Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?

#SEO 16 July 2021 Оцінити статтю

Щоб знайти сторінки, які можна дооптимізувати, потрібно скористатись сервісами Яндекс Метрика або Google Analytics, а саме функціоналом «Сторінки входу». Також якщо ви хочете оптимізувати під пошукові системи – варто обирати параметр показників «Користувачі з пошукових систем».
Щоб знайти сторінки входу до Яндекс Метрики, необхідно:

  1. Зайти на сторінку лічильника сайту.
  2. Натискаємо на «Звіти».
  3. Випадне меню «Стандартні звіти».
  4. Далі випадаюче меню «Зміст».
  5. У наступному вікні вибираємо «Сторінки входу».

У Google Analytics необхідно зробити наступне:

  1. Пункт меню «Поведінка».
  2. Далі натискаємо «Контент сайту».
  3. Після чого вибираємо «Сторінки входу».

Або ж можна просто скористатися вбудованим пошуком в Аналітиці («Пошук у звітах і Довідках»).

сео оптимізація

Визначення сторінок для доробок

Для визначення сторінок для доопрацювань (дооптимізації) необхідно спочатку брати трафіко-генеровані сторінки. Важливо розглянути їх поведінкові чинники (рівень відмов, глибину перегляду, час знаходження користувача на сторінці).

Після того як ми відібрали ці сторінки, необхідно заміряти поточні позиції (за наявності семантичного ядра). Це робиться для того, якщо відбувались якісь редагування на них, щоб не було спаду позицій, оскільки виправленнями можна погіршити показники. Це дуже важливо та треба враховувати. Якщо вона приносить трафік і займає ТОП 1-5, то коригування можна не вносити.

Після того як проаналізували поточні позиції і впевнені, що редагування можливе, приступаємо безпосередньо до аналізу цих сторінок.

Що потрібно перевіряти:

  1. CTR за поточними запитами, а також відображення сніпетів у видачі.
  2. Коректність внесення метаданих (можливо, при складанні були допущені граматичні помилки).
  3. Перевірити текст на вимоги (академічна нудота та інші показники).
  4. Спільна внутрішня оптимізація сторінки під запити (наявність запитів у блоках сторінки, наявність картинок і налаштування атрибутів для них).
  5. Зовнішня оптимізація сторінки (анкори, показники доменів-донорів, які посилаються на сторінку) . Перевірити ці показники можна за допомогою сервісу Ahrefs, а також інших аналогів.

Після проведення всіх цих аналізів вже стане видно загальну картину і можна буде ухвалити рішення, що саме потрібно на ній доопрацьовувати.

Олександр Шмідько SEO спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Оптимізація сайту під голосовий пошук
Оптимізація сайту під голосовий пошук
# SEO
Оператори пошуку в Google та Яндекс
Оператори пошуку в Google та Яндекс
# SEO
XPath на допомогу SEO-фахівцеві: як правильно і швидко парсити конкурентів?
XPath на допомогу SEO-фахівцеві: як правильно і швидко парсити конкурентів?
# SEO
Коментарі