Що таке інтернет-просування?

Що таке інтернет-просування?
Що таке інтернет-просування?

Інтернет-просування чи інтернет-маркетинг – це просування товарів чи послуг через онлайн-сервіси. Існують такі види або канали інтернет-маркетингу:

  • Email маркетинг.
  • SMM.
  • Маркетинг впливу.
  • Пошукова оптимізація.

Email маркетинг

Це канал просування товарів компанії методом розсилки електронних листів. Для цього методу необхідно зібрати базу даних цільової аудиторії та регулярно надсилати листи своїм клієнтам. Усі листи мають бути персоналізованими та корисними для одержувачів. Email маркетинг допоможе як отримати нових клієнтів, так і утримати старих, щоб вони здійснювали повторні покупки.

Email маркетинг

SMM

SMM (social media marketing) – це канал залучення клієнтів із соціальних мереж. Адже майже у кожного користувача інтернету є улюблена соціальна мережа. SMM-щики налаштовують рекламу для своєї ЦА та створюють спільноти навколо бренду. В групах фахівці викладають пости та новини про фірму й товари для збільшення кількості відданих клієнтів.

SMM

Маркетинг впливу

Маркетинг впливу (англ. influencer marketing) – це канал просування через лідерів думок. Найчастіше цей спосіб пов’язують з популярними блогерами в соціальних мережах. Але лідерами думок можуть бути не лише блогери, а й селебріті, журналісти, експерти галузі, визначні особисті бренди, аналітики, посередники. Однією з основних переваг цього каналу є те, що блогер має лояльних підписників, які стежать за його постами і мають високий поріг довіри.

Маркетинг впливу

Пошукова оптимізація

SEO (Search Engine Optimization, пошукова оптимізація) – це ряд заходів для всебічного розвитку та просування сайту, його виходу на провідні позиції видачі пошукових систем. Адже чим вище позиція сайту, тим більше ймовірність, що відвідувач зайде на ваш ресурс і зробить замовлення. Вся складність у цьому напрямі полягає в тому, що потрібно сподобатися не лише користувачам, а й пошуковим роботам. При просуванні сайту потрібно виконати внутрішню та зовнішню оптимізацію.

Внутрішня оптимізація – це трудомістка робота, без якої подальше просування не дасть потрібних результатів. Сайт має бути швидким, зручним і з якісним контентом. Відвідувач повинен знайти на сайті інформацію, за якою він прийшов.

Зовнішня оптимізація – це збільшення ваги, тобто розміщення посилань на сайт на зовнішніх ресурсах. Але розміщувати будь-де посилання на свій сайт не варто, тому що пошукові системи завжди тримають руку на пульсі. При виборі майданчика для розміщування посилання потрібно підходити комплексно. Ресурс не повинен бути заспамленим, мати високу довіру в пошукових роботів, відповідати вашій тематиці.

SEO

Підведемо підсумки

До вибору напрямку інтернет-просування необхідно підійти комплексно. Насамперед провести моніторинг лідерів у вашій ніші та подивитися, якими методами просування користуються вони. Після цього вибрати спеціаліста або агентство, яке комплексно займається інтернет-просуванням. Здійснивши декілька консультацій, можна перейти до просування. Але для того щоб не витратити гроші та час дарма, краще скористатися послугами спеціалістів. Сподіваюся ви отримали відповіді. Розвивайте свій бізнес, збільшуйте продажі. Всім успіхів!

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Україна активно розвивається у цифровому просторі, і використання інтернету давно стало невід'ємною частиною повсякденного життя кожної людини. Зі зростанням проникнення інтернету та доступністю мобільних пристроїв, популярність різних сайтів та додатків стрімко збільшується.

    Рентабельність продажів - один з основних і головних показників роботи будь-якої компанії. Її аналіз дає можливість оцінити ефективність діяльності бізнесу, механізми продажів і нові технології, що впроваджуються в організацію, які впливають на робочі процеси.

    04/09/2024
    Mobile-First Indexing – це процес, під час якого Google використовує мобільну версію вашого сайту як основну для індексації та ранжування. Це означає, що саме мобільний контент стає ключовим для визначення релевантності вашого сайту у пошукових запитах.

    Останні статті по #SEO
    19/06/2025
    Кожне оновлення Google — це зміни в алгоритмах пошуку, які можуть вплинути на видимість вашого сайту. Іноді це незначні правки, іноді — масштабні Core Updates, що переналаштовують принципи ранжування.

    18/06/2025
    Картинки вже давно стали невідʼємною складовою SEO сайту та вимагають особливої уваги до себе не тільки зі сторони SEO-спеціалістів, а й веб-розробників.

    17/06/2025
    Пошукові роботи сканують усі наявні в мережі сайти для того, щоб з’ясувати їхню відповідність до конкретної тематики. Коли Google зрозуміє, до якої категорії відноситься веб-ресурс або конкретна сторінку, він почне рекомендувати її користувачам.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову