Просування проекту в SEO агентстві – переваги та мінуси

#SEO 6 July 2021 Оцінити статтю

Останнім часом увесь бізнес переходить в онлайн. Глобалізація диктує свої правила в усіх сферах нашого життя. Споживачі стають більш вимогливими, а сучасний бізнес чи проект неможливо уявити без сайту. Привабливий та унікальний дизайн сайту, професійні фото послуг або товарів, відомий бренд з гарною репутацією – все це невід’ємні атрибути успішної компанії.

Але навіть чудово виконаний сайт з погляду дизайну та технічних параметрів може не залучати трафіку. Але чому? Для того щоб ваш проект приносив вам прибуток, необхідно оптимізувати його під новітні алгоритми пошукових систем. SEO-оптимізація – один із найважливіших аспектів просування ресурсу в інтернет-просторі на тривалу перспективу.

У цій статті ми визначимо основні плюси та мінуси співпраці з SEO-студією, розглянемо специфіку роботи, а також порівняємо з альтернативними варіантами просування.

Кадри вирішують все


Агентства зазвичай дуже цінують свою репутацію та скрупульозно ставляться до підбору фахівців. Окрім стандартного резюме, кандидати проходять тестування чи іспит. Для співробітників постійно проводять тренінги та відправляють їх на різні курси. Отже, в кваліфікації спеціалістів SEO-студії не варто сумніватися. Працюючи над великою кількістю проектів, фахівці набувають досвіду в просуванні проектів різних тематик і напрямків. В агентстві можливе постійне кар’єрне зростання співробітника та обмін досвідом.

Підібрати собі штатного фахівця або фрілансера зі значним досвідом і знаннями також цілком можливо, але на вибір кандидата може бути витрачено дуже багато часу. Досить проблематично перевірити кваліфікацію спеціаліста на етапі співбесіди. На відміну від студії, де старший спеціаліст легко перевірить компетенцію кандидата, інхаус співробітника або фрілансера перевірити досить складно. Важливий чинник – це обмежені знання такого фахівця. Здебільшого успішне портфоліо складається з проектів однієї або кількох сполучених тематик. Очевидно, про кар’єрне зростання штатного співробітника не йдеться, а це досить сильно впливає на мотивацію. Велика ймовірність, що за кілька років успішної роботи ваш штатний співробітник покине компанію.

Підхід до роботи

Очевидно, що підхід до роботи над проектом агентства або найнятого клієнтом одного-двох осіб у штаті своєї компанії мають низку відмінностей.

Швидкість та обсяг


У SEO-студії на початковому етапі співробітництва найчастіше пропонують пакет послуг, що включає набір стандартних завдань для просування, незалежно від тематики або специфіки проекту. Тим часом фрілансер або інхаус співробітник перш за все виділить найпріоритетніші завдання для оптимізації сайту та перейде до їх виконання.

Фахівці студії за короткий час здатні виконати велику кількість робіт і значні комплекси завдань. Виконання задач у студіях максимально автоматизоване для економії часу. Не секрет, що на просуванні в хорошої компанії велика кількість проектів одночасно. Отже, час на роботу над одним веб-сайтом обмежений.
Якщо найняти штатного SEO-фахівця, ймовірно, він буде на 100% зайнятий роботою над одним проектом, максимально занурюючись у тематику. Підхід буде більш гнучким із можливістю моніторингу навіть найменших змін.

Зворотній зв’язок


Працюючи зі студією, швидше за все, ви вестимете спілкування з менеджером, який керує вашим проектом, а не посередньо з фахівцем. Це може викликати проблеми та непорозуміння між клієнтом і виконавцем. Завжди є можливість передачі неточної інформації або її спотворення. Варто зазначити, що такі проблеми більше є винятком, ніж закономірністю, оскільки взаємодія між відділами відточується роками до автоматизму.

Найнявши штатного співробітника в свою компанію, ви зможете отримувати миттєвий проміжний звіт про виконану роботу чи успіхи, безпосередньо обговорити ефективність стратегії та внесення виправлень. У цьому разі клієнт впевнений, що його побажання та пріоритети були почуті правильно.
У той же час фрілансер не пов’язаний з компанією або іншими зобов’язаннями. Завжди є ймовірність, що несумлінний віддалений співробітник просто припинить відповідати та вилучить усі свої контактні дані.

Софт


Ще одним фактором є використання спеціалістами студії професійно-програмного забезпечення та платних сервісів. Дані, які вони отримують, дозволяють ефективніше просувати проект у найкоротші терміни.

Використання штатним співробітником подібних ресурсів дуже дорого та недоцільно для роботодавця, якщо робота ведеться в межах одного проекту. Фрілансери також досить рідко використовують подібний софт, оскільки робота над просуванням не покриває їм витрати на оплату сервісів.

Реагування

Фахівці студії постійно перебувають на пульсі всіх змін алгоритмів пошукових систем. При черговому оновленні менеджер студії відразу запропонує клієнту варіант дій, який не дозволить змінам негативно вплинути на сайт. Спеціалісти мають великий досвід у вирішенні подібних ситуацій.

Інхаус фахівець зі свого боку може дуже оперативно визначити джерело внутрішньої проблеми на сайті. На відміну від студії, де редагування можуть вносити різні люди і проблематично швидко відреагувати.

Цінова політика

Послуги SEO-агентства коштують дорожче, ніж найняти віддаленого співробітника. Це зумовлено тим, що студія має великі витрати на утримання офісу та штату співробітників. При цьому агентство надає одразу весь спектр послуг: копірайтинг, програміст, PPC-фахівець та інші, що набагато зручніше, ніж шукати сторонніх фахівців окремо.

Якщо найняти штатного SEO-фахівця, то не варто забувати про витрати на обладнання його робочого місця, оплату сервісів та ПЗ, а також зарплату та податковий збір. Іноді потрібно буде залучати сторонніх фахівців, оскільки знань співробітника може бути недостатньо.

Найменш витратний варіант – звернутися за просуванням до фрілансера. Але як і в разі з інхаус співробітником, для окремих завдань необхідно буде залучати додаткових фахівців, кваліфікацію яких не завжди можна перевірити.

Гарантії

На відміну від віддалених співробітників або штатних, агентство завжди виконує поставлені завдання максимально якісно та в обумовлений термін. Всім співробітникам дуже важливо зберігати хорошу репутацію студії. Відповідальність за результат завжди несе агентство без жодних винятків.

В агентстві завжди надають максимально розгорнуту та зрозумілу звітність щодо виконаних робіт. Студії дуже важливо, щоб клієнт завжди розумів значущість та ефективність виконаних завдань. Порівняно з одиночними фахівцями, у співробітників агентства дуже глибокі знання та розуміння аналітики, що також завжди відображено в звіті.

Важливим чинником є можливість укласти договір на надання послуг. У ньому відображені всі умови, обсяг робіт та їхня вартість. Є можливість здійснювати оплату через бухгалтерію та складати податкові звіти. Наявність договору клієнта – це юридична гарантія якісно виконаної роботи.

Не варто зважати на людський фактор. Крім відпусток, у співробітника будь-якої миті можуть виникнути проблеми зі здоров’ям або якийсь інший форс-мажор. Як наслідок – зірвані терміни, втрачений час і кошти. За умови співпраці зі студією такі ситуації виключені. Фахівці взаємозамінні та у разі потреби підстрахують свого колегу. В більшості випадків тимчасова заміна співробітника проходить непомітно для клієнта.

Резюме

Підіб’ємо підсумки та виділимо основні переваги та недоліки співпраці з SEO-агентством:

Мінуси

Плюси

Перш ніж звернутись до агенції, необхідно грамотно оцінити поточний стан свого проекту. Якщо сайт знаходиться на стадії розробки, то поодинокі фахівці можуть підготувати його до запуску. Фрілансер в змозі провести аудит проекту або точкові пріоритетні роботи, що допоможе заощадити кошти. При роботі з великим проектом або декількома одночасно варто в першу чергу звернути увагу на послуги студії. Це допоможе досягти високих результатів у найкоротші терміни, залучити нових клієнтів і надовго закріпитися на високих позиціях у своїй ніші.

Павло Власюк SEO спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Як вибрати стратегію лінкбілдингу?
Як вибрати стратегію лінкбілдингу?
# SEO
Як дізнатися кількість сторінок на сайті
Як дізнатися кількість сторінок на сайті
# SEO
Створення метатегів Title/Description
Створення метатегів Title/Description
# SEO
Коментарі