Останні статті автора: Павло Власюк

29/09/2025
Правильний підбір товарів із високою маржинальністю безпосередньо впливає на здатність бізнесу створювати стабільний прибуток і реінвестувати його в розвиток.

19/09/2025
Цей гайд буде корисний власникам бізнесу, маркетологам та всім, хто прагне вимірювати результати своїх кампаній вже сьогодні.

16/09/2025
Call to Action (CTA) — це інтерактивний елемент інтерфейсу, який спонукає користувача до конкретної дії.

01/09/2025
Pop-up вікно — це інтерактивний елемент на веб-сторінці, який автоматично з’являється поверх основного контенту та привертає до себе увагу користувача.

13/08/2025
Massfollowing — стратегія масового підписування на облікові записи потенційної цільової аудиторії з метою отримати взаємну підписку.

12/08/2025
Користувацький контент (UGC) стає рушійною силою сучасних маркетингових стратегій. Він створює місток між брендом і аудиторією, підвищуючи довіру та залученість.
Популярні статті автора

25/11/2024
Що таке карта сайту та три способи, як створити файл sitemap.xml
Карта сайту або Sitemap – це файл, за допомогою якого є можливість повідомити пошукові системи, які сторінки і файли слід вважати важливими на сайті, а також надати цінну інформацію про них. Наприклад, коли було останнє оновлення сторінки, наявність зображень або відео, а також перелік всіх альтернативних мовних версій сторінки.

10/01/2022
Технічний аудит сайту
Для того, щоб успішно просувати сайт необхідно, щоб він відповідав вимогам пошукових систем. Один із найважливіших критеріїв – це технічна оптимізація. Таким чином, для того, щоб визначити якісний стан ресурсу, перевірити наявність помилок у коді або виявити проблеми, необхідно провести технічний аналіз сайту.

17/12/2021
LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок
Технічне визначення LSI – латентне семантичне індексування. Простіше кажучи, це слова та фрази, які використовуються для уточнення тематики та релевантності первинних ключових запитів або слова, що задають тематику. Ці слова допомагають пошуковим алгоритмам зрозуміти, де і як ви використовували ключову фразу на сторінці, щоб переконатися, що заголовок відповідають змісту.