Як правильно писати тексти для сайтів у 2021 році?

#SEO 31 May 2021 Оцінити статтю

Різниця між копірайтингом та рерайтингом

Копірайтинг – це написання текстового контенту для будь-яких форм маркетингу та реклами, спрямованого на закриття всіх питань, що виникають у людей у ​​процесі здійснення покупок або замовлення послуг в Інтернеті.

Основна відмінність від рерайтингу – повністю унікальний текст, а також структура матеріалу. Під час рерайтингу береться вихідний контент і переписується зі збереженням колишнього сенсу.

Типи текстів в інтернеті

Текстовий контент пишеться для різноманітних цілей – від рекламних оголошень до реклами, закінчуючи інформацією про товари у великих інтернет-магазинах. Тому давайте з’ясуємо, які відмінності є між ними.

Інформаційна стаття

Основна мета даного матеріалу – розповісти про що-небудь, вказати цікаві факти або безпосередньо відповісти на запитання користувача. У викладі тексту немає жорстких рамок, можна робити невеликі відступи, щоб текст не був занадто “сухим”. Обсяг контенту може бути незначним, якщо це пряма відповідь на поставлене запитання. Найчастіше стандартна інформаційна стаття становить 2000-3000 збп (скор. – знаків без прогалин), але в залежності від цілей може бути більше. Дані інфостаті використовуються на інформаційних сайтах, в блогах, а також містять приховану рекламу. Для комерційних проектів можна використовувати збільшення охоплення цільової аудиторії за інформаційними запитами.

Комерційний текст

На відміну від інформаційного тексту, мета комерційного – продати!
Дуже дивно

Або стати тригером успішного дзвінка, замовлення товару/послуги на сайті. Містить у собі УТП (скор. – унікальна торгова перевага) і крім інформаційної частини описує, чому найкраще купити саме у вас на сайті, а не у конкурентів. Також містить якісні характеристики послуги або товару, що продається. Заголовок повинен бути яскравим, помітним і привабливим для користувача. Текст має максимально таргетуватися на цільову аудиторію та містити запити, що продають, такі як “купити”, “замовити”, “ціна”, “вартість”. Також змінюється сенс фінальної частини тексту, яка повинна містити заклик до дії та переконати користувача купити запропонований товар або послугу. Комерційні статті – це основа будь-якого сайту послуг, що продає, або інтернет-магазину. В результаті після прочитання такого контенту необхідно укласти угоду.

PR-стаття

Цей вид статейного просування використовується для непрямих продажів, може описувати чи рекомендувати суміжний продукт чи послугу, мати брендовий ухил.
Основне завдання даного контенту – збільшити лояльність цільової аудиторії та сформувати якісне брендове ім’я. Часто піар-статті групуються в цикл статей для постійної взаємодії з аудиторією.

Стаття-новина

Даний тип текстового контенту широко використовується інформаційними та новинними сайтами. За основу береться подія в світі, країні, місті, що відбувається недавно або прямо зараз. Здебільшого такі статті належать до соціальних, економічних, політичних, спортивних тем. Можуть використовуватись як чорний піар. Не завжди містять правдиву інформацію та можуть розкривати подію однобоко або для вигоди будь-кому.

Лонгрід

Лонгрід (дослівно з англійської “довго читати”) – це тип статті, який має великий обсяг, оповідну форму, повноцінну та якісну структуру, повністю розкриває тему. Текстовий контент розбавлений мультимедійним: зображеннями, фото та відеоматеріалами.
По суті є літературним твором. Залежно від глибини опрацювання, розмір може бути від 8000 до 12000 збп, але допускається й більше.

Прес-реліз

Інформаційне повідомлення від імені організації, що розкриває інформацію, анонс заходу чи події в житті підприємства, називається прес-релізом. Часто розміщується на інформаційних і новинних порталах, має невеликий розмір текстового контенту – близько 1000-2000 збп.

Статті для соціальних мереж

Дані статті можуть мати різноманітний тип і мету впливу на цільову аудиторію. Це можуть бути як новинні, інформаційні, розважальні, так і статті, що продають. Будь-яких встановлених норм немає, і вони мають зазвичай постійно підтримувати зацікавленість цільової аудиторії. Сюди також можна віднести інформування про акції, знижки, програми лояльності, а також просування бренду. Нехтувати веденням соціальних мереж не варто, тому що зараз люди безліч вільного часу витрачають на них як із мобільних пристроїв, так і з комп’ютерів.
Розміри текстів:

Опис товарів та послуг

Надання якісного опису товару, а також його основних характеристик для того, щоб користувач максимально отримав інформацію про товар, що його зацікавив. Інакше він може піти шукати додаткові дані на іншому сайті та купити там. Також у інформації обов’язково має бути зазначена ціна. Рекомендується додати відгуки користувачів після придбання.

Опис має бути:

Метатеги – тайтл та дескрипшн

Певною мірою метадані також є текстовим контентом, який розміщується на сторінках сайту. Вони потрібні більше для пошукових систем, щоб зрозуміти, про що саме йде мова на сторінці. У дескрипшн можна розміщувати інформацію про переваги придбання товару/послуги при використанні саме вашого ресурсу.

Показники якості текстів

Оскільки щодня кількість нового контенту, зокрема текстового, в мережі стає в рази більшою, пошукові системи віддають перевагу унікальним, корисним для користувача статтям, що максимально розкривають його запит.
Тому є необхідність стежити за якістю контенту, що публікується.

Чому тексти мають бути унікальними?

Якщо вам спала на думку ідея розмістити на своєму сайті інформацію, скопійовану з іншого інтернет-ресурсу, поспішаю вас засмутити – це вам не принесе жодного результату. Оскільки пошукові системи проіндексували її на сайті-першоджерелі, і перевага в ранжируванні буде з ймовірністю 100% не на вашому боці. Тому для того щоб сайт почав нормально ранжуватися пошуковими системами, необхідний унікальний контент.

Перевірка унікальності

Для того щоб перевірити унікальність тексту для всіх типів статейного просування, вам необхідно скористатися будь-яким сервісом з наступних:

  1. https://text.ru/ – безкоштовний сервіс для перевірки унікальності, можливо, доведеться почекати в черзі на перевірку;
  2. https://www.etxt.ru/antiplagiat/ – безкоштовна перевірка 3 текстів на день розміром до 5000 символів;
  3. https://advego.com/plagiatus/ – безкоштовна ПК версія онлайн-сервісу для перевірки унікальності.

Академічна нудота

Це відношення кількості входження ключового слова, включаючи його морфологічні форми, до кількості слів у тексті. Наприклад, запити будуть вважатися однаковими для слів “ключ, ключем, ключа”. Перевіряти академічну нудоту можна за допомогою сервісу https://advego.com/antiplagiat/.

Перевірка академічної нудоти
Нормальним вважається значення від 5 до 15%.

Водність

Це частка слів, які не несуть сенсового навантаження в тексті. До них належать:

Допустимий показник – 55-75%
Цей параметр перевіряється також за допомогою сервісу https://advego.com/antiplagiat/.

Визначення водності тексту

Водність впливає на якість і корисність тексту, тому не рекомендується виходити за встановлені рамки. За Главредом бал чистоти статті повинен бути 7.5 і вище. Якщо значення нижче норми, це говорить про наявність словесного сміття, якого слід позбутися.

Переспам

Переоптимізація в SEO просуванні – це частка ключового слова, що максимально зустрічається, до загальної кількості слів у статті. У разі надмірної наявності може призвести до фільтрів від пошукових систем.
Частота найбільш використовуваного слова має бути до 3,5%.

Орфографія та пунктуація

Можливість правильно письмово висловлювати думки – один із основних способів написання якісної статті. Тому орфографія та пунктуація є основними інструментами, які використовуються найкращими копірайтерами та журналістами. Якщо зібрати воєдино всі слова в тематиці, без розділових знаків, текст перетворюється на набір слів і фраз. А наявність орфографічних помилок може призвести до виходу користувача зі сторінки, що продає, без вчинення конверсії на сайті.

LSI фрази

Це всі можливі слова, які можуть відображатися користувачам у пошуку разом із ключовим словом. Використовуючи їх при написанні статті, ви уникнете повторів слів, а також текст стане змістовнішим. Пошукові системи їх широко використовують у своїх алгоритмах, тому що для ранжування будуть доречними не тільки високочастотні та середньочастотні запити, а й низькочастотні запити з хвостами.

Структура тексту

Використання якісної структури тексту при написанні дозволяє ширше розкрити тему, використовувати більше ключових слів, позбутися переспаму, а також додати трохи водності. Для створення якісної статті рекомендується спочатку продумати її структуру, а вже потім приступати до написання. Також це необхідно для зручності та покращення читання. Потрібно використовувати заголовки h2-h4 у статтях, а також додавати марковані списки, щоб текст візуально не здавався простирадлом. Окрім цього, для відокремлення тексту рекомендується використання абзаців.

Рекомендації для написання SEO-текстів

Якщо ви будете дотримуватися всіх рекомендацій, ваша стаття матиме якісний вигляд і відповідатиме на основні запити користувачів. Але крім того, не варто забувати про додавання різного типу контенту. Використання якісного аудіо-, відео- та фотоконтенту неминуче покращить кількість часу користувача на відвідування вашої сторінки. Рекомендується лаконічно описувати свої думки та не робити речення дуже довгими. Це забезпечить зручність користувача під час читання.

Ключі мають бути читальними та рівномірно розподіленими за текстом.

Як скласти ТЗ копірайтеру?

Для того щоб скласти технічне завдання копірайтеру для написання тексту, вам необхідне семантичне ядро, а також потрібно скористатися сервісом https://tools.pixelplus.ru/tools/copywriters-advanced. Дуже простий і зрозумілий спосіб зробити якісне завдання – використовувати семантику, регіон, LSI фрази, а також продумати якісну структуру на підставі текстів конкурентів. Рекомендуємо для використання.

Правильно складене ТЗ і написані згідно з його вимогами статті – найважливіший фактор успішного просування сайту. Сео-стаття, що містить логічні блоки з корисною інформацією та не має граматичних, орфографічних і пунктуаційних помилок, стане ефективним інструментом для залучення цільової аудиторії.

Петриченко Юлія Редактор
схожі статті
підписатися:
Як провести аудит зворотних посилань для покращення SEO: 5 простих кроків
Як провести аудит зворотних посилань для покращення SEO: 5 простих кроків
# SEO
Оптимізація сайту під голосовий пошук
Оптимізація сайту під голосовий пошук
# SEO
Оптимізація зображень. Короткий посібник з роботи з картинками
Оптимізація зображень. Короткий посібник з роботи з картинками
# SEO
Коментарі