LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок

#SEO 17 December 2021 Оцінити статтю

У Google невпинно повторюють, що для хорошого ранжування необхідно розміщувати якісний та корисний контент на сайті. Вже у 2022 році наявність лише ключових запитів не дасть відчутних результатів. Перше, що потрібно враховувати при оптимізації – алгоритми пошукових систем ставати розумнішими. При скануванні сторінки роботи повинні переконатися, що весь контент відповідає темі основного запиту. Для того, щоб досягти необхідних результатів, варто використовувати LSI-слова.

Що таке LSI

Технічне визначення LSI – латентне семантичне індексування. Простіше кажучи, це слова та фрази, які використовуються для уточнення тематики та релевантності первинних ключових запитів або слова, що задають тематику. Ці слова допомагають пошуковим алгоритмам зрозуміти, де і як ви використовували ключову фразу на сторінці, щоб переконатися, що заголовок відповідають змісту. Варто звернути увагу на те, що LSI в жодному разі не є синонімами, а поняттями та термінами, які тісно пов’язані із запитом. Наприклад, для ключової фрази «яблучний фреш» буде використано такі LSI:

Збір та аналіз

Для пошуку LSI є достатньо різноманітних сервісів. Наприклад, Піксель Тулс чи Arsenkin. При парсингу фраз використовують маркерні запити для сторінки.

Збір lsi

Перед пошуком варто врахувати такі особливості:

Після внесення контенту з використанням LSI рекомендується налаштувати перелінкування на інші тематично наближені сторінки, які містять корисний контент. Таким чином Ви можете «пов’язати» між собою всі основні сторінки, задавши для вашого сайту єдину тематику, що високо цінується пошуковими алгоритмами та впливає на кінцеве ранжування.

Застосування LSI

Текстовий опис сторінки

Один із основних пунктів SEO оптимізації є наявність текстів з описом сторінки. При формуванні ТЗ копірайтеру вказують зібрані LSI слова, які необхідно використовувати для розведення основних слів.

Грамотне використання LSI в тексті дасть наступні результати:

Актуалізація застарілого контенту

Оновлення контенту з використанням актуальних слів LSI дуже позитивно впливає на позиції, за умови, що оптимізація виконана правильно. Також, при аналізі маркерних запитів та пошуку LSI можна скласти нові розділи та заголовки для оновлення вашої структури сторінки.

Варто зазначити, що підготовкою нового контенту має займатися автор-фахівець у ніші. Таким чином, банально додати різні LSI до контенту – не є ефективною стратегією.

Маркетингова компанія та контекстна реклама

Використання LSI у компаніях PCC – це ефективний метод підвищити CTR та кількість показів рекламних оголошень. Слова, що задають тематику, слід використовувати нарівні з основними ключами.

Метадані сторінки

Використання LSI в метаданих сторінках, а саме в тегах <title> та <description>, допоможе надати контенту природного вигляду та вберегти сторінку від переспаму. Наявність великої кількості ключових запитів у прямому входженні може каратися пошуковими системами і, як наслідок, на ваш сайт можуть накласти санкції, наслідок якого критичні для ресурсу.

Оптимізація зображень

Також можна оптимізувати метадані та для зображень. При скануванні сторінки, графічні елементи також враховуються алгоритмами визначення загальної тематики.

LSI можна використовувати для фотографій/ілюстрацій. Для цього слід внести їх до атрибуту <alt>. Але! Варто пам’ятати про те, що атрибут <alt> повинен описувати те, що зображено на фото, а не використовувати будь-яку тематичну фразу.

Головні помилки під час використання LSI

Для того, щоб правильно оптимізувати ваш сайт, слід уникати наступних помилок при роботі з LSI-фразами:

 

Висновок

Алгоритми пошукових систем будуть удосконалюватися, тому використання слів, що задають тематику, замість величезної кількості ключових слів – це якийсь внесок у майбутній розвиток вашого сайту вже сьогодні. Старі методи оптимізації, що ґрунтуються на принципі «обдурити пошукового робота» за допомогою пошукових запитів, уже зараз малоефективні. Необхідно використовувати нестандартні та творчі методи, які спрямовані насамперед на створення корисного контенту для користувача.

Павло Власюк SEO фахівець
схожі статті
підписатися:
Як вибрати стратегію лінкбілдингу?
Як вибрати стратегію лінкбілдингу?
# SEO
Що краще для сайту: зворотні посилання чи контент?
Що краще для сайту: зворотні посилання чи контент?
# SEO
Збір семантики
Збір семантики
# SEO
Коментарі