Актуальні стратегії лінкбілдінгу в 2023 році

Актуальні стратегії лінкбілдінгу в 2023 році
Актуальні стратегії лінкбілдінгу в 2023 році

Лінкбілдінг (linkbuilding) це процес створення зворотніх посилань з інших ресурсів на сторінки сайту з метою отримання реферального трафіку і покращення рейтингу в пошукових системах за рахунок покращення показників авторитетності та довіри. Отже, отримання беклінків є одним із важливих елементів пошукової оптимізації. 

Протягом останніх років, пріоритети ранжування сайтів в Google змінились з кількості посилань на їх якість , а значить повинні змінюватись і стратегії лінкбілдінгу. Зараз необхідними є пошук релевантних сайтів (майданчиків) для розміщення і створення контенту корисного і цікавого для цільової аудиторії.

Як створити стратегію лінкбілдінгу

Для створення успішної стратегії побудови зовнішніх посилань для власного ресурсу спочатку потрібно дослідити деякі речі.

Проаналізуйте свій веб ресурс, аби визначити що йому не вистачає, чим він є корисним для відвідувачів.

Визначте цільову аудиторію свого сайту – розуміючи свою аудиторію, можна визначити інші сайти, які вони відвідують. Що турбує вашу аудиторію, які відповіді вони шукають, що їх цікавить з того що відноситься до вашого продукту чи послуги.

Виконайте аудит існуючого контенту вашого сайту. На які сторінки сайту можуть посилатися інші ресурси? Більшість сайтів не публікують посилання на сторінки товарів чи послуг, такі посилання схожі на рекламу чи спам. Потрібно шукати цікаві сторінки, які мають освітній характер.

 Також буде корисним дослідити контент конкурентів ресурсу: якщо знайдете прогалини в вашому контенті, створіть ці сторінки.

Створіть список цільових сайтів, які мають відповідати вашому контенту, бізнесу та цільовій аудиторії. Визначте пріоритети за авторитетністю та релевантністю, щоб в першу чергу обробити найважливіші сайти.

Стратегії і тактики в побудові посилань

Вважати що стратегія і тактика одне й те саме є помилкою, вони мають принципові відмінності, хоч і тісно пов’язані. Стратегія – це загальний план. А тактика – засоби, що використовуються для досягнення мети. 

Важливо створити стратегію з урахуванням кінцевої мети, оскільки це вимагатиме часу, зусиль і терпіння. У міру просування кампанії ви маєте переоцінювати стратегію, щоб зрозуміти, що дійсно працює, а що не приносить результату.

Найкращі стратегії побудови посилань

Найкраща стратегія побудови посилань – створити щось, “гідне посилань”. Це не означає, що вам потрібно публікувати величезні повідомлення в блогах або інтерактивні посібники. Для деяких бізнесів продукт або послуга – саме по собі посилання.

Створюйте контент, гідний посилань

Контент, на який хочуть посилатися, має широку привабливість і, швидше за все, є освітнім та інформаційним і знаходиться у верхній частині маркетингової воронки. Він вирішує загальну проблему або відповідає на загальні питання, які можуть виникнути у аудиторії. Ваш контент повинен не тільки відповідати на питання і вирішувати проблеми, але й робити це унікальним чином.

Приклади контенту, на який варто посилатися:

  • Дослідження, які приносять користь вашій галузі.
  • Дані та тенденції.
  • Статті з інструкціями.
  • Освітній контент.
  • Розважальний контент.
  • Надихаючий контент.
  • Вічнозелений контент.

Якщо ваша стратегія полягає у створенні контенту, на який більше посилаються, ви можете провести аудит наявного контенту, щоб зрозуміти, де у вас є прогалини.

Аутрич (Outreach)

Outreach – це звернення до сайту з проханням розмістити зворотнє посилання. Наявність зворотних посилань з авторитетних сайтів – це один із способів повідомити пошуковику про те, що ваш сайт є авторитетним у певній тематиці. Крім того, зворотні посилання з різних сайтів можуть допомогти розширити вашу цільову аудиторію, залучаючи нових потенційних клієнтів на ваш сайт.

Існує багато різних тактик, які можуть бути застосовані для стратегії охвату:

  • Прес-релізи для отримання посилань з відповідних сайтів.
  • Просування нового контенту.
  • Шукати посилання в існуючому контенті.
  • Виправлення згадок без посилань.

Хоча аутрич може здатися простою стратегією, існують найкращі рекомендації, про які ви повинні знати:

  • Персоналізуйте всі свої звернення. 
  • Пишіть коротко і по суті. 
  • Поясніть, чому ваше посилання на сайт або статтю буде корисним для них.
  • Надайте якірний текст для них.

Робіть гідні новин публікації

Ця стратегія може здатися незрозумілою, але отримання посилань з новинних сайтів має багато можливостей. Новинні видання мають велику аудиторію, частина якої може перейти на ваш сайт, багато з них є авторитетом у своїй галузі, і зворотне посилання з них матиме велику вагу в Google.

Розглянемо тактики для цієї стратегії :

  • Створення нових продуктів або рішень.
  • Запропонувати стипендію.
  • Проведіть захід.
  • Оголосіть про партнерство.

Після того, як ви визначилися зі своєю тактикою, гідною новин, ви маєте представити свою ідею дописувачам, виданням та іншим відповідним медіа-контактам, переконавши їх в тому, що ваша історія важлива для них та їхньої аудиторії.

Технічний linkbuilding.

Один із способів нарощування посилань – це проведення технічного аудиту ваших зворотних посилань. Аналізуючи зворотні посилання вашого сайту, ви можете вчасно знаходити зворотні посилання із технічними проблемами і відновлювати ваші беклінки.

Деякі тактичні прийоми в цій стратегії:

  • Відновлення непрацюючих посилань
  • Виправлення помилок 404
  • Виправлення перенаправлень
  • Виправлення посилань з HTTP на HTTPS

Перенаправлення або посилання на сторінку 404 майже не мають ніякої цінності; важливо відновити ці посилання, щоб збільшити органічний трафік на ваш сайт і полегшити, крім того, пошуковим роботам сканування та індексацію вашого сайту.

Ідейне зростання

Лідер думок – це той, хто вважається експертом у своїй галузі, вони постійно публікують новий контент і висувають нові ідеї, що стосуються їхньої галузі. Стратегія контенту лідерства ідей також може допомогти вашому рейтингу в Google. Чим більше людей вказують на ваш контент як на ресурс, тим більше Google сприйматиме вас як авторитет.

Щоб стати успішним лідером думок, використовуйте наступні прийоми:

  • Ведення гостьових блогів.
  • Інформування читачів про новини в галузі.
  • Публікація відповідей на сайтах питань і відповідей.
  • Створення контенту в соціальних мережах.
  • Створення онлайн-класів або сертифікатів.
  • Проведення вебінарів чи подкастів.

Треба пам’ятати, що лідерство думок починається з оригінальних досліджень та постійного інформування про новини галузі.

Стратегії розбудови посилань, яких слід уникати

Прагнення одержати всі доступні вам посилання не є ні стабільним, ні природним. Тактики, які використовує ця стратегія, розглядаються Google як спам, і якщо ви користуєтеся ними, ваш сайт може бути покараний:

  • Купівля посилань.
  • Підкуп інших за за розміщення посилань.
  • Спам посилання у полях коментарів.
  • Схеми посилань.
  • Неправдиві редиректи.

Google надає перевагу релевантності між посиланнями, замість того, щоб намагатися отримати велику кількість посилань, спробуйте знайти авторитетні та релевантні посилання для вашого сайту.

Таким чином, створення посилань вимагає часу і терпіння. З добре продуманою стратегією з наведеного вище списку і впровадженням тактики для її підтримки, ваш сайт може бути на шляху до здобуття великої кількості зворотних посилань протягом найближчих місяців.

Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    10/04/2023
    Розширені сніпети допомагають зробити ваші веб-сторінки привабливими в результатах пошуку. Вони відображають додаткову корисну інформацію зі структурованих даних на сторінці.

    07/04/2022
    За допомогою функціоналу Google Disavow Links Tool є можливість «відхилити» небажані посилання, які ведуть на ваш сайт. Або, точніше, завантажити в Google Search Console список беклінків, які не повинні враховуватися під час ранжирування, як повідомляє підтримка Google .

    01/04/2025
    Favicon або favourite icon (улюблена іконка, картинка) — це невелике зображення розміром 16х16 пікселів, яке використовується у браузерах для ідентифікації сторінки або сайту.

    Останні статті по #SEO
    29/05/2025
    Атрибут rel="canonical" — це елемент розмітки HTML, який вказує пошуковій системі основний (або канонічний) URL сторінки та допомагає уникати дублювання контенту.

    20/05/2025
    23 травня 2025 року відбудеться сьома SEO-конференція Collaborator.pro — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову