Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?

Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?
Як знайти пріоритетні сторінки для дооптимізації?

Щоб знайти сторінки, які можна дооптимізувати, потрібно скористатись сервісами Microsoft Clarity або Google Analytics, а саме функціоналом «Популярні сторінки» або «Сторінки входу» відповідно. Також якщо ви хочете оптимізувати під пошукові системи – варто обирати параметр показників «Користувачі з пошукових систем».

Щоб знайти популярні сторінки входу в Microsoft Clarity, необхідно:

  1. Зайти на сторінку панелі моніторингу.
  2. В фільтрі вибрати канал «OrganicSearch».
  3. Вибираємо «Популярні сторінки».

У Google Analytics необхідно зробити наступне:

  1. Пункт меню «Поведінка».
  2. Далі натискаємо «Контент сайту».
  3. Після чого вибираємо «Сторінки входу».

Або ж можна просто скористатися вбудованим пошуком в Аналітиці («Пошук у звітах і Довідках»).

Визначення сторінок для доробок

Для визначення сторінок для доопрацювань (дооптимізації) необхідно спочатку брати трафіко-генеровані сторінки. Важливо розглянути їх поведінкові чинники (рівень відмов, глибину перегляду, час знаходження користувача на сторінці).

Після того, як ми відібрали ці сторінки, необхідно заміряти поточні позиції (за наявності семантичного ядра). Це робиться для того, якщо відбувались якісь редагування на них, щоб не було спаду позицій, оскільки виправленнями можна погіршити показники. Це дуже важливо та треба враховувати. Якщо вона приносить трафік і займає ТОП 1-5, то коригування можна не вносити.

Після того, як проаналізували поточні позиції і впевнені, що редагування можливе, приступаємо безпосередньо до аналізу цих сторінок.

Що потрібно перевіряти:

  1. CTR за поточними запитами, а також відображення сніпетів у видачі.
  2. Коректність внесення метаданих (можливо, при складанні були допущені граматичні помилки).
  3. Перевірити текст на вимоги (академічна нудота та інші показники).
  4. Спільна внутрішня оптимізація сторінки під запити (наявність запитів у блоках сторінки, наявність картинок і налаштування атрибутів для них).
  5. Зовнішня оптимізація сторінки (анкори, показники доменів-донорів, які посилаються на сторінку) . Перевірити ці показники можна за допомогою сервісу Ahrefs, а також інших аналогів.

Після проведення всіх цих аналізів вже стане видно загальну картину і можна буде ухвалити рішення, що саме потрібно на ній доопрацьовувати.

Олександр Шмідько
SEO-фахівець
Інші статті автора
13/12/2021
Відразу потрібно перевіряти файл robots.txt (можливо, в ньому будуть закриті від індексу якісь важливі сторінки, або сайт може бути закритий від індексації) і карту сайту (sitemap.xml, в якому повинні бути вказані priority, changefreq , lastmod, loc), а також переглянути помилки у вебмайстрі Bing та Google Search Console та вивантажити помилки.

16/07/2021
Для визначення сторінок для доопрацювань (дооптимізації) необхідно спочатку брати трафіко-генеровані сторінки. Важливо розглянути їх поведінкові чинники (рівень відмов, глибину перегляду, час знаходження користувача на сторінці).

30/04/2021
Структура сайту – це навігаційне та логічне поєднання всіх сторінок інтернет-ресурсу. Якщо розглядати структуру як схему, можна додати, що вона також визначає принципи взаємодії між різними елементами ресурсу.

Останні статті по #SEO
27/03/2024
При досягненні бажаних результатів у пошуковій видачі не потрібно зупиняти роботи з просування платформи. Алгоритми пошукових систем періодично змінюються, конкуренти проводять роботи з покращення своїх ресурсів, а значить просуванням вашого сайту теж необхідно займатися постійно.

15/03/2024
Підбір ключових слів – важливий етап під час пошукового SEO-просування сайтів. Їх використання покращить ранжування сторінок вашого ресурсу.

11/03/2024
Ahrefs – корисний і потужний інструмент в арсеналі будь-якого SEO-фахівця. З його допомогою можна відстежувати позиції та дії конкурентів і поліпшити ранжування власного сайту, адже він вкаже на помилки, які були допущені ще під час створення ресурсу, але впливають на його позиції зараз.