Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні

Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні
Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні

Налаштовуючи рекламні кампанії та працюючи з аудиторіями, ми неодноразово ставимо собі за мету – кому саме показувати оголошення, залежно від завдань нашого бізнесу.

Таким чином, для охоплення потенційних клієнтів у контекстній рекламі можна підключати кілька методів націлення:
1. Аудиторії з параметром “Таргетинг”
2. Аудиторії у спостереженні

Розглянемо докладніше.

Аудиторії з параметром “Таргетинг”

Вибираючи параметр “Таргетинг” для аудиторії, ми показуємо оголошення лише аудиторії, яку вибрали. Як приклад, це видно в рекламній кампанії Ремаркетинг в контекстно-медійній мережі. Для цього вказуємо користувачів, які вже відвідували сайт у режимі «Таргетингу». Наша реклама буде демонструватися лише цим обраним користувачам. Це застосовується як для користувацьких аудиторій, але й спеціальних аудиторій за намірами, аудиторій за інтересами і аудиторій зацікавлених покупців. Тобто націлення дозволяє звузити охоплення кампанії лише до обраних аудиторій.

Націлювання рекомендується використовувати всім рекламодавцям у контекстно-медійній мережі, для відеокампаній.
На Пошуку аудиторії націлювання можна використовувати для налаштування пошукового ремаркетингу.

Аудиторії у спостереженні

Що відбувається у разі використання спостережень? Аудиторії у спостереженні не змінюють охоплення кампанії та не впливають на те, хто і де може бачити ваші оголошення. Тобто охоплення вони не звужують, а просто «спостерігають» і дають звітність щодо виконаних дій користувачів щодо реклами.

Спостереження відстежують ефективність націлення на вибрані вручну розташування, теми або аудиторії, не зупиняючи кампанію.
Аудиторії у спостереженні дають нам чудову можливість збирати статистику за різними користувачами, тому якщо ми включаємо спостереження, це не впливає на поведінку нашої рекламної кампанії. Однак, отримуючи переходи, ми можемо аналізувати статистику по аудиторіям і подивитися, скільки користувачів з тієї чи іншої аудиторії переходили до нас, і якими є їхні характеристики по конверсії, по CTR.

Найпростіше зібрати статистику з брендових кампаній, або з тих кампаній, де найбільше конверсій. Потім нам потрібно буде промоніторити звіти аудиторій та відфільтрувати найконверсійніші з них. Усю статистику ми можемо переглянути у звітах Google Адс. І далі з цього ми можемо робити певні висновки, які аудиторії нам не потрібні, а які навіть дуже ефективні. І потім, переключаючи все в режим націлення, концентруємося тільки на цих, вигідних для нас аудиторіях.

Тобто дані, які отримуємо, вигідно для себе тепер використовуємо в подальших коригуваннях ставок, для створення нових груп оголошень з націленням, на основі спостережень.

Коли аудиторії додані і статистика вже встигла зібратися, далі задаємо коригування у бік «+» або «-» для обраних та відзначених нами аудиторій, залежно від їх показників. Це дасть нам можливість бути у виграші – щоб користувачі з аудиторій з хорошими поведінковими даними частіше бачили наші оголошення. Або навпаки — за допомогою негативного коригування, рідше показуватися аудиторіям, які зовсім не підходять для нашого бізнесу. Для прикладу:

Аудиторії спостережень – досить інформативний та вигідний інструмент у Google Ads для вашого бізнесу, якщо зуміти правильно його використовувати у своїх рекламних кампаніях.
Зібравши статистичні показники в режимі “Спостереження”, ми достовірно визначаємо для себе, які аудиторії краще конвертуються і на підставі цих даних задаємо потрібне коригування ставок.

Усім успішних кампаній та високих конверсій!

Наталія Грузська
PPC-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    06/05/2021
    Є такі рекламні кампанії, які передбачають здебільшого взаємодії з користувачами тільки через дзвінки. Зазвичай це медична тематика, а також, наприклад, служби таксі, доставка продуктів харчування, води чи готової їжі. І тут не обійтися без налаштування відстеження цілей з Binotel у Google Analytics.

    25/10/2021
    Таким чином, для охоплення потенційних клієнтів у контекстній рекламі можна підключати кілька методів націлення: 1. Аудиторії з параметром "Таргетинг" 2. Аудиторії у спостереженні

    25/04/2024
    Контекстна реклама в Google – це реклама, яка відображається у пошуковій видачі, на YouTube та на ресурсах-партнерах. Перш, ніж приступити до налаштування рекламної кампанії в Google Ads, важливо визначитися з її метою – тобто, чого ви хочете досягти за допомогою вибраного інструменту.

    Останні статті по #PPC
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову