Зміст статті
- /01 Хто такий приватний СЕО-фахівець
- /02 Кому підходять послуги приватних СЕО-фахівців
- /03 Які послуги надає приватний оптимізатор сайту
- /04 Де шукати приватного СЕО-фахівця
- /05 Ціни на приватне seo-просування
- /06 Переваги приватного оптимізатора сайту
- /07 Недоліки у співпраці з фрілансером
- /08 Підведемо підсумки

Власники бізнесу, які давно працюють або тільки вийшли в інтернет для просування свого продукту, розуміють, що для якісної реклами необхідно звертатися до фахівця.
SEO просування – один із ефективних способів підвищити впізнаваність бренду, розповісти про свої товари чи послуги широкій аудиторії, регулярно отримувати багато заявок, продажів та збільшувати свій рівень доходу.
Наприклад, у Києві та інших великих містах SEO-просування може запропонувати як приватний SEO-фахівець, так і велика компанія. Але останнім часом спостерігається зростання попиту на приватних SEO-фахівців, тому ми вирішили розібратися, чим вони можуть бути корисні бізнесу, і як знайти досвідченого майстра своєї справи.
Хто такий приватний СЕО-фахівець
Приватний seo-оптимізатор допомагає власнику сайту просуватися у пошукових системах. Це сприяє кращому ранжуванню веб-ресурсу, збільшує вхідний потік трафіку і, як наслідок, кількість лідів.
Для того, щоб виводити ресурс на перший екран пошуковика та в ТОП-3, SEO-фахівець проводить:
- внутрішній та зовнішній аудит сайту;
- аналіз конкурентів;
- СЕО-оптимізацію;
- органічне просування за допомогою контенту та нарощування маси посилань.
Всі ці дії безпосередньо впливають на якість веб-сайту, просування сторінок за релевантними запитами та покращення результативності ресурсу.
Кому підходять послуги приватних СЕО-фахівців
Сьогодні попит на товари та послуги, що надаються онлайн, набагато вищий, ніж 3-5 років тому, тому до просування потрібно підійти фундаментально.
Приватний SEO-фахівець точно потрібен у разі, якщо ви тільки виходите на простори інтернету, бюджет обмежений, але потрібна, наприклад, точкова консультація, аудит сайту чи оптимізація. А також, якщо ви розумієте, що всі зусилля, що самостійно докладаються, не приносять бажаного результату, а вкладення не окупаються належним чином. Варто зазначити, що приватний фахівець стане в нагоді, якщо у вас поки що невеликий проєкт і потрібна допомога тут і зараз.
Ваш веб-ресурс повинен бути цікавим для користувачів і добре ранжуватися пошуковими системами завдяки якісній підготовці, регулярній аналітиці та усуненні всіх нюансів, що негативно впливають, приватним фахівцем. Таким чином сайт «дружитиме» з пошуковими системами, що означає отримання високих позицій та збільшення кількості замовлень.
Досвідчений фахівець знає про багато особливостей SEO-оптимізації. Наприклад, вона залежить від того, де бізнес має можливість функціонувати. Є варіанти, коли це виключно локальний бізнес – у Києві, Дніпрі, Львові чи іншому місті. Наприклад, продаж тортів на замовлення – такий продукт неможливо продавати онлайн в інші області, міста та країни. Також це стосується всіх місцевих постачальників послуг від манікюру до ремонту. Якщо ваші товари можна пересилати поштою, а замовлення дуже легко прийняти та оформити онлайн – тоді СЕО-спеціаліст збирає та використовує іншу хмару ключових слів для подальшого органічного просування за їх допомогою.
Які послуги надає приватний оптимізатор сайту
Розберемо детальніше, що має на увазі поняття оптимізації сайту. Процес ділиться на багато різних етапів, залежно від знань та вмінь приватного фахівця. Усі їх необхідно робити у потрібній послідовності і SEO-фахівець знає, які з них і з якою регулярністю мають повторюватися. При правильному підході результати радуватимуть власника бізнесу з кожним місяцем дедалі більше.
Основні етапи роботи з ресурсом, які зазвичай пропонує приватний СЕО-фахівець для оптимізації сторінок у пошуковій системі, такі:
- Внутрішній СЕО-аудит.
Кожен приватний SEO-оптимізатор сайтів починає роботу над проєктом саме з цього пункту, оскільки це дозволяє виявити прогалини та проблеми у роботі сайту. Вони можуть бути причиною повільного завантаження, погано впливати на поведінковий фактор користувачів та сприяти втраті клієнтів. Кожен фахівець із СЕО вам скаже, що за умови великої конкуренції категорично не можна допускати некоректну роботу ресурсу.
Під час аудиту SEO-фахівцем, як мінімум, перевіряється:
- індексація у пошукових системах та пошук дублів сторінок;
- семантичне ядро на наявність малоефективних запитів, а згодом – складання додаткових ключових фраз з урахуванням сезонності та регіону просування;
- довжина та унікальність мета-тегів, тайтлів та підзаголовків, описи сторінок;
- HTML код сторінок;
- URL-адреси – їхня довжина, наявність ключових слів;
- атрибути ALT для всіх візуальних складових сайту: картинок, фотографій, схем тощо;
- оперативність завантаження сторінок;
- коректність відповіді сервера (найчастіше зустрічаються помилки 404, 200, 301, 302);
- текстовий контент – оптимізація заголовків, підзаголовків, наявність зрозумілої структури тексту, його унікальність, правильна насиченість ключовими словами;
- перелінковування та коректність його роботи;
- зручність внутрішньої навігації;
- адаптація під мобільні пристрої
СЕО-аудит сайту, крім пошуку несправностей, включає і перелік дій для їх усунення.
Вирішити всі знайдені проблеми може або приватний сео фахівець, який у цьому випадку виступає в ролі фрілансера, або ваші девелопери, якщо такі вже є в компанії. У другому випадку майстер формує технічне завдання та передає його в роботу вашим фахівцям.
2. Аналіз конкурентів.
Для покращення результатів роботи сайту приватному SEO-фахівцю необхідно періодично аналізувати, що і як роблять конкуренти. Це корисно для кожного бізнесу, який не є лідером у ніші. Така аналітика допоможе покращити веб-ресурс на основі помилок інших.
3. Збір та кластеризація ключових слів (семантичного ядра).
Грамотно опрацьована семантика приватним SEO-фахівцем – запорука складання таких технічних завдань для сайту, які гарантовано дадуть потрібний результат. Ключові слова, що точно характеризують продукт, що просувається, критично важливі для SEO-просування сайту.
Орієнтовна схема складання семантичного ядра приватним СЕО-фахівцем така:
- збирання всіх ключових слів, фраз, LSI ключів з пошукового попиту в тематиці продукту просування;
- групування запитів та їх синонімів;
- перевірка конкурентності зібраних ключів;
- кластеризація запитів – об’єднання запитів до груп відповідно до їхніх намірів, а потім – перевірка можливості одночасного використання цих слів у межах однієї сторінки сайту.
Місце видачі в пошуковій системі, на якому знаходиться сайт в результаті органічного пошуку, залежить від правильності підбору ключів, їх кількості та розташування.
4. Оптимізація текстового контенту під зібрані ключі, фрази LSI.
Після збору семантики приватний СЕО-фахівець складає технічне завдання копірайтеру. Тексти на сайті, які подобаються пошуковій системі, завдяки їх технічним параметрам, та відвідувачам через їхню користь, читабельність та зрозумілу структуру гарантують отримання великої кількості вхідного трафіку.
5. Зовнішня оптимізація сайту
Також цей етап називається лінкбілдинг або нарощування маси посилань. Має на увазі наявність посилань, які ведуть на ваш веб-ресурс з авторитетних джерел. Для пошуковика важливо, щоб про ваш сайт говорили інші – це дає зрозуміти, що він актуальніший і цінніший, ніж інші подібні, і допомагає просунутися в ТОП.
Чим більша кількість якісних посилань на ресурс, тобто більший профіль, тим краще він з точки зору СЕО.
Тому закупівля посилань SEO-фахівцем на постійній основі є обов’язковою при органічному просуванні.
Де шукати приватного СЕО-фахівця
Приватні SEO-фахівці – це фрілансери, які працюють самі на себе. Як правило, вони шукають замовлення на біржах фрілансерів, яких чимало на ринку.
Деякі мають власні сайти, де розміщено всю основну інформацію, яка може знадобитися замовнику для прийняття рішення про співпрацю. Звертайте увагу на наявність відгуків та кейсів, компаній, з якими фрілансер співпрацював та відкритість інформації про контакти партнерів приватного фахівця.
Знайти приватного СЕО-фахівця також можна на спеціалізованих форумах, у блогах, через профілі в соціальних мережах і т.д.
Наприклад, популярні:
- Freelancehunt – біржа фрілансерів, де є безліч фахівців IT-сфери. Контент-менеджери, копірайтери, програмісти, дизайнери, SEO-фахівці та інші.
- Upwork – англомовна платформа, де фрілансерів наймають компанії та приватні підприємці з усього світу.
- Pricework – маркетплейс послуг, де є фрілансери кожної спеціальності в IT.
- Кабанчик – популярний сервіс, де можна знайти виконавця для виконання будь-якого завдання в Україні. Тут наймають спеціалістів для виконання онлайн та офлайн завдань.
- Freelance.ua – велика фріланс біржа в Україні, яка себе позиціонує як простий та зручний сервіс для найму фрілансерів різних спеціальностей.
Ціни на приватне seo-просування
Вартість комплексного СЕО-розкручування сайту в Україні залежить від кількості ключових слів, конкуренції по ним у пошуковій системі. На загальну ціну впливає актуальний рейтинг ресурсу, вік та технічний стан на момент звернення до фахівця.
Саме тому фіксованої ціни немає, і, наприклад, середня ціна у Києві у приватного фрілансера та в профільному агентстві може бути як однаковою, так і сильно відрізнятися. Залежить вона від складності роботи, досвіду спеціаліста, і тут твердження, що в агентстві завжди дорожче – не вірне.
Приватні виконавці зазвичай вказують ціну за окремі види робіт. У середньому це:
- аудит – від 2000 грн за проєкт;
- закупівля посилань – від 3000 грн (сама робота майстра без ціни посилань);
- пошукова оптимізація – від 7500 грн на місяць.
Говорячи про середню ціну в профільних агентствах Києва, то для молодого сайту це – від 15 000 грн на місяць, до яких входять робота майстра та окремо вартість закупівлі посилань. Під час комплексного просування ціна стартує від 22000 грн.
Як бачимо, загальна вартість в агентстві та приватного виконавця – майже однакова.
Хороший приватний сео-фахівець у Києві візьме за свої послуги ту саму ціну, що й агентство, тож орієнтуватися варто не на запропонований прайс, а на успішні кейси та рекомендації.
Отримайте повний розрахунок вартості комплексного SEO-просування вашого сайту від WEDEX та порівняйте з пропозиціями приватних фахівців.Порівняйте ціни
Переваги приватного оптимізатора сайту
Якщо користуватися окремими послугами навіть ТОПового приватного сео-фахівця, то це може коштувати набагато дешевше. І це перше, на що звертає увагу власник бізнесу, адже хочеться максимально оптимізувати свої вкладення.
Відзначимо й інші переваги приватного експерта із СЕО:
- деякі веб-майстри пропонують попередній безкоштовний експрес-аудит сайту, на основі якого складають план робіт та озвучують передбачуваний бюджет для вашого проєкту;
- можна обговорити, щоб сеошник займався лише вашим проєктом та домовитися особисто з виконавцем про нюанси роботи, а не через менеджерів;
- при роботі безпосередньо комунікація відбувається набагато швидше, є можливість оперативно внести правки до плану робіт і самого процесу;
- реєстрація на всіх сервісах відбувається на дані замовника, що дозволяє бачити процес роботи, контролювати проміжні результати.
Недоліки у співпраці з фрілансером
Є, звичайно, і мінуси під час приватного просування сайту. Серед найчастіших:
- робота без контракту, отже – відсутність гарантій у разі форс-мажору;
- фрілансер сам вибирає собі час роботи, і ви не можете на нього впливати, тому трапляються зриви дедлайнів;
- якщо ви вважаєте, що фахівець зробив роботу погано, а він каже протилежне — це безвихідь, і законним способом її ніяк не вирішити;
- є фрілансери, які не йдуть на поступки і дуже негативно ставляться до правок, а можуть взагалі відмовитися їх вносити;
- не кожен хороший SEO-фахівець – хороший у переговорах: можуть виникнути непорозуміння у процесі обговорення проєкту, і як результат – даремно витрачений час та гроші замовника.
Варто зазначити, що ці нюанси в роботі з приватним фахівцем – лише передбачувані і не факт, що ви з ними зіткнетеся. Є багато фахівців, які поважають свою працю та замовника та працюють на совість.
Підведемо підсумки
SEO-оптимізація сайту – важливий етап для розвитку вашого бізнесу в інтернеті, але варто пам’ятати, що це довгострокова інвестиція. Спочатку може здатися, що СЕО не працює, але варто трохи проявити терпіння, як буде видно результати.
Вибравши грамотного фахівця з просування, в середньому через 2-4 місяці отримаєте стабільний щоденний трафік на сайт.
Після виходу в ТОП веб-ресурс почне приносити ліди без великої кількості додаткових вкладень, а це означає отримання якісного безкоштовного трафіку з пошукової видачі. І як бонус – навіть припинивши роботу з просування, досягнуті результати можуть зберегтися протягом 1-2 місяців без додаткових втручань.
Бажаємо успіхів у розкрутці сайту та не помилитися з вибором фахівця!




