Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?

Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?
Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?

Щоб знайти сторінки, які можна дооптимізувати, потрібно скористатись сервісами Microsoft Clarity або Google Analytics, а саме функціоналом «Популярні сторінки» або «Сторінки входу» відповідно. Також якщо ви хочете оптимізувати під пошукові системи – варто обирати параметр показників «Користувачі з пошукових систем».

Щоб знайти популярні сторінки входу в Microsoft Clarity, необхідно:

  1. Зайти на сторінку панелі моніторингу.
  2. В фільтрі вибрати канал «OrganicSearch».
  3. Вибираємо «Популярні сторінки».

У Google Analytics необхідно зробити наступне:

  1. Пункт меню «Поведінка».
  2. Далі натискаємо «Контент сайту».
  3. Після чого вибираємо «Сторінки входу».

Або ж можна просто скористатися вбудованим пошуком в Аналітиці («Пошук у звітах і Довідках»).

Визначення сторінок для доробок

Для визначення сторінок для доопрацювань (дооптимізації) необхідно спочатку брати трафіко-генеровані сторінки. Важливо розглянути їх поведінкові чинники (рівень відмов, глибину перегляду, час знаходження користувача на сторінці).

Після того, як ми відібрали ці сторінки, необхідно заміряти поточні позиції (за наявності семантичного ядра). Це робиться для того, якщо відбувались якісь редагування на них, щоб не було спаду позицій, оскільки виправленнями можна погіршити показники. Це дуже важливо та треба враховувати. Якщо вона приносить трафік і займає ТОП 1-5, то коригування можна не вносити.

Після того, як проаналізували поточні позиції і впевнені, що редагування можливе, приступаємо безпосередньо до аналізу цих сторінок.

Що потрібно перевіряти:

  1. CTR за поточними запитами, а також відображення сніпетів у видачі.
  2. Коректність внесення метаданих (можливо, при складанні були допущені граматичні помилки).
  3. Перевірити текст на вимоги (академічна нудота та інші показники).
  4. Спільна внутрішня оптимізація сторінки під запити (наявність запитів у блоках сторінки, наявність картинок і налаштування атрибутів для них).
  5. Зовнішня оптимізація сторінки (анкори, показники доменів-донорів, які посилаються на сторінку) . Перевірити ці показники можна за допомогою сервісу Ahrefs, а також інших аналогів.

Після проведення всіх цих аналізів вже стане видно загальну картину і можна буде ухвалити рішення, що саме потрібно на ній доопрацьовувати.

Олександр Шмідько
SEO-фахівець
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    16/07/2021
    Для визначення сторінок для доопрацювань (дооптимізації) необхідно спочатку брати трафіко-генеровані сторінки. Важливо розглянути їх поведінкові чинники (рівень відмов, глибину перегляду, час знаходження користувача на сторінці).

    13/08/2025
    Deeplink (глибинне посилання) — це звичайне веб-посилання, яке веде не на головну сторінку сайту чи додатку, а напряму на конкретний розділ чи товар.

    30/04/2021
    Структура сайту – це навігаційне та логічне поєднання всіх сторінок інтернет-ресурсу. Якщо розглядати структуру як схему, можна додати, що вона також визначає принципи взаємодії між різними елементами ресурсу.

    Останні статті по #SEO
    13/08/2025
    Deeplink (глибинне посилання) — це звичайне веб-посилання, яке веде не на головну сторінку сайту чи додатку, а напряму на конкретний розділ чи товар.

    07/08/2025
    Використання цифрового PR набуває особливого значення – завдяки йому ваш бренд сприймається як надійний авторитет, що позитивно впливає на результати SEO.

    07/08/2025
    В умовах жорсткої конкуренції на онлайн-ринку інвестиції в якісні SEO-стратегії приносять значні результати: збільшення трафіку, підвищення конверсій і, зрештою, зростання доходів.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову