Як штучний інтелект змінює SEO: основні тренди та виклики

Як штучний інтелект змінює SEO: основні тренди та виклики
Як штучний інтелект змінює SEO: основні тренди та виклики

Заголовок, який ви бачите вище, як і багато інших заголовків для статей, які ми вибираємо для наших клієнтів, допоміг створити штучний інтелект Chat Open AI. Нижче на знятку видно, як саме це відбувалось.

chat gpt dialog 1

Ваші копірайтери могли написати краще? Згоден, наші також. Чому ж останніми тижнями штучний інтелект активно обговорюється в соціальних мережах і чатах спеціалістів в різних нішах? 

Chat Open AI – це лише робот (ну або чат-бот зі штучним інтелектом і бла-бла-бла). Це нам говорить про те, що

рівень професійності й експертності відповідей напряму залежить від інформації, яка надається за основу, а також точності запитань, відповіді на які ми шукаємо.

Якщо простіше, для того щоб отримати більш професійну відповідь, ми мали надати більше вхідних даних: про що саме буде стаття, які ключові слова потрібно використати в заголовку тощо. Ну і звісно, робот + людина в парі працюють краще, ніж просто робот. Тому необхідно перевіряти та редагувати всю отриману інформацію від штучного інтелекту.

Для чого можна використовувати Artificial Intelligence (AI) в SEO? 

  1. Написання тегів Title, Description для всіх сторінок сайту.

Щоб AI правильно згенерував ці теги, потрібно надавати йому ключові запити, які необхідно вжити під час генерації тегів.

Приклад запиту:

Напиши Title для статті на тему: “ТЕМА” з входженням ключових слів: ключове слово, ключове слово1, ключове слово2, ключове слово3 і т.д.

  1. Робота з контентом:
    • Підбір тем.

Приклад запиту:

На які теми можна написати статті з SEO-просування сайтів? 

    • Створення структури тексту з заголовками Н1, Н2, Н3, Н4.

Приклад запиту:

Напиши структуровану статтю з використанням заголовків Н1, Н2, Н3, Н4 на тему: “ТЕМА”

    • Написання тексту для сайтів при закупівлі посилань.

Приклад запиту:

Напиши абзац тексту для заголовка Н1: “Заголовок” 

І далі додаємо всі заголовки по черзі зі структури в AI.

  1. Підбір ідей для створення контенту в соцмережі.
  2. Генерація назв для ютуб-каналів, компаній і т.д.
  3. Будь-який контент, який вам стане в пригоді. Наприклад, ви можете попросити створити повідомлення-прохання до клієнта сплатити рахунок.

Chat GPT dialog 2

І ще трохи корисних порад

  1. Якщо тексту мало або ви хочете продовження, напишіть після зупинки AI: Продовж.
  2. Результати, які видає Chat GPT, завжди потрібно перевіряти. Алгоритм доволі правдоподібно може написати повну дурню.
  3. Щоб отримати контент високої якості, необхідно доопрацьовувати його вручну.
  4. Перш ніж просити Chat GPG написати статтю, потрібно надати йому інформацію про ваш бренд або про те, на чому зробити акцент. Наприкінці можна додавати фразу: “Ти розумієш, про що я?”. 
  5. Chat GPG запам’ятовує тільки 4000-6000 слів, тому, коли ви його вивчаєте, враховуйте цей фактор. Інакше частина інформації, яку ви закладали, може бути втрачена.
  6. Інформація в Chat GPT додана тільки до вересня 2021 року:

Chat GPT dialog 3

А ще можна автоматично працювати з AI, використовуючи API. Але це вже зовсім інша історія, якою ми з вами поділимося в наступних статтях.

Олексій Сідей
Owner&Founder
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    21/02/2023
    Chat Open AI - це лише робот (ну або чат-бот зі штучним інтелектом і бла-бла-бла). Це нам говорить про те, що рівень професійності й експертності відповідей напряму залежить від інформації, яка надається за основу, а також точності запитань, відповіді на які ми шукаємо.

    Останні статті по #SEO
    29/05/2025
    Атрибут rel="canonical" — це елемент розмітки HTML, який вказує пошуковій системі основний (або канонічний) URL сторінки та допомагає уникати дублювання контенту.

    20/05/2025
    23 травня 2025 року відбудеться сьома SEO-конференція Collaborator.pro — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову