LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок

LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок
LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок

У Google невпинно повторюють, що для хорошого ранжування необхідно розміщувати якісний та корисний контент на сайті. Вже у 2022 році наявність лише ключових запитів не дасть відчутних результатів. Перше, що потрібно враховувати при оптимізації – алгоритми пошукових систем ставали розумнішими. При скануванні сторінки роботи повинні переконатися, що весь контент відповідає темі основного запиту. Для того, щоб досягти необхідних результатів, варто використовувати LSI-слова.

Що таке LSI

Технічне визначення LSI – латентне семантичне індексування. Простіше кажучи, це слова та фрази, які використовуються для уточнення тематики та релевантності первинних ключових запитів або слова, що задають тематику. Ці слова допомагають пошуковим алгоритмам зрозуміти, де і як ви використовували ключову фразу на сторінці, щоб переконатися, що заголовок відповідають змісту. Варто звернути увагу на те, що LSI в жодному разі не є синонімами, а поняттями та термінами, які тісно пов’язані із запитом. Наприклад, для ключової фрази «яблучний фреш» буде використано такі LSI:

  • Сік;
  • Рецепт;
  • Корисність;
  • Приготування;
  • Свіжовитий;
  • Калорійність;
  • Напій;
  • Смак.

Збір та аналіз

Для пошуку LSI є достатньо різноманітних сервісів. Наприклад, Arsenkin чи LSI Graph. При парсингу фраз використовують маркерні запити для сторінки.

Перед пошуком варто врахувати такі особливості:

  • Використовувати відповідний тип запитів: комерційні або інформаційні, залежно від типу сторінки;
  • Обов’язково необхідно враховувати геозалежність запитів та вказувати точний регіон пошуку;
  • Для більш точного та широкого пошуку, не обмежуйтесь лише Google або Bing. Також можна додати до пошуку Instagram, YouTube та інші джерела, що підходять вашій тематиці.

Після внесення контенту з використанням LSI рекомендується налаштувати перелінкування на інші тематично наближені сторінки, які містять корисний контент. Таким чином Ви можете «пов’язати» між собою всі основні сторінки, задавши для вашого сайту єдину тематику, що високо цінується пошуковими алгоритмами та впливає на кінцеве ранжування.

Застосування LSI

Текстовий опис сторінки

Один із основних пунктів SEO оптимізації є наявність текстів з описом сторінки. При формуванні ТЗ копірайтеру вказують зібрані LSI слова, які необхідно використовувати для розведення основних слів.

Грамотне використання LSI в тексті дасть наступні результати:

  • не допустить переспам на сторінках;
  • Позитивно впливає на позиції ключових запитів у пошуковій видачі;
  • Конкретизує тематику сторінки.

Актуалізація застарілого контенту

Оновлення контенту з використанням актуальних слів LSI дуже позитивно впливає на позиції, за умови, що оптимізація виконана правильно. Також, при аналізі маркерних запитів та пошуку LSI можна скласти нові розділи та заголовки для оновлення вашої структури сторінки.

Варто зазначити, що підготовкою нового контенту має займатися автор-фахівець у ніші. Таким чином, банально додати різні LSI до контенту – не є ефективною стратегією.

Маркетингова компанія та контекстна реклама

Використання LSI у компаніях PCC – це ефективний метод підвищити CTR та кількість показів рекламних оголошень. Слова, що задають тематику, слід використовувати нарівні з основними ключами.

Метадані сторінки

Використання LSI в метаданих сторінках, а саме в тегах <title> та <description>, допоможе надати контенту природного вигляду та вберегти сторінку від переспаму. Наявність великої кількості ключових запитів у прямому входженні може каратися пошуковими системами і, як наслідок, на ваш сайт можуть накласти санкції, наслідок якого критичні для ресурсу.

Оптимізація зображень

Також можна оптимізувати метадані та для зображень. При скануванні сторінки, графічні елементи також враховуються алгоритмами визначення загальної тематики.

LSI можна використовувати для фотографій/ілюстрацій. Для цього слід внести їх до атрибуту <alt>. Але! Варто пам’ятати про те, що атрибут <alt> повинен описувати те, що зображено на фото, а не використовувати будь-яку тематичну фразу.

Головні помилки під час використання LSI

Для того, щоб правильно оптимізувати ваш сайт, слід уникати наступних помилок при роботі з LSI-фразами:

  • При зборі LSI не потрібно брати всі фрази поспіль із запропонованих і насильно намагатися включити до тексту. Необхідно уважно аналізувати всі варіанти та використовувати тільки те, що максимально підходить для вашої сторінки;
  • Використання LSI є доречним лише в тому випадку, якщо на сторінці є логічна та опрацьована структура, а також корисна контентна складова;
  • Для комерційних сторінок не варто використовувати занадто велику кількість LSI-слів. Наприклад, для сторінки товару використовується короткий опис та додавання великої кількості LSI не має сенсу. А ось для великих інформаційних статей використання максимально широкого охоплення тематичних слів піде на користь;
  • LSI – це не пошукові підказки та синоніми. Працюючи зі словами, задають тематику, необхідно орієнтуватися насамперед те що, що текс призначений людини. В іншому випадку є ймовірність, що опис буде виглядати «машинним» і не читати.
  • Помилково думати, що після подібної оптимізації ваш сайт одразу потрапить у ТОП-1 пошуковій видачі. Є безліч факторів, які визначають позицію. І навіть якщо у конкурентів немає такого семантичного наповнення, вони ще певний час будуть перебувати на своїх позиціях. Процес просування дуже затратний у часі. Але, якщо постійно збільшувати кількість корисного контенту на сайті та виконувати всі рекомендації, Ви отримаєте очікуваний результат.

Підведемо підсумки

Алгоритми пошукових систем будуть удосконалюватися, тому використання слів, що задають тематику, замість величезної кількості ключових слів – це якийсь внесок у майбутній розвиток вашого сайту вже сьогодні. Старі методи оптимізації, що ґрунтуються на принципі «обдурити пошукового робота» за допомогою пошукових запитів, уже зараз малоефективні. Необхідно використовувати нестандартні та творчі методи, які спрямовані насамперед на створення корисного контенту для користувача.

Павло Власюк
CMO
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    25/11/2024
    Карта сайту або Sitemap – це файл, за допомогою якого є можливість повідомити пошукові системи, які сторінки і файли слід вважати важливими на сайті, а також надати цінну інформацію про них. Наприклад, коли було останнє оновлення сторінки, наявність зображень або відео, а також перелік всіх альтернативних мовних версій сторінки.

    10/01/2022
    Для того, щоб успішно просувати сайт необхідно, щоб він відповідав вимогам пошукових систем. Один із найважливіших критеріїв – це технічна оптимізація. Таким чином, для того, щоб визначити якісний стан ресурсу, перевірити наявність помилок у коді або виявити проблеми, необхідно провести технічний аналіз сайту.

    16/02/2025
    Соцмережі змінюються щороку, і 2025-й не виняток. Ми переглянули звіт Hootsuite: Social Trends 2025 та зібрали для вас найцікавіші інсайти.

    Останні статті по #SEO
    16/02/2025
    Соцмережі змінюються щороку, і 2025-й не виняток. Ми переглянули звіт Hootsuite: Social Trends 2025 та зібрали для вас найцікавіші інсайти.

    01/11/2024
    Отже, зміна формату реклами від Google спрямована на оптимізацію та розширення можливостей кампаній. Перехід до адаптивних пошукових оголошень забезпечує більшу гнучкість, ширше охоплення та покращений контроль над контентом.

    28/10/2024
    Ahrefs випустив поглиблений курс з 62 відеоуроками, що охоплюють широкий спектр тем SEO та маркетингу. За 3 години 30 хвилин ви отримаєте практичні знання та навички роботи з інструментами Ahrefs.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову