Павло Власюк
Приєднався до команди WEDEX у 2018 році. Розпочав свій професійний шлях на позиції Junior SEO, а вже в 2021 році працював в якості Senior спеціаліста з пошукової оптимізації. За цей час активно приймав участь в розробці нових стратегій та методів комплексного просування сайтів. Є учасником команди розробки внутрішньої Onboarding програми. Закінчив спеціалізовані курси з SEO, PPC та цифрового маркетингу та має профільні сертифікати від Google. В 2024 році перейшов на посаду CMO та продовжує працювати над розвитком агенції та покращенням якості надання послуг з просування сайтів.
CMO
Досвід роботи 5 років

Останні статті автора: Павло Власюк

22/04/2025
Інстаграм реклама перетворилася на потужний інструмент для бізнесів, які прагнуть збільшити свою присутність в онлайні.

Meta Ad Library або Бібліотека реклами Meta — це безкоштовний інструмент, який містить велику кількість вже існуючих рекламних креативів для соцмереж Facebook, Instagram, WhatsApp.

Партнерський маркетинг застосовується у багатьох галузях цифрового бізнесу, де спільні зусилля допомагають залучати цільовий трафік і збільшувати заробіток всіх учасників програми.

У 2025 році штучний інтелект (ШІ або AI) стає впевненим трендом та продовжує активно вживлюватися у всі маркетингові процеси компаній, значно впливаючи на їх ефективність та результативність.

Створенням каналу задля монетизації цікавиться багато хто, проте не всі розуміють, що для ефективної монетизації Ютуб в Україні, так само як і за кордоном, потрібна ціла команда фахівців.

16/02/2025
Соцмережі змінюються щороку, і 2025-й не виняток. Ми переглянули звіт Hootsuite: Social Trends 2025 та зібрали для вас найцікавіші інсайти.

Кожен бізнес по-своєму унікальний та неповторний. Навіть якщо здається, що ніша, тематика, продукти та інші нюанси подібні, компанії завжди відрізняються. А отже - і їх шлях до успіху буде різним. Для якісного просування на ринок бізнесу обов'язково потрібен покроковий план дій, певна тактика для досягнення цілей.

25/11/2024
Карта сайту або Sitemap – це файл, за допомогою якого є можливість повідомити пошукові системи, які сторінки і файли слід вважати важливими на сайті, а також надати цінну інформацію про них. Наприклад, коли було останнє оновлення сторінки, наявність зображень або відео, а також перелік всіх альтернативних мовних версій сторінки.

Популярні статті автора
25/11/2024
Що таке карта сайту та три способи, як створити файл sitemap.xml
Карта сайту або Sitemap – це файл, за допомогою якого є можливість повідомити пошукові системи, які сторінки і файли слід вважати важливими на сайті, а також надати цінну інформацію про них. Наприклад, коли було останнє оновлення сторінки, наявність зображень або відео, а також перелік всіх альтернативних мовних версій сторінки.

10/01/2022
Технічний аудит сайту
Для того, щоб успішно просувати сайт необхідно, щоб він відповідав вимогам пошукових систем. Один із найважливіших критеріїв – це технічна оптимізація. Таким чином, для того, щоб визначити якісний стан ресурсу, перевірити наявність помилок у коді або виявити проблеми, необхідно провести технічний аналіз сайту.

17/12/2021
LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок
Технічне визначення LSI – латентне семантичне індексування. Простіше кажучи, це слова та фрази, які використовуються для уточнення тематики та релевантності первинних ключових запитів або слова, що задають тематику. Ці слова допомагають пошуковим алгоритмам зрозуміти, де і як ви використовували ключову фразу на сторінці, щоб переконатися, що заголовок відповідають змісту.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову