SEO-конференція Collaborator

SEO-конференція Collaborator
SEO-конференція Collaborator

21 листопада 2025 року відбудеться восьма SEO-конференція Collaborator — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах

Топові спікери у прямому етері ділитимуться власним досвідом та корисними лайфхаками у сфері пошукової оптимізації, корисними порадами та крутими інструментами для ефективного SEO.

SEO-конференція Collaborator.pro — це:

  • доповіді топових спікерів на актуальні та практичні теми SEO-просування
  • цілий день експертного контенту
  • великий розіграш подарунків від спікерів та партнерів під час прямої трансляції
  • збір коштів на ЗСУ
  • новини та нетворкінг — у SEO-чаті Collaborator.pro в Telegram

Усе, що ви хотіли знати про SEO в епоху AI, міжнародне просування, лінкбілдинг, автоматизацію рутинних процесів. Серед спікерів — SEO-профі  з чималим досвідом, власники та співвласники SEO-компаній, керівники відділів пошукового просування, незалежні консультанти

21 листопада, п’ятниця, початок о 9:00 (за київським часом). Усе це в онлайн-форматі та абсолютно безкоштовно.

Не пропустіть корисний івент та крутезний розіграш. Спеціальний подарунок від Collaborator.pro — iPad.

Реєструйтеся: https://conference.collaborator.pro

Лайнап осінньої SEO-конференції Collaborator.pro

09:10 – 09:50

Sitemap.xml: технічні трюки, що дають результат

Анна Матвієнко, технічна SEO-спеціалістка, SEO-консультантка

10:00 – 10:40

Лінкбілдинг в епоху AI SEO disruption. Як змінювати поточні тактики

Ігор Рудник, Founder Collaborator.pro та Referr

10:50 – 11:30

Тема доповіді в роботі

Дмитро Бондар, СЕО & Co-Founder Boosta

11:40 – 12:20

PR — фундамент довіри: як формується репутація серед людей та алгоритмів

Юлія Петрик, CEO та співзасновниця агенції Calibrated

12:20 – 13:00

Перерва на каву

13:00 – 13:40

Скільки варте SEO-посилання: практичні формули та методи оцінки

Allison Reed, Head of Content and SEO в Ohayu eSIM

13:50 – 14:30

Як збільшити впізнаваність та довіру до бренду через Reddit

Alex Savy, SEO and Reddit Marketing Consultant, CEO and Founder Asavy Marketing

14:40 – 15:20

Продуктове SEO в 2025: як приносити цінність, адаптуючись до змін

Ксенія Демченко, SEO Team Lead в Ideals

15:30 – 16:10

Нова ера SEO: як стати джерелом знань для AI-моделей

Дарʼя Бондаренко SEO Team Lead в AlreadyMedia

16:20 – 17:00

AI-агенти для SEO: як делегувати частину задач і отримати кращі результати

Олексій Матузний, SEO Team Lead в Netpeak

17:10 – 17:50

RAG to riches: Keyword research for the Al era

Mark Williams-Cook, Director в Candour та Founder в AlsoAsked

Зарядіть своє SEO на максимум!

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    HTTP-код стану (відповіді) чи, як його часто називають, «статус-код» – це невелике тризначне число, яке передає інформацію про те, як оброблений запит користувача сервером. Він допомагає визначити, чи успішно сервер обробив запит, чи виникли проблеми.

    Бізнес існує в умовах постійної конкуренції, тому для його успішного розвитку необхідно брати до уваги сильні сторони підприємства, ризики та різні фактори впливу. Якраз у цьому і допомагає SWOT-аналіз. У цій статті ми розповімо, що таке SWOT-аналіз, для чого і як його проводять, а також наведемо його приклади.

    Останні статті по #Новини
    Сторітелінг — це метод комунікації, заснований на розповіді історій, які залучають увагу, викликають емоції та формують довіру.

    10/11/2025
    Тизерна реклама — це формат, побудований навколо часткового розкриття інформації з метою викликати цікавість і стимулювати подальшу взаємодію.

    Сьогодні, коли частина бізнес-процесів і критичних комунікацій проходить поштою, вміння відрізняти види небезпек і оперативно реагувати — ключове для будь-якої організації.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову