Зміст статті
- /01 Техніка хмарочоса
- /02 Техніка зворотного хмарочоса
- /03 Створення посилань на сторінки ресурсів
- /04 Створення битих посилань
- /05 301 перенаправлення на побудову посилань
- /06 Подача списків "кращі X в Y"
- /07 HARO (ХАРО)
- /08 Гостьовий блог
- /09 Подкаст-інтерв'ю
- /10 Незв'язані згадки
- /11 Усунення пробілів у посиланнях
- /12 Отримайте посилання на стокові магазини
- /13 Використовуйте наявні членства
- /14 Зведення новин за посиланнями
- /15 Внутрішні зворотні посилання

Зворотні посилання, безумовно, є одним із основних факторів ранжування сайту в Google. Зовнішні беклінкі допомагають користувачам отримати інформацію або послугу на сайті і, також, «повідомляють» пошуковій системі про наявність корисного контенту з достатнім рівнем експертності. Отже, наявність зворотних посилань з релевантних і якісних веб ресурсів додасть сайту певного авторитету в очах пошукової системи.
Отримати якісні посилання досить важко, їх або купують, або шукають можливості безкоштовного розміщення. Далі розглянемо 15 перевірених тактик для отримання посилань.
Техніка хмарочоса
Техніка хмарочоса – це тактика лінкбілдінгу, коли ви знаходите контент із великою кількістю зворотних посилань, створюєте щось краще, а потім просите всіх, хто посилається на контент, який ви покращили, замість цього посилатися на вас.
Як її реалізувати?
- Потрібно знайти релевантний контент із великою кількістю зворотних посилань.
- Проаналізуйте і реалізуйте покращення контенту за наступними аспектами:
- довжина – можете доповнити, розширити існуючу інформацію;
- свіжість – чи не застаріла стаття? Оновіть інформацію, зображення і т.і.;
- дизайн – спробуйте покращити дизайн, аби він виділявся, був привабливим;
- глибина – якщо контент, що розглядається, лише ковзає поверхнею теми, заглибтеся і поясніть більш детально
Зростання цінності контенту при цьому найважливіше, зміни «заради змін» без дійсного покращення змісту непотрібні.
- Зверніться до тих, хто вже дав посилання на конкретний контент, який ви поліпшили.
Техніка зворотного хмарочоса
Техніка зворотного хмарочоса – це коли ви обираєте якісний контент, який вже є на вашому сайті, знаходите схожі сторінки нижчої якості з великою кількістю зворотних посилань, а потім просите всіх, хто посилається на ці сторінки, замість цього посилатися на вас.
Він працює з тих самих причин, що і “прямий” метод хмарочоса. Перевага в тому, що вам не потрібно створювати новий контент, знайдіть вагомі причини, чому ваша сторінка краща, ніж їхня. Якщо ви знайдете їх, запропонуйте своє посилання як заміну тим, які посилаються на сторінку.
Створення посилань на сторінки ресурсів
Створення посилань на сторінки ресурсів – це місце, де ви отримуєте зворотні посилання з веб-сторінок, які посилаються на корисні галузеві ресурси.
Щоб знайти сторінки ресурсів, запустіть один із цих пошукових запитів у Google із фразою, що стосується вашої теми:
- * intitle:resources inurl:resources.html
- * intitle:resources inurl:links.html
наприклад:
seo intitle:resources inurl:resources.html
seo intitle:resources inurl:links.html
Потрібно переглянути результати, щоб визначити сторінки ресурсів релевантні вашій ніші. З’ясуйте e-mail адміністратора і запропонуйте розмістити посилання на ваш ресурс.
Зрозуміло, що ваш контент має бути гідний посилання, бо головною метою таких сторінок є публікація посилань на цінні ресурси.
Створення битих посилань
Створення битих посилань – це тактика, яка використовує биті сторінки в Інтернеті. Це передбачає пошук “мертвої” сторінки і прохання лінкерів поміняти посилання на працюючу сторінку на вашому сайті.
Процес створення битих посилань складається з таких етапів:
- Знайдіть непрацюючі сторінки зі зворотними посиланнями
- Перевірте посилання
- Створіть на заміну непрацюючій вашу сторінку
- Outreach – полягає в тому, що ви пропонуєте замінити ресурс тим, хто посилається на непрацюючу сторінку. Зазвичай це робиться одним з двох способів:
- Масова розсилка – “shotgun outreach”. Ви надсилаєте всім один і той самий електронний лист без персоналізації.
- Персоналізована розсилка – “sniper outreach”. Ви надсилаєте унікальні, персоналізовані електронні листи кожному.
301 перенаправлення на побудову посилань
Це коли ви знаходите нерелевантні 301 редиректи і пропонуєте відповідну заміну всім, хто на них посилається. Це працює з тієї ж причини, з якої працює побудова непрацюючих посилань; власники сайтів не хочуть відправляти своїх відвідувачів на фактично мертві сторінки.
Подача списків “кращі X в Y”
Списки “Найкращі x в y” – це публікації, в яких перераховані найкращі компанії в певній області або галузі. Пошук і розміщення списків, у яких ви ще не представлені, може привернути більше уваги і зворотних посилань.
Ви можете знайти відповідні списки, виконавши пошук у Google за наступною формулою:
Best BUSINESS TYPE -“YOUR BUSINESS NAME” , наприклад:
https://www.sortlist.com/seo/ukraine-ua , https://www.outerboxdesign.com/search-marketing/search-engine-optimization/best-seo-companies-list представлені переліки кращих SEO Агенцій України, де немає посилання на Wedex.
HARO (ХАРО)
HARO (Help A Reporter Out) – це безкоштовна служба, яка забезпечує зв’язок журналістів із джерелами та джерел із журналістами. Це простий спосіб отримати якісні зворотні посилання, тому що журналісти вимагають від вас відповідей, а не навпаки.
Зареєструйтеся як джерело, і ви почнете отримувати повідомлення електронної пошти із запитаннями від журналістів різних видань. Проблема в тому, що переважна більшість запитів будуть нерелевантними, тому варто налаштувати фільтр Gmail, щоб уникнути зайвого навантаження.
Гостьовий блог
Гостьовий блог – це коли ви пишете пост для іншого веб-сайту і, як правило, отримуєте натомість посилання на свій сайт і зазначення авторства.
Щоб знайти веб-сайти, які, ймовірно, приймуть гостьові пости, перейдіть до Content Explorer Ahrefs, введіть ключове слово, пов’язане з вашою нішею, і змініть випадаючий список на “У заголовку”. Це призведе до пошуку мільйонів сторінок з відповідним контентом.
Потім ви можете застосувати фільтри, щоб звузити результати і знайти веб-сайти, які можна запропонувати, наприклад:
Рейтинг домену: 30+. Це відсіває веб-сайти з дуже низьким авторитетом.
Відвідуваність сайту: 5000+. Відсіваються сайти з низькою відвідуваністю або зовсім без відвідуваності.
Відвідуваність сторінки: 50+. Відсіваються сторінки з низькою відвідуваністю
Опубліковані: Останні 90 днів. Це дозволяє відсіяти веб-сайти, які не публікували контент останнім часом, і які можуть не реагувати на пропозиції.
Вам також потрібно встановити прапорець “Одна сторінка на домен”, оскільки немає сенсу звертатися до одного і того ж сайту кілька разів.
Якщо сайтів занадто багато, перейдіть на вкладку “Веб-сайти”, щоб переглянути топ-100 сайтів за відвідуваністю. Зверніть особливу увагу на сайти з кількома авторами, оскільки вони з більшою ймовірністю приймуть гостьові пости.
Подкаст-інтерв’ю
Інтерв’ю в подкасті – це коли ви виступаєте в ролі експерта в подкасті, а ведучий задає вам питання.
Кожне з них займе лише близько години вашого часу, і якщо ви оберете їх з розумом, зворотні посилання майже гарантовані. Це пов’язано з тим, що більшість подкастів мають сторінки випусків на своєму сайті, які майже завжди містять посилання на сайт і соціальні профілі гостя.
Спочатку потрібно знайти подкасти для пітчингу, що можна зробити за допомогою пошуку в Google кращих галузевих подкастів. Більшість результатів будуть списками, і Google також має тенденцію показувати карусель подкастів у результатах пошуку.
Перш ніж подавати заявку, перевірте сторінки епізодів подкасту, щоб переконатися, що вони посилаються на своїх гостей.
Незв’язані згадки
Згадки без посилань – це коли люди цитують ваш бренд (або щось, пов’язане з вашим брендом) в Інтернеті без посилання на ваш сайт.
Це легко досяжний варіант у побудові посилань, тому що ви вже на півдорозі до мети. Людина вже знайома з вашим брендом, тому часто достатньо попросити її додати link до згадки, щоб отримати посилання.
Усунення пробілів у посиланнях
Аналіз розриву посилань виявляє веб-сайти, які посилаються на кількох конкурентів, але не на вас. Часто такі посилання легко отримати, тому що якщо хтось посилається на кількох конкурентів, то може мати сенс, щоб вони також посилалися на вас.
Отримайте посилання на стокові магазини
Посилання на постачальників надходять від компаній, чиї товари ви продаєте. Ці посилання легко отримати, якщо ви реалізуєте товари компаній, які перераховують стокістів на своїх веб-сайтах.
Як це зробити
Щоб знайти відповідні сторінки постачальників, знайдіть веб-сайти всіх компаній, чиї товари ви реалізуєте, а потім виконайте такий пошук у Google для кожної з них:
site:brand.com intitle: “постачальники” OR intitle: “де купити”
Ви повинні побачити в результатах пошуку, якщо у них є сторінка для дистриб’юторів.
Потім просто зв’яжіться з ними і попросіть додати вас до списку.
Використовуйте наявні членства
Щоб знайти можливості, складіть список всіх організацій, спільнот і клубів, членом яких ви є. Потім знайдіть їхні веб-сайти та зверніться до них і попросіть посилання, якщо це має сенс.
Зведення новин за посиланнями
Огляди посилань – це підбірки найкращого нового контенту в певній галузі, як правило, за останній тиждень або місяць. Автори цих постів завжди в пошуках гідного контенту для включення в наступний огляд, тому це простий спосіб створити посилання на новий контент.
Щоб знайти дописи в оглядах, знайдіть у Google свою тему, а потім введіть:
SEO intitle:2023 intitle:”огляд”
Оскільки немає сенсу шукати застарілі публікації, відфільтруйте результати пошуку за останні три місяці (Інструменти > Будь-який час > Користувацький діапазон > виберіть останні три місяці на календарі).
Нарешті, ознайомтеся з оглядами та запропонуйте матеріали релевантні до них для посилань.
Внутрішні зворотні посилання
Внутрішні беклінки – це посилання з інших сторінок того ж самого веб-сайту. Часто SEO-фахівці нехтують внутрішніми посиланнями, що є великою помилкою, оскільки вони є потужним способом спрямування “авторитетності” на сторінки, які її потребують. Ви також маєте повний контроль над ними – на відміну від зовнішніх зворотних посилань.
Розглянуті тактики не є новими або вражаючими, однак вони дієві. Не потрібно намагатися використовувати їх одночасно. Спробуйте одну, вдосконалюйте свої навички і розвивайтеся. Найважливіше, що треба пам’ятати, метою створення чи отримання зворотних посилань є користь і зручність для відвідувачів веб ресурсу. Тільки за такої умови, посилання принесе користь бізнесу і сайту, коли пошукові системи відзначать позитивний досвід користувачів і покращать його ранжування.




