Павло Власюк
Приєднався до команди WEDEX у 2018 році. Розпочав свій професійний шлях на позиції Junior SEO, а вже в 2021 році працював в якості Senior спеціаліста з пошукової оптимізації. За цей час активно приймав участь в розробці нових стратегій та методів комплексного просування сайтів. Є учасником команди розробки внутрішньої Onboarding програми. Закінчив спеціалізовані курси з SEO, PPC та цифрового маркетингу та має профільні сертифікати від Google. В 2024 році перейшов на посаду CMO та продовжує працювати над розвитком агенції та покращенням якості надання послуг з просування сайтів.
CMO
Досвід роботи 5 років

Останні статті автора: Павло Власюк

Сторітелінг — це метод комунікації, заснований на розповіді історій, які залучають увагу, викликають емоції та формують довіру.

Відеоогляди зменшують невизначеність, створюють довіру та мотивують до покупки, перетворюючись на ключовий інструмент сучасного маркетингу.

Архетип бренду — це спосіб швидко і чітко донести до аудиторії внутрішній характер та цінності вашої компанії.

Модель PESO сьогодні вважається одним із найефективніших інструментів для створення збалансованої маркетингової стратегії

Правильний підбір товарів із високою маржинальністю безпосередньо впливає на здатність бізнесу створювати стабільний прибуток і реінвестувати його в розвиток.

LTV відіграє ключову роль у прийнятті обґрунтованих маркетингових рішень.

Цей гайд буде корисний власникам бізнесу, маркетологам та всім, хто прагне вимірювати результати своїх кампаній вже сьогодні.

Call to Action (CTA) — це інтерактивний елемент інтерфейсу, який спонукає користувача до конкретної дії.

Популярні статті автора
25/11/2024
Що таке карта сайту та три способи, як створити файл sitemap.xml
Карта сайту або Sitemap – це файл, за допомогою якого є можливість повідомити пошукові системи, які сторінки і файли слід вважати важливими на сайті, а також надати цінну інформацію про них. Наприклад, коли було останнє оновлення сторінки, наявність зображень або відео, а також перелік всіх альтернативних мовних версій сторінки.

10/01/2022
Технічний аудит сайту
Для того, щоб успішно просувати сайт необхідно, щоб він відповідав вимогам пошукових систем. Один із найважливіших критеріїв – це технічна оптимізація. Таким чином, для того, щоб визначити якісний стан ресурсу, перевірити наявність помилок у коді або виявити проблеми, необхідно провести технічний аналіз сайту.

17/12/2021
LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок
Технічне визначення LSI – латентне семантичне індексування. Простіше кажучи, це слова та фрази, які використовуються для уточнення тематики та релевантності первинних ключових запитів або слова, що задають тематику. Ці слова допомагають пошуковим алгоритмам зрозуміти, де і як ви використовували ключову фразу на сторінці, щоб переконатися, що заголовок відповідають змісту.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову