SEO видимість: що це таке і як її покращити

SEO видимість: що це таке і як її покращити
SEO видимість: що це таке і як її покращити

SEO – це постійний трудомісткий процес, якому потрібно присвятити багато зусиль та уваги, оскільки пошуковики постійно змінюють свої алгоритми та вносять оновлення до правил та рекомендацій. Щоб утримувати високі позиції сайту, необхідно регулярно стежити за змінами та вносити потрібні редагування у вашу SEO-стратегію.

Головна мета SEO-просування – поліпшити видимість ресурсу в пошукових системах. Чим якісніше сайт оптимізований, тим більш релевантним він стає для запитів користувача, а відповідно підвищується і його позиція в результатах пошуку.

Видимість сайту – це частина цільової аудиторії, яка побачить у пошуку посилання на ваш ресурс за введеним запитом. Чим більше запитів у вас використано і чим вищі позиції майданчика по них, тим вища і видимість сайту в пошуку.

Якщо видимість зростає, значить, ви все робите правильно. У ресурсу зростає трафік, збільшується кількість покупців; якщо стоїть на місці або зменшується – щось не так з SEO. Це досить об’єктивний показник просування. Перевіряти видимість ресурсу в пошукових системах рекомендується на щомісячній основі.

Як покращити видимість сайту

Нижче ми розглянемо, які дії потрібно зробити, щоб збільшити видимість сайту в Google.

Аналіз конкурентів

Напевно, деякі ваші конкуренти змогли вже давно зрозуміти, що працює в просуванні сайту, а що – ні, і зайняли топові місця в пошуковій видачі. Тому вам просто необхідно витратити час і увагу на вивчення та аналіз конкурентів та отримати необхідну інформацію для роботи, тим самим знизивши ризик невдачі.

Звертайте увагу на все: зовнішній вигляд, специфіку важливих конверсійних сторінок, якість контенту, присутність інтерактивних елементів, мобільну версію, шукайте нестандартні складові. Це дозволить вам сформувати список покращень, а потім впровадити їх на своєму ресурсі.

Вивчення ключових слів

Це один із перших та основних кроків у SEO-просуванні. За допомогою цього дослідження можна дізнатися, які слова чи фрази споживачі використовують для того, щоб знайти в інтернеті потрібну інформацію, пов’язану з вашою нішою.

Є багато сервісів для пошуку та аналізу ключових слів, які допоможуть побачити дані про кількість запитів на конкретні ключі, конкуренцію на подібні запити та іншу корисну інформацію. Детальніше ці інструменти описані в іншій нашій статті.

Коли ви з’ясували, які ключові слова є популярними у вашій ніші, можна застосовувати їх, щоб оптимізувати контент на вашому ресурсі. Головне пам’ятайте – не перевантажуйте ключовими запитами контент, це може погано позначитися на ранжуванні вашого сайту у пошуковій системі. Ще не забувайте про довгі ключові фрази, які, можливо, не такі популярні, але одночасно правильно і точно показують запити користувачів. Використовуючи такі фрази, можна отримати цільовий трафік.

Навіть якщо зібрано гарне семантичне ядро ​​і грамотно розподілено по посадкових сторінках, періодично все одно потрібно розширювати семантику, особливо коли часто відбуваються зміни в ніші. Актуальність запитів з часом знижується, з’являються нові ключі. Ми рекомендуємо проводити актуалізацію семантичного ядра раз на півроку.

Поліпшення існуючих сторінок

Це той випадок, коли один із найдієвіших і очевидних методів у SEO використовується не так часто. Доопрацювання існуючих сторінок – процес досить трудомісткий, але фундаментальний. Він необхідний, щоб «старі» сторінки не тягнули сайт вниз, навіть за умови створення нових якісних сторінок.

Поліпшення, які можна провести для швидкого та помітного результату:

  1. Прописати унікальні та оптимізовані під цільові запити метатеги Title/Description;
  2. Додати корисний, унікальний та актуальний контент на ті сторінки, де текст відсутній, а можна ще збільшити обсяг, де тексту мало;
  3. Опрацювати структуру контенту та сторінки (можна додати фото або відео);
  4. Переглянути на панелі вебмайстрів за якими запитами були покази ще й додати їх до контенту сторінки;
  5. На основі проведеного аналізу конкурентів можна знайти безліч цікавих ідей для використання на важливих посадкових сторінках вашого ресурсу.

Оптимізація контенту

  • Застосовуйте ключові запити у мета-тегах

Meta description – це лаконічний опис сторінки, який помітний у пошукових результатах. Використання ключів у ньому зацікавить споживачів і допоможе розпізнати пошуковим системам, про що написано на сторінці.

  • Додайте ключі до тексту

Вони повинні гармонійно розташовуватись у тексті, а не вписуватися в нього просто заради присутності. Застосовуйте запити у заголовках, підзаголовках, абзацах та списках.

  • Пишіть ключові слова у title зображень

Якщо у зображенні буде вказано ключовий запит, це дасть розуміння пошуковому роботу, що відображено на сторінці та що там пропонується.

  • Контролюйте щільність ключовиків

Щільність ключових запитів – це те, скільки разів вони вживаються у тексті у відношенні до загальної кількості слів у ньому. Пам’ятайте, що використовувати їх багато разів не можна, щоб не було негативного рейтингу від пошукових систем. Про це ми вже згадували вище.

  • Можна використовувати різні типи контенту, наприклад: відгуки клієнтів або огляди товару у відео форматі, відповіді на запитання, дайджести новин та інтерв’ю.

Робота з посилальним профілем

Проводячи цю роботу, можна створювати якісні зворотні посилання, а також використовувати вічні посилання. Розглянемо і той, і інший варіант.

Зворотні посилання

  • Створюйте та публікуйте корисний, унікальний та актуальний контент на інших сайтах (найкраще вибирати ресурси, пов’язані з вашою тематикою, так ви залучите цільову аудиторію);
  • Проводьте дослідження та пишіть про їхні результати (це може привернути увагу інших майданчиків, і вони будуть посилатися на вас; досліджуйте цікаві для вашої аудиторії теми, а також відповідайте на запитання);
  • Обмінюйтесь посиланнями (під час обміну посиланнями з іншими сайтами, вибирайте ті, які мають високий рейтинг і мають зв’язок з вашою тематикою);

Вічні посилання

Це лінки, які працюють весь час. Вони будуть актуальними постійно. Як їх можна отримати?

  • Відгуки та коментарі (у них може бути посилання на ваш сайт, якщо це не суперечить правилам того ресурсу, на якому ви залишаєте коментар чи відгук);
  • Гостьові публікації (при написанні такої публікації для іншого сайту, включіть посилання на ваш);
  • Лінки в соцмережах (у наш час їх використовують майже всі, тому отримати таким чином вічне посилання досить просто);
  • Купити вічні посилання (це можна зробити у спеціалізованих компаній, головне – вибрати надійну).

Оптимізація мобільної версії сайту

Що ж потрібно зробити, щоб досягти бажаного результату?

  1. Перевірте, як швидко завантажується сайт. Для цього можна використовувати один із сервісів: Google PageSpeed ​​Insights або GTmetrix. Там ви зможете побачити рекомендації щодо збільшення швидкості завантаження.
  2. Перевірте адаптив. Так ви зможете переконатись, що сайт підлаштовується під різні розміри дисплеїв гаджетів.
  3. Стискайте зображення. Вони можуть погано впливати на швидкість завантаження сторінки, тому варто використовувати стискання, таким чином розмір зменшиться, а якість залишиться майже колишньою.
  4. Не використовуйте великих файлів. Аудіо або відео можуть також погіршити швидкість завантаження сторінки. Можна їх розмістити на інших платформах, а на їхньому місці просто залишити посилання.
  5. Використовуйте кешування. Воно дозволить зберегти деяку інформацію на девайсі користувача, а при майбутніх відвідуваннях сайту – прискорить його навантаження.
  6. Оптимізуйте код. Потрібно переконатися, що код вашого ресурсу відповідає правилам JavaScript, HTML та CSS та не використовуйте застарілі функції та методи. Це також прискорить завантаження сторінок.
  7. Перевірте функціонал на смартфонах. Подивіться на різних пристроях, як відображається і працює ваш сайт, щоб переконатися, що все зроблено правильно.

Це все – дуже важливі моменти, оскільки користувачі не хочуть довго чекати на завантаження сторінки або взаємодіяти з ресурсом, який не адаптований під мобільні пристрої. Вони просто йдуть з нього, а якщо це буде масовою дією, то при ранжуванні такі негативні сигнали обов’язково враховуються пошуковими системами.

Підведемо підсумки

У цій статті ми розглянули, що таке видимість сайту, а також надали рекомендації, як підвищити видимість сайту в Google. І серед них немає жодного, який був би нерозв’язним завданням, слід лише виділити час на виконання. Для проектів, які вже існують певний час, це особливо актуально, адже за допомогою цих рецептів ви зможете отримати від сайту максимум і збільшити віддачу від докладених зусиль

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    07/06/2024
    Приватний seo-оптимізатор допомагає власнику сайту просуватися у пошукових системах. Це сприяє кращому ранжуванню веб-ресурсу, збільшує вхідний потік трафіку і, як наслідок, кількість лідів.

    Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

    28/05/2024
    Google Marketing Live 2024 виділив важливість штучного інтелекту в різних оновленнях, зосередивши увагу на креативах, аналітиці даних та орієнтованих на користувачів результатів пошуку. Від розміщення реклами за допомогою ШІ та динамічних рекомендацій до оптимізації прибутку та вдосконалених інструментів звітності – Google продовжує розширювати межі маркетингових технологій.

    Останні статті по #SEO
    03/06/2025
    Розглянемо основні типи контекстної реклами в Google. Пояснюємо, як кожен формат працює, їхні особливості та технічні нюанси для ефективного просування вашого бізнесу.

    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову