9 нових функцій та інструментів для полегшення покупок у Google

9 нових функцій та інструментів для полегшення покупок у Google
9 нових функцій та інструментів для полегшення покупок у Google

У Google з’являться 3D-огляди, посібники з покупки та інші функції покупок, які допоможуть вам знайти те, що ви шукаєте.

Шопінг – це не просто покупка. Це також вивчення нових варіантів, відкриття нових стилів і тенденцій і дослідження, щоб переконатися, що ви отримуєте правильний продукт за правильною ціною. 28.09.2022 на щорічній події Search On оголошено про дев’ять нових способів трансформації ваших покупок у Google, забезпечуючи вам більш захоплюючий, інформований та персоналізований досвід покупок.

Цей досвід забезпечує Shopping Graph, наша розширена модель штучного інтелекту, яка тепер розуміє понад 35 мільярдів списків продуктів — порівняно з 24 мільярдами лише минулого року.

Давайте переглянемо всі ці нові функції та інструменти.

Більше наочних способів здійснення покупок:

1. Пошук за словом «магазин». Сьогодні ми представляємо новий спосіб розблокувати покупки в Google. У США, коли ви шукаєте слово «магазин», а потім будь-який товар, який ви шукаєте, ви отримаєте доступ до візуальної стрічки продуктів, інструментів дослідження та асортименту поблизу, пов’язаного з цим продуктом. Ми також розширюємо можливості пошуку в магазинах за межі одягу на всі категорії — від електроніки до косметики — і більше регіонів на мобільних пристроях (і незабаром з’являться на настільних комп’ютерах).

2. Купуйте зовнішній вигляд. Коли ви купуєте одяг у Google, тепер ви можете “придбати зовнішній вигляд”, щоб допомогти вам легко зібрати ідеальне вбрання. Скажімо, ви шукаєте новий осінній гардероб, наприклад, куртку-бомбер. Інструмент покаже вам зображення курток бомберів та додаткових деталей, а також варіанти, де їх придбати — і все це в пошуку.

3. Подивіться, що в тренді. Трендові продукти — це нова функція в Пошуку, яка показує вам продукти, популярні зараз у категорії, допомагаючи вам відкрити останні моделі, стилі та бренди. Американські покупці зможуть придбати зовнішній вигляд і побачити популярні товари пізніше цієї осені.

4. Купуйте в 3D. Люди взаємодіють з 3D-зображеннями майже на 50% більше, ніж статичними. На початку цього року ми принесли в Пошук 3D-візуальні ефекти товарів для дому. Незабаром ви знайдете 3D-візуальні ефекти взуття, починаючи з кросівок, під час пошуку в Google. Хоча багато продавців вже мають доступні 3D-моделі, ми знаємо, що створення цих активів може бути дорогим і трудомістким, часто вимагає сотень фотографій продуктів і дорогих технологій. Отже, щоб зробити цей процес більш ефективним та економічно ефективним, ми оголошуємо новий спосіб створення 3D-візуальних ефектів. Завдяки нашим досягненням у машинному навчанні тепер ми можемо автоматизувати 360-градусні обертання кросівок, використовуючи лише кілька нерухомих фотографій (замість сотень). Ця нова технологія буде доступна в найближчі місяці.

Інструменти для впевненості в покупках

5. Отримайте допомогу зі складними покупками. Робити певні покупки може бути непосильно — ви враховуєте багато факторів, читаєте тонни статей і відкриваєте незліченну кількість вкладок у своєму браузері. Для цих складніших рішень нова функція посібника з покупки ділиться корисною інформацією про категорію з широкого кола надійних джерел в одному місці. Наприклад, якщо ви купуєте гірський велосипед, посібник із покупки може показати вам інформацію про розмір, підвіску, вагу та матеріали. За допомогою цієї інформації ви можете з упевненістю досліджувати та приймати швидші рішення. Посібник із покупки нещодавно був запущений у США, незабаром з’являться нові категорії інформації.

6. Подивіться, що думають інші покупці. Інформація про сторінки дасть вам ще більше причин робити покупки з упевненістю. Ця нова функція в додатку Google об’єднує корисний контекст веб-сторінки, на якій ви перебуваєте, або продукт, який ви досліджуєте, як-от його плюси і мінуси, а також зіркові рейтинги в одному поданні. А щоб знайти найкращу пропозицію, ви можете легко ввімкнути оновлення ціни. Статистика сторінок запуститься в США в найближчі місяці.

Більше особистого досвіду покупок

7. Отримайте персоналізовані результати. Незабаром ви побачите більш персоналізовані результати покупок на основі ваших попередніх звичок покупок. У вас також буде можливість безпосередньо повідомити нам про свої налаштування, а також елементи керування, щоб легко вимкнути персоналізовані результати, якщо хочете. Ось як це працює: коли ви робите покупки в Google, просто зробіть свій вибір один раз — бажаний відділ і бренди — щоб побачити більше кожного в майбутньому. Тобто, якщо ви виберете «жіночий» відділ і бренд Cuyana, наступного разу, коли ви будете купувати щось на зразок сумки для месенджерів, ми покажемо вам жіночі сумки-месенджери від Cuyana і подібних брендів. І якщо в будь-який момент ви не хочете бачити персоналізовані результати або ваші налаштування змінюються, ви можете легко налаштувати або вимкнути цю функцію, торкнувшись трьох крапок поруч із результатом пошуку через панель про цей результат. Персоналізація покупок з’явиться в США пізніше цього року.

8. Робіть покупки за допомогою нових фільтрів. Фільтри покупок на всій сторінці в Пошуку тепер динамічні й адаптуються відповідно до тенденцій пошуку в реальному часі. Отже, якщо ви купуєте джинси, ви можете побачити фільтри для «широких штанів» і «bootcut», оскільки це популярні джинсові стилі зараз, але вони можуть змінитися з часом, залежно від того, що в тренді. Зараз динамічні фільтри доступні в США, Японії та Індії, а в майбутньому з’являться й у інших регіонах.

9. Отримайте натхнення за межами вікна пошуку. Використовуючи Discover у програмі Google, ви побачите пропоновані стилі на основі того, що ви купували, а також те, що шукали інші. Наприклад, якщо вам подобається вінтажний стиль, незабаром ви побачите запропоновані запити популярних вінтажних образів. Просто торкніться того, що приверне вашу увагу, і скористайтеся Об’єктивом, щоб побачити варіанти, де купити.

Наталія Грузська
PPC-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    03/11/2023
    Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google? Від чого спочатку відштовхуватися, щоб об'єктивно оцінювати свої можливості та ресурси? Цими питаннями ставляться практично всі власники бізнесу та рекламодавці, які вирішили просуватися за допомогою сервісів Google, тому що грамотно складений прогноз бюджету Google AdWords є гарантією успіху рекламної кампанії та її ефективності.

    25/04/2024
    Контекстна реклама в Google – це реклама, яка відображається у пошуковій видачі, на YouTube та на ресурсах-партнерах. Перш, ніж приступити до налаштування рекламної кампанії в Google Ads, важливо визначитися з її метою – тобто, чого ви хочете досягти за допомогою вибраного інструменту.

    16/11/2022
    Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного.

    Останні статті по #PPC
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову