуг. Його каналами є взаємодія компаній зі своєю цільовою аудиторією через пошукові системи, соціальні мережі, e-mail, SMS, рекламу на телебаченні, радіо та інше. В залежності від особливостей аудиторії обирається перелік каналів диджитал маркетингу. Інколи маркетологи-початківці плутають digital-маркетинг та інтернет-маркетинг, хоча вони дійсно є буде близькими поняттями. Щоб зрозуміти відмінності, поговоримо про них нижче.

Варто зазначити, що аудиторія дуже широка під час просування через інтернет. У тому числі через глобальну диджиталізацію та активне використання смартфонів користувачами від дошкільнят до людей похилого віку.

Згідно статистики, станом на квітень 2024 року в усьому світі налічується 5,44 млрд інтернет-користувачів, або 67,1% світового населення. Цікаво, що зі всієї цієї кількості людей, 5,07 млрд, або 62,6% населення – користувачі соціальних мереж.

Статистика інтернет-користувачів | WEDEX

І останній аргумент, чому варто використовувати інструменти діджитал маркетингу: статистика цифрового маркетингу 2024 вказує, що очікуваний дохід на світовому ринку від цифрової реклами – $602,25 млрд.

У результаті присутності компанії в інтернеті та активного просування за допомогою диджитал маркетингу, компанія має набагато більше можливостей отримувати щодня велику кількість нової аудиторії, клієнтів та нарощувати темпи розвитку. Крім того, саме діджитал маркетинг дозволяє аналізувати ефективність рекламної стратегій швидко та точно і коригувати її задля більшої ефективності.

Ключові відмінності digital-маркетингу та інтернет-маркетингу

Диджитал маркетинг змінив традиційну рекламу у газетах коли люди почали активно використовувати інтернет для пошуку товарів та послуг. Тому саме він зараз є основним способом просування бренду та продуктів компаній. Офлайн реклама змінилася на online та перейшла на створення рекламних кампаній у Facebook, запуск таргетованої реклами в Instagram, контекстної реклами та просування за допомогою SEO у найпопулярнішій пошуковій системі Google.

Різниця між digital маркетингом та інтернет-маркетингом невелика: перший включає всі відомі цифрові канали для просування, а другий є одним із його ключових напрямків.

За допомогою цифрового маркетингу стало більш можливим привертати увагу цільової аудиторії, показувати користувачам персоналізований контент та вибудовувати більш ефективну комунікацію. Інтернет-маркетинг простий і зрозумілий для відвідувачів та легкий у реалізації за наявності певних знань у власника бізнесу.

Основні канали цифрового маркетингу

Способів просування за допомогою диджитал маркетингу існує багато, адже з плином часу точок дотику потенційних клієнтів до компанії ставало все більше. Звичайно, кожен канал реклами має переваги і недоліки, тому зрозуміло, що немає єдиного правильного рішення для будь-якого бізнесу. Також не варто намагатися використовувати всі доступні канали диджитал-маркетингу, адже це може створити хаос та стати невиправданими витратами із бюджету проєкту. І зовсім не принесе бажаний результат.

Основні канали digital маркетингу | WEDEX

Основні канали digital маркетингу – це:

  • соціальні мережі;
  • веб-сайти;
  • застосунки для смартфонів;
  • TV;
  • реклама на інтерактивних екранах;
  • POS-термінали;
  • вбудована нативна реклама у іграх на PlayStation, XBox та інших.

Від комунікаційної стратегії компанії залежить, які з цих методів обирає спеціаліст з просування. Далі розберемо детальніше всі основні канали.

SEO маркетинг

Search Engine Optimization – це перелік певних дій, які допомагають хоч і не дуже швидко, проте надійно та надовго вивести ваш сайт у ТОП Google. А користувачі йдуть вирішувати своє питання зазвичай у пошуковик, тож таке просування є одним із перших каналів, на які варто звернути увагу. Сайт вважається цікавим для пошукової системи, якщо з ним попередньо провели ряд робіт.

Фахівець проводить зовнішню і внутрішню оптимізацію веб-ресурсу, щоб в результаті якісно його рекламувати.

  1. Внутрішня оптимізація – це:
  • аналіз ніші та конкурентів;
  • збір семантичного ядра із популярними ключовими словами;
  • створення інтуїтивно зрозумілої структури сайта та URL-назв сторінок;
  • оптимізація тегів та метатегів для кожної сторінки;
  • написання та розміщення цікавих та корисних текстів, унікальних фото, картинок та відео на ресурсі;
  • перевірка технічного стану сайту: чи правильно працюють всі кнопки, посилання, форми, інше;
  • оптимізація швидкості завантаження всіх елементів та ресурсу в цілому;
  • перевірка коректної індексації кошика, пошуку на сторінках та інших необхідних елементів.

2. Зовнішня оптимізація сайту проводиться після внутрішньої та включає:

    • загальну підтримку репутації компанії та бренду, що включає різні online дії;
    • розміщення якісних посилань на ваш сайт з інших суміжних за темою веб-ресурсів, які, у свою чергу, є надійними та не викликають питань щодо їх рейтингу у пошукових системах;
    • залучення користувачів до спілкування з представниками компанії, надання відгуків та зворотного зв’язку після покупки товару чи користування послугою.

    Основною складністю у просуванні за допомогою SEO є частота змін алгоритмів Google, за якими іноді дуже важко вчасно стежити.

    Ми знаємо лише частину з тих правил, якими користується цей пошуковик для видачі результату пошуку відвідувачам інтернету. І можемо використовувати цей досвід, власні напрацювання та регулярну аналітику для покращення результатів роботи сайту.

    Email-маркетинг

    Так, він все ще актуальний, не дивлячись на те, що багато хто вважає цей метод застарілим та неефективним. Проте варто відзначити, що email-маркетинг, SMS та Push-повідомлення працюють лише за умови, якщо вони надсилаються зацікавленій аудиторії, а не по “холодній” базі. Щоб отримати базу email “теплих” підписників, потрібно розмістити на сайті відповідні пропозиції: залишити адресу пошти, зареєструватися, тощо. Для інших методів збирають номери телефонів за нагоди.

    На пошту потенційним клієнтам можна надсилати вітальний лист, а існуючим – інформаційні розсилки щодо новин у блозі, акцій, спеціальних пропозицій компанії та іншої корисною інформації, що може привернути увагу та спонукати до покупки користувача.

    PPC маркетинг

    Pay per click у перекладі з англійської – реклама з оплатою за клік. Цей спосіб залучення цільової аудиторії – швидкий, ефективний, проте не економічний. Він є вкрай важливим елементом діджитал-маркетингу, тому що користувачі бачать рекламні оголошення у перших результатах пошуку і, частіше за все, на них клікають. Таким чином власник бізнесу отримує цільову аудиторію швидко, а при грамотному оформленні сайту легко конвертує потенційних клієнтів у реальних.

    РРС дозволяє бути у ТОПі Google за релевантними запитами без використання SEO. Також РРС-реклама актуальна для соціальних мереж, наприклад, Facebook та Instagram, але тут вона має іншу назву – таргетована.

    SMM-маркетинг

    Як ми вже згадували, більшість інтернет-користувачів обирають саме соцмережі для відпочинку, комунікації з друзями, продажів та купівлі товарів та послуг. Тому цей інструмент цифрового маркетингу є дуже ефективним для вибудовування теплих відносин із клієнтами, формування високого рівня довіри та підтримки постійної комунікації з аудиторією.

    Є ще дві переваги, які ви отримуєте, розвиваючи соціальні мережі компанії:

    1. Точне розуміння та налаштування таргетованої реклами саме на цільову аудиторію. Ви зазначаєте у налаштуваннях завчасно проаналізовані дані щодо статі, віку, доходу, місця проживання, хобі, болей та бажань, інших параметрів портрету потенційного клієнта. При таких налаштуваннях результат у вигляді кількості підписників та продажів буде вас тільки тішити.
    2. Можливість оптимізації витрат. Грамотно налаштувавши рекламні кабінети у соцмережах, ви отримуєте вичерпну статистику та результати запуску кампаній у рекламу. Це, у свою чергу, дає можливість оперативно коригувати стратегію просування та покращувати результати.

    Зазначимо, що реклама у соцмережах тільки на перший погляд є простою. Налаштовувати кампанії потрібно тільки маючи досвід та дуже гарні аналітичні навички. У іншому випадку не виключений випадковий “злив бюджету”, тому звертайтеся по допомогу до досвідчених фахівців за потреби.

    Контент-маркетинг

    Метод просування означає привернення уваги цільової аудиторії за допомогою контенту. Це можуть бути:

    • тексти на сторінках сайту та у блозі;
    • відео, що дозволять зручніше сприймати інформацію людям-візуалам;
    • підкасти для користувачів-аудіалів;
    • вебінари;
    • кейси;
    • інфографіка для кращої наочної демонстрації інформації;
    • статистика;
    • електронні книги, інструкції, чек-листи та інше.

    Саме такі види контенту дозволяють потенційним клієнтам дізнаватися якомога більше про бренд, цінності та цілі компанії, особливі пропозиції та переваги перед конкурентами.

    Зверніть увагу – контент має бути перш за все цікавим та корисним, а не просто продавати. І користувачі, і алгоритми не будуть у захваті від відвертої постійної реклами, тож балансуйте, додаючи інформативний та розважальний контент до того, що продає.

    Партнерський маркетинг

    Партнерський діджитал-маркетинг або афіліат – це просування продуктів різними способами із залученням інших осіб, які отримають за це винагороду. Партнер рекламує ваш товар чи послугу і отримує дохід тоді, коли потенційні клієнти роблять цільову дію, яка завчасно обговорена між сторонами.

    Для реалізації партнерського маркетингу потрібно чотири сторони:

    • виробник продукту або рекламодавець – той, хто надає продукт для просування;
    • партнер – людина, яка розповідає про всі переваги продукту широкій аудиторії та спонукає її до дії (підписки, купівлі, залишення контактів чи інше);
    • клієнт – безпосередньо той користувач, який зайшов на цільову сторінку через оголошення в соцмережах, пошукову систему чи після перегляду нативної реклами;
    • партнерська мережа – майданчик-посередник між учасниками процесу, що гарантує прозорість співпраці, отримує свій прибуток, що є різницею між грошима, отриманими від виробника, та виплатами партнеру.

    Ціна продукту, що рекламується, є такою ж самою для покупців, як і в виробника товару чи постачальника послуги, а розрахунок з партнером передбачає сплату йому відсотка від продажу замовника реклами. Загалом афіліат маркетинг допомагає заробити більше, не зважаючи на додаткові витрати, тому що після такої реклами про продукт дізнається нова аудиторія, що його придбає або запримітить на майбутнє.

    Існує два основні види партнерського маркетингу:

    1. Реферальний. Нових клієнтів залучають вже існуючі задоволені покупці, які роблять це взамін на запропоновану продавцем знижку чи будь-який інший бонус, який можна використати під час наступної покупки.
    2. Афіліатний. Тут компанія домовляється про співпрацю із афіліатами – людьми, які не мають відношення до продукту та отримують винагороду за його просування.

    Партнерський маркетинг | WEDEX

    Influence-маркетинг

    Одним із підвидів партнерського маркетингу, на який варто звернути увагу, є інфлюенс-маркетинг. Він передбачає просування за допомогою лідерів думок у соціальних мережах. Нарівні з якісними веб-сайтами, вони викликають довіру у відвідувачів інтернету. Варто шукати інфлюенсерів та проводити колаборації на вигідних для обох сторін умовах.

    Але до початку такої співпраці зробіть наступне:

    1. Вивчіть та опишіть якомога конкретніше собі та лідеру думок свою цільову аудиторію. Сюди мають входити і тригери, що спонукають потенційних покупців зробити потрібну дію.
    2. Виділіть бюджет, який можете віддати блогеру у якості комісії за рекламу. Зазвичай, у популярних лідерів думок вже є сформований прайс, тому вам залишиться лише обирати інфлюенсерів, які підходять і за якістю їх підписників, і за рівнем оплати.
    3. Зверніть увагу на наявність позитивного досвіду реклами у обраного блогера. Цінник у авторитетних персон зазвичай немалий, тож витратьте час і добре пошукайте всю наявну інформацію про потенційного інфлюенсера. Плюсом будуть не лише відгуки, але й результати минулих кампаній у цифрах.
    4. Відслідковуйте клієнтів від блогера за допомогою UTM-посилання. Така невелика хитрість допомагає зрозуміти, звідки саме на ваш сайт перейшов потенційний клієнт та які дії робить на ресурсі.
    5. Проводьте регулярну аналітику результатів партнерського цифрового маркетингу. Статистика допоможе порахувати вартість одного клієнта та рентабельність цього вкладення з загального рекламного бюджету.

    Колаборації із добросовісними популярними блогерами дають великий приріст аудиторії та виводять цифровий маркетинг у компанії на новий рівень.

    Вхідний маркетинг

    Вхідний цифровий маркетинг є стратегією просування, яку спрямовують на створення контенту, що буде завідомо цікавим та корисним потенційному клієнту та залучатиме його до взаємодії. За статистикою, при правильній стратегії та впровадженні, вхідний маркетинг може стати безцінним активом для будь-якого бізнесу. Цей вид маркетингу генерує на 54% більше потенційних клієнтів, ніж традиційний платний маркетинг, а коштують такі клієнти бізнесу на 61% менше, ніж вихідні.

    Інтернет-маркетологи фокусуються на створенні корисного контенту різного формату, що може стати у пригоді цільовій аудиторії. Серед матеріалів додають інформаційні статті, гайди, інструкції, відео, фото, інфографіку та інші типи контенту, що відповідають загальній маркетинговій стратегії бренду.

    Саме за допомогою вхідного цифрового маркетингу фахівці створюють ситуації, коли користувачі приходить самостійно на веб-ресурси та купують товари, користуються послугами спеціалістів.

    Контент демонструє експертність продавця, будує довіру, підвищує рівень обізнаності про компанію та допомагає побудувати довготривалі довірчі відносини із потенційними клієнтами.

    Мобільний маркетинг

    Мобільний digital маркетинг є надзвичайно популярним зараз, тому що більшість активних відвідувачів інтернету користуються саме мобільними пристроями. Залучення цільової аудиторії відбувається через SMS, соціальні мережі, мобільні версії сайтів, різні додатки та ігри.

    Кожній компанії варто звертати особливу увагу на залучення мобільного маркетингу, адже частка мобільного трафіку щороку зростає.

    Тож, при грамотному просуванні потрібно:

    • робити адаптивний сайт, що буде добре виглядати і мати зрозумілий функціонал на будь-якому пристрої, а не лише для комп’ютера чи ноутбука;
    • створювати адаптивний дизайн для email-розсилок;
    • замовити та вдосконалювати мобільні додатки до своїх продуктів.

    Вага mobile-маркетингу тiльки збільшуватиметься, тож зараз саме час або почати, або більш активно займатися цим напрямком.

    Відеомаркетинг

    Тексти вивчають багато користувачів, проте велика частка обирають відео формат, а іноді і набагато частіше. Високошвидкісні мобільні мережі дозволяють дивитися довгі відео на YouTube і короткі у соцмережах, найпопулярніші з яких зараз – Facebook, Instagram та TikTok.

    Відеомаркетинг | WEDEX

    Просування продукту за допомогою відео може включати:

    • демонстраційні та брендові ролики;
    • висвітлення подій у компанії;
    • інтерв’ю у фахівців та авторитетних діячів у вашій ніші;
    • навчальні відео;
    • відгуки задоволених клієнтів;
    • рекламні анімаційні ролики, що показують всі переваги роботи саме з вашою компанією;
    • відео у форматі 360° та VR, інше.

    Всі відеоматеріали, які ви будете публікувати в інтернеті, мають бути високої якості та нести смислове навантаження, щоб їх було цікаво дивитися та ділитися ними з друзями. Навіть інформаційні ролики в перспективі дозволяють підвищити рентабельність інвестицій.

    Вихідний або автономний диджитал-маркетинг

    На відміну від вхідного, вихідний маркетинг включає офлайн канали залучення цільової аудиторії. Використовуючи цей традиційний, трохи агресивний вид просування, власники бізнесу отримують можливість охопити велику кількість потенційних клієнтів та мати низку переваг:

    • отримати більшу впізнаваність та лояльність до бренду;
    • представити свій продукт дуже великій новій аудиторії, серед якої точно будуть потенційні клієнти;
    • бути саме тією компанію, про яку згадають, коли знадобиться щось купити, тому що вона “на слуху”.

    Наприклад, коли людині потрібен миючий засіб, то вона віддасть перевагу тому, який постійно крутять у телевізійній рекламі, тому що саме він першим спаде на думку.

    Розберемо, які найбільш актуальні методи вихідного маркетингу, що використовують компанії.

    TV-маркетинг

    Реклама на телебаченні є важливим каналом просування вже багато десятиліть, тому, якщо ваш продукт розрахований на більш дорослу аудиторію, то варто звернути увагу на неї.

    Звичайно, більшість платоспроможного населення середнього віку не так довіряють рекламі на ТВ та й проводять набагато менше часу перед телевізором. Але старше покоління ще довіряє інформації, яка там транслюється, тож не скидайте з рахунків цей метод діджитал-маркетингу.

    Зважаючи на факт, що глядачі підключають, в основному, цифрове телебачення, для налаштування реклами потрібно:

    1. Налаштувати рекламну кампанію на популярних платформах типу Megogo, Київстар TV, Sweet.tv, щоб сервіси автоматично вставляли рекламу між фільмами та передачами.
    2. Знати свою аудиторію та робити цікавий контент, що потрапляє у її потреби.
    3. Коригувати рекламу та аналізувати результати.

    Існують такі формати реклами: стандартні рекламні блоки, що додаються між контентом (Video Ad Break), статичні рекламні зображення, які виводяться на екран під час трансляції (Overlay), картинка, яка знаходиться в окремому вікні під час показу основного контенту (Picture in Picture).

    Радіомаркетинг

    Радіо, як правило, лояльно сприймається слухачами, і реклама на ньому не викликає негативу. Фахівці із просування вважають цей канал актуальним для локального просування продукту.

    Між піснями та розмовами радіоведучих додають короткі рекламні вставки, які привертають увагу до певного продукту чи послуги. Радіомаркетинг дешевше ніж ТВ-маркетинг, тому у ньому інколи теж є сенс, якщо ваша цільова аудиторія слухає радіо.

    Білборд-маркетинг

    Реклама на білбордах є ефективним додатковим маркетинговим інструментом. Якщо ви розмістите інформацію про свій продукт на електронному рекламному щиті, то його точно помітять. Окремо потрібно відмітити щити, що мають функцію звукового супроводу.

    Переваги диджитал-маркетингу

    Найголовніша перевага online маркетингу – можливість цілеспрямованої реклами для користувачів, які вже цікавляться вашим продуктом. А також доступність цифрового маркетингу для кожного бізнесу.

    Переваги диджитал-маркетингу | WEDEX

    У порівнянні з традиційним маркетингом, диджитал дозволяє:

    • без дуже великих вкладень отримати глобальне охоплення та працювати навіть за межами своєї країни, якщо особливості продукту це передбачають;
    • аналізувати рекламні кампанії дуже детально та постійно підвищувати рівень конверсії;
    • вкрай легко отримувати точні дані, як потенційні клієнти реагують на рекламу, взаємодіють із сайтом та контентом, на якому етапі відмовляються від завершення процесу купівлі;
    • налаштувати ефективну взаємодію з клієнтами шляхом спілкування, отримання відгуків, а також у результаті підвищити лояльність до бренду; сьогодні реклама – це не лише про гроші, а й про ставлення до людей;
    • персоналізувати рекламу, якщо база даних пов’язана з веб-ресурсом – для користувача завжди приємні індивідуальні звернення;
    • вибудувати довгостроковий вплив на користувачів завдяки якісному цікавому контенту у вигляді корисних статей, відео та зображень, які можуть стати вірусними – таким чином ви вже отримаєте рекламу без реклами, тому що користувачі самі ділитимуться цікавинками;
    • поступово збільшувати кількість продажів та підвищувати свій дохід.

    За наявності грамотної маркетингової стратегії та використання різних інструментів інтернет-маркетингу, реалізувати все це цілком можливо.

    Як створити ефективну стратегію digital-маркетингу

    Звичайно, немає єдиної стратегії, яка підійде кожному бізнесу, тому що він може знаходитися на будь-якому етапі розвитку. Проте ми розглянемо на прикладі, як це може виглядати.

    Припустимо, у вас на меті розвинути інтернет-магазин дитячих іграшок. Щоб досягти поставленої мети, прописуємо необхідні кроки.

    Крок 1. Визначаємо точну мету та точку, до якої маємо прийти за певний період. Саме розробка стратегії, її подальше коригування та масштабування дасть потрібний результат.

    Крок 2. Прописуємо детальний портрет потенційного покупця. Без знання, хто ваш клієнт, які у нього вподобання, проблеми, цілі та соціально-демографічні параметри, далі рухатись не зможемо.

    Крок 3. Проводимо аналіз прямих та опосередкованих конкурентів. Збираємо інформацію щодо їх плюсів та мінусів подачі в інтернеті, відзначаємо для себе, які нюанси просування можна запозичити, а які покращити. Це буде вашими точками росту та способом виділити свій продукт серед інших подібних.

    Крок 4. Обираємо канали диджитал-маркетингу, що допоможуть просувати бренд.

    • Перш за все замовляємо створення зручного, швидкого та візуально привабливого сайту з широким каталогом. Враховуємо всі етапи, які проходить клієнт – від першого заходу на ресурс до оплати товару чи запису на отримання послуг.
    • Починаємо працювати над SEO просуванням веб-ресурсу, поступово нарощуючи об’єм вхідного трафіку.
    • Підключаємо контекстну рекламу, яка перший час дасть багато нових клієнтів та дозволить стати бренду впізнаваним.
    • Додаємо соціальні мережі, адже сучасні молоді мами часто шукають товари для малечі саме там. SMM може стати основним каналом трафіку та продажів, але, все ж, це допоміжний канал, і про релевантний сайт забувати не варто. Пам’ятаємо, що SMM маркетинг робить відносини між магазином та клієнтом теплішими та міцнішими. У нашому випадку такі відносини сприятимуть “сарафанному радіо” поміж матусь та зекономлять бюджет на рекламу.

    Продовжуємо розвивати та наповнювати сайт та соцмережі корисним контентом і на виході отримаємо постійне зростання рівня доходу.

    Що таке digital-агентство та чим воно займається

    Жодна людина не може знати всього, а у випадку просування бізнесу online потрібна ціла команда спеціалістів, які допоможуть зробити це грамотно та швидко.

    Digital агентство з повним спектром послуг має у своєму штаті вузькопрофільних спеціалістів із релевантним досвідом роботи над проєктами. Вони допомагають власнику бізнеса витримувати високий рівень конкуренції та відстежувати всі інновації, що з’являються у великому обсязі чи не щодня. А також покращувати стратегію та взаємодію з потенційними клієнтами задля отримання високого рівня доходу.

    Цифрова маркетингова стратегія передбачає великий перелік того, що потрібно зробити фахівцям. Щоб виконувати цю роботу якісно, потрібно мати чималий пул знань, і тут вже надважливо звертатися до досвідченої команди, що дає гарантію результату.

    Серед послуг маркетингового агентства можна побачити:

    1. Стратегічні: маркетингові дослідження, аналітика конкурентів, впровадження воронок продажів, максимальна автоматизація процесів.
    2. Маркетингові: генерація якісного контенту, налаштування та ведення рекламних кампаній, зовнішнє та внутрішнє SEO просування, РРС-реклама, просування бренду в соціальних мережах (в тому числі – партнерського цифрового маркетингу), впровадження email-маркетингу та ряду дій задля ефективного мобільного маркетингу.
    3. Розвиток цифрових платформ: створення та повне обслуговування веб-ресурсу.
    4. Дизайнерські: користувацьке тестування сайту, розробка дизайну, анімації.
    5. Консультаційні: проведення точкових консультацій чи більш розширених щодо ведення та аналітики, обраних для просування каналів цифрового маркетингу.

    Перелік у різних агентствах може бути як ширшим, так і вужчим. Тож, обов’язково перед початком роботи уточнюйте можливість всіх послуг, що можуть вам знадобитися.

    Підведемо підсумки

    Універсального методу просування бренду в інтернеті не існує. Диджитал маркетинг – величезна сфера, що має потенціал для створення унікальних працюючих стратегій для досягненні амбітних цілей власника бізнесу.

    Звертаючись за допомогою до digital-агентства, пам’ятайте про необхідність зробити відповідальний вибір, ознайомитися зі всіма послугами, кейсами та відгуками. Тоді результатом стане грамотно витрачений бюджет, щоденний ріст рівня продажів та постійне масштабування бізнесу.

    Павло Власюк
    CMO
    комерційна пропозиція

      SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
      Digital новини в нашому телеграм-каналі
      Інтернет-маркетинг
      простою мовою
      підписатись
      Інші статті автора
      Meta Ad Library або Бібліотека реклами Meta — це безкоштовний інструмент, який містить велику кількість вже існуючих рекламних креативів для соцмереж Facebook, Instagram, WhatsApp.

      Соціальні мережі відіграють ключову роль у просуванні бренду за допомогою smm. TikTok, Facebook, Instagram і LinkedIn дозволяють брендам безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, що є надзвичайно важливим у сучасному світі, де більшість людей активно використовують соціальні мережі.

      17/09/2021
      SEO-дружній контент – це унікальний контент, який ретельно створений та оптимізований за допомогою різних методів SEO, щоб привертати та утримувати увагу читачів та пошукових систем.

      Останні статті по #Корисні поради
      24/04/2025
      Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

      23/04/2025
      Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

      01/04/2025
      iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову