Ольга Тищенко
Почала працювати в агенції у 2018 році на посаді копірайтера, трохи більше року писала тексти для клієнтів WEDEX. У 2020 році зайняла посаду редактора компанії. Має вищу економічну освіту, що є вагомим фактором для написання експертних статей з маркетингу та менеджменту. Постійно вивчає різноманітні теми з SEO та PPC, аби краще розумітися в них та писати якісні, корисні та актуальні статті в цих напрямках. У 2023 році стала основним автором блогу агенції та продовжує працювати над створенням контенту для всіх, хто зацікавлений цією тематикою.
Редактор-копірайтер
Досвід роботи 7 років

Останні статті автора: Ольга Тищенко

27/09/2024
Показник дозволяє рекламодавцям оцінити, наскільки їх повідомлення є привабливими для цільової аудиторії. Вимірювання CTR надає можливість маркетологам не лише аналізувати, які оголошення демонструють найвищу клікабельність, а й розуміти поведінку своїх потенційних клієнтів.

Ці стандартні коди необхідні для того, щоб вказати користувачеві, яку дію необхідно виконати для успішного виконання запиту. Коди 3xx призначені для перенаправлення клієнта і не є помилками HTTP-сервера.

HTTP-код стану (відповіді) чи, як його часто називають, «статус-код» – це невелике тризначне число, яке передає інформацію про те, як оброблений запит користувача сервером. Він допомагає визначити, чи успішно сервер обробив запит, чи виникли проблеми.

Контент — це король сучасного маркетингу, і його роль у розвитку бізнесу в інтернеті важко переоцінити. Це не лише текстові матеріали, а також фото, відео та інші візуальні елементи, які разом створюють комплексний образ вашого бізнесу.

19/09/2024
BERT, відомий як Bidirectional Encoder Representations from Transformers, є нейронною мережею, розробленою Google, яка продемонструвала високу ефективність у вирішенні різних завдань з обробки природної мови, включаючи відповіді на питання і машинний переклад.

18/09/2024
На відміну від просування за позиціями, під час трафікового просування оптимізатор не зосереджується на одних і тих же пошукових запитах, а постійно розширює семантичне ядро. Це допомагає охопити ширшу цільову аудиторію.

17/09/2024
Google Мій Бізнес (Google My Business, GMB) – безкоштовний онлайн-довідник організацій. Створення профілю в Google Мій бізнес дозволяє надати важливу інформацію про вашу компанію, яку можуть шукати потенційні клієнти, такі як години роботи, місцезнаходження, веб-сайт, номер телефону та відгуки.

12/09/2024
Сьогодні User Experience (UX), що у перекладі з англійської – «користувацький досвід», - дуже поширене явище, яке актуальне при розробці будь-якого нового продукту для інтернету. UX-фахівців більше всього у дизайні, але стрімко розвивається і UX-копірайтинг.

11/09/2024
Веб-архів (або web archive) – це сервіс, який дозволяє зберігати і відтворювати різні версії веб-сторінок за різні періоди часу. Одним з найбільш відомих і широко використовуваних веб-архівів є Web Archive та його інструмент Wayback Machine.

Популярні статті автора
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову