НаЗахід 22: Конференція №1 з SEO на західних ринках

НаЗахід 22: Конференція №1 з SEO на західних ринках
НаЗахід 22: Конференція №1 з SEO на західних ринках

31 березня пройде безкоштовна онлайн-конференція з digital-маркетингу та SEO-просування на західних ринках, організатором якої є українська компанія SeoProfy.    Сім років поспіль НаЗахід успішно будує спільноту власників бізнесу, маркетологів, SEO-фахівців, арбітражників, вебмайстрів та інших спеціалістів.   Основні доповіді двадцять другої конференції включатимуть:  

  • Георгій Рисак, Develux, “Як це – бути ТОПом в Essay ніші?”,
  • Дмитро Сохач, AdmixGlobal, “Антикейс. Як ми вклали $300К+ у сайти і все втратили. Висновки та поради”,
  • Олег Саламаха, SerpStat, “SEO і ChatGPT”,
  • Олександр Павлуцький, NX Agency, “SEO для сайтів мобільних додатків в епоху ChatGPT”,
  • Віктор Карпенко, SeoProfy, “Найголовніший фактор для SEO нових сайтів”,
  • Владислав Моргун, “SEO Power Tools: що потрібно робити для постійного росту?”,
  • Alex Savy, “How to create review websites in white niches in 2023? Should you?”
  • Максим Мельник, RadASO, “ASO – нове SEO для App Store і Google Play”,
  • Ігор Рудник, Collaborator, “Чи забере ChatGPT роботу у лінкбілдерів?”.
  • Сергій Безбородов, JetOctopus, “Скільки сайтів в Інтернеті, а скільки pbn приховано”
  • Ірина Махнорілова, Boosta, “Як побудувати великий відділ лінкбілдинга”,

  НаЗахід — це унікальна для SEO-індустрії безкоштовна 10-годинна онлайн-конференція, побудована на конкретних прикладах.    Глядачі зможуть виграти консультації від спікерів та першими дізнаються про вакансії у SeoProfy та компаніях-партнерах.  

  • Попередні конференції подивилося понад 200 000 учасників,
  • Своїм досвідом поділилися 100 успішних спікерів з різних ніш,
  • Створено 280 годин унікального навчального контенту,
  • Понад 200 бізнесів підвищили обсяги продажів на західних ринках, збільшили пошукову видимість і відвідуваність своїх сайтів.

  Надаючи безкоштовний доступ до знань, організатори закликають учасників робити внески у перевірені фонди, які підтримують наші сили оборони.   Початок конференції 31 березня о 9:00 (GMT+2).  Для безкоштовної участі необхідно зареєструватися на сайті Приєднуйтесь до SEO-ком’юніті у Telegram-каналі

комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Останні статті по #Новини
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    Meta Ad Library або Бібліотека реклами Meta — це безкоштовний інструмент, який містить велику кількість вже існуючих рекламних креативів для соцмереж Facebook, Instagram, WhatsApp.

    14/03/2025
    Google здійснює пошук за запитом користувача спираючись на декілька основних факторів, серед яких є ключові слова. Роботи Google оцінюють вміст веб-ресурсу та відповідність його запиту користувача саме за кількістю та щільністю використання ключових слів.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову