Що таке інтернет-просування?

Що таке інтернет-просування?
Що таке інтернет-просування?

Інтернет-просування чи інтернет-маркетинг – це просування товарів чи послуг через онлайн-сервіси. Існують такі види або канали інтернет-маркетингу:

  • Email маркетинг.
  • SMM.
  • Маркетинг впливу.
  • Пошукова оптимізація.

Email маркетинг

Це канал просування товарів компанії методом розсилки електронних листів. Для цього методу необхідно зібрати базу даних цільової аудиторії та регулярно надсилати листи своїм клієнтам. Усі листи мають бути персоналізованими та корисними для одержувачів. Email маркетинг допоможе як отримати нових клієнтів, так і утримати старих, щоб вони здійснювали повторні покупки.

Email маркетинг

SMM

SMM (social media marketing) – це канал залучення клієнтів із соціальних мереж. Адже майже у кожного користувача інтернету є улюблена соціальна мережа. SMM-щики налаштовують рекламу для своєї ЦА та створюють спільноти навколо бренду. В групах фахівці викладають пости та новини про фірму й товари для збільшення кількості відданих клієнтів.

SMM

Маркетинг впливу

Маркетинг впливу (англ. influencer marketing) – це канал просування через лідерів думок. Найчастіше цей спосіб пов’язують з популярними блогерами в соціальних мережах. Але лідерами думок можуть бути не лише блогери, а й селебріті, журналісти, експерти галузі, визначні особисті бренди, аналітики, посередники. Однією з основних переваг цього каналу є те, що блогер має лояльних підписників, які стежать за його постами і мають високий поріг довіри.

Маркетинг впливу

Пошукова оптимізація

SEO (Search Engine Optimization, пошукова оптимізація) – це ряд заходів для всебічного розвитку та просування сайту, його виходу на провідні позиції видачі пошукових систем. Адже чим вище позиція сайту, тим більше ймовірність, що відвідувач зайде на ваш ресурс і зробить замовлення. Вся складність у цьому напрямі полягає в тому, що потрібно сподобатися не лише користувачам, а й пошуковим роботам. При просуванні сайту потрібно виконати внутрішню та зовнішню оптимізацію.

Внутрішня оптимізація – це трудомістка робота, без якої подальше просування не дасть потрібних результатів. Сайт має бути швидким, зручним і з якісним контентом. Відвідувач повинен знайти на сайті інформацію, за якою він прийшов.

Зовнішня оптимізація – це збільшення ваги, тобто розміщення посилань на сайт на зовнішніх ресурсах. Але розміщувати будь-де посилання на свій сайт не варто, тому що пошукові системи завжди тримають руку на пульсі. При виборі майданчика для розміщування посилання потрібно підходити комплексно. Ресурс не повинен бути заспамленим, мати високу довіру в пошукових роботів, відповідати вашій тематиці.

SEO

Підведемо підсумки

До вибору напрямку інтернет-просування необхідно підійти комплексно. Насамперед провести моніторинг лідерів у вашій ніші та подивитися, якими методами просування користуються вони. Після цього вибрати спеціаліста або агентство, яке комплексно займається інтернет-просуванням. Здійснивши декілька консультацій, можна перейти до просування. Але для того щоб не витратити гроші та час дарма, краще скористатися послугами спеціалістів. Сподіваюся ви отримали відповіді. Розвивайте свій бізнес, збільшуйте продажі. Всім успіхів!

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Сучасні системи, такі як WordPress та Drupal, є потужними рушіями для створення сайтів будь-якої складності. Вони особливо корисні для українських інтернет-магазинів і сайтів бізнесу. Готові теми та плагіни дозволяють швидко і без великих витрат запустити сайт з урахуванням всіх сучасних вимог.

    Створення бізнес-сторінки на Фейсбук відкриває нові можливості майже для будь-кого. Але, перш ніж починати використовувати соцмережу, важливо зробити глибинну аналітику свого продукту, конкурентів та їх досвіду. Враховуючи всі отримані дані, об'єктивно оцінити можливі результати та рентабельність вкладень.

    27/09/2024
    Показник дозволяє рекламодавцям оцінити, наскільки їх повідомлення є привабливими для цільової аудиторії. Вимірювання CTR надає можливість маркетологам не лише аналізувати, які оголошення демонструють найвищу клікабельність, а й розуміти поведінку своїх потенційних клієнтів.

    Останні статті по #SEO
    03/06/2025
    Розглянемо основні типи контекстної реклами в Google. Пояснюємо, як кожен формат працює, їхні особливості та технічні нюанси для ефективного просування вашого бізнесу.

    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову