НаЗахід 22: Конференція №1 з SEO на західних ринках

НаЗахід 22: Конференція №1 з SEO на західних ринках
НаЗахід 22: Конференція №1 з SEO на західних ринках

31 березня пройде безкоштовна онлайн-конференція з digital-маркетингу та SEO-просування на західних ринках, організатором якої є українська компанія SeoProfy.    Сім років поспіль НаЗахід успішно будує спільноту власників бізнесу, маркетологів, SEO-фахівців, арбітражників, вебмайстрів та інших спеціалістів.   Основні доповіді двадцять другої конференції включатимуть:  

  • Георгій Рисак, Develux, “Як це – бути ТОПом в Essay ніші?”,
  • Дмитро Сохач, AdmixGlobal, “Антикейс. Як ми вклали $300К+ у сайти і все втратили. Висновки та поради”,
  • Олег Саламаха, SerpStat, “SEO і ChatGPT”,
  • Олександр Павлуцький, NX Agency, “SEO для сайтів мобільних додатків в епоху ChatGPT”,
  • Віктор Карпенко, SeoProfy, “Найголовніший фактор для SEO нових сайтів”,
  • Владислав Моргун, “SEO Power Tools: що потрібно робити для постійного росту?”,
  • Alex Savy, “How to create review websites in white niches in 2023? Should you?”
  • Максим Мельник, RadASO, “ASO – нове SEO для App Store і Google Play”,
  • Ігор Рудник, Collaborator, “Чи забере ChatGPT роботу у лінкбілдерів?”.
  • Сергій Безбородов, JetOctopus, “Скільки сайтів в Інтернеті, а скільки pbn приховано”
  • Ірина Махнорілова, Boosta, “Як побудувати великий відділ лінкбілдинга”,

  НаЗахід — це унікальна для SEO-індустрії безкоштовна 10-годинна онлайн-конференція, побудована на конкретних прикладах.    Глядачі зможуть виграти консультації від спікерів та першими дізнаються про вакансії у SeoProfy та компаніях-партнерах.  

  • Попередні конференції подивилося понад 200 000 учасників,
  • Своїм досвідом поділилися 100 успішних спікерів з різних ніш,
  • Створено 280 годин унікального навчального контенту,
  • Понад 200 бізнесів підвищили обсяги продажів на західних ринках, збільшили пошукову видимість і відвідуваність своїх сайтів.

  Надаючи безкоштовний доступ до знань, організатори закликають учасників робити внески у перевірені фонди, які підтримують наші сили оборони.   Початок конференції 31 березня о 9:00 (GMT+2).  Для безкоштовної участі необхідно зареєструватися на сайті Приєднуйтесь до SEO-ком’юніті у Telegram-каналі

комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Останні статті по #Новини
    Основна мета CRO — максимально ефективно використати існуючий трафік, орієнтуючись не на його збільшення, а на поліпшення шляху користувача і усунення бар’єрів до конверсії.

    Pop-up вікно — це інтерактивний елемент на веб-сторінці, який автоматично з’являється поверх основного контенту та привертає до себе увагу користувача.

    28/08/2025
    Щоб зрозуміти, чи дійсно ваша реклама працює, потрібно аналізувати результати. Один із найпоширеніших способів — аналіз метрики ROAS.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову