Останні статті автора: Олександр Романенко

27/03/2023
Тег title - це елемент HTML, який використовується для позначення заголовка веб-сторінки. Його основне завдання - розповісти відвідувачам і пошуковим системам, чого їм очікувати від відвідування веб-сторінки (якомога коротше).

13/03/2023
Зворотні посилання, безумовно, є одним із основних факторів ранжування сайту в Google. Зовнішні беклінкі допомагають користувачам отримати інформацію або послугу на сайті і, також, «повідомляють» пошуковій системі про наявність корисного контенту з достатнім рівнем експертності.

13/03/2023
Вважати що стратегія і тактика одне й те саме є помилкою, вони мають принципові відмінності, хоч і тісно пов'язані. Стратегія - це загальний план. А тактика - засоби, що використовуються для досягнення мети. Важливо створити стратегію з урахуванням кінцевої мети, оскільки це вимагатиме часу, зусиль і терпіння.

06/03/2023
Лінкбілдінгом (linkbuilding) називають процес створення зворотніх посилань з інших ресурсів на сторінки сайту з метою отримання реферального трафіку і покращення рейтингу в пошуку за рахунок покращення показників авторитетності та довіри.

06/02/2023
SEO-аналітика – це процес збору та аналізу інформації, щодо характеристик і параметрів сайту «очами» пошукових систем та відвідувачів.

13/01/2023
Алгоритми пошукових систем вдосконалюються постійно – для ранжування веб ресурсів Google та інші пошукувачі використовують безліч факторів. Ще більша кількість параметрів вважається значущими для ранжування сайтів їх власниками. Які з них є найважливіші та актуальні з точки зору Google?

05/01/2023
Мобільна SEO – це оптимізація веб-сайту для мобільних пошукових систем, тобто оптимізація для відвідувачів, які використовують мобільні пристрої, планшети, смартфони і т.д. для отримання доступу до вашого ресурсу.

23/12/2022
Канібалізація ключових слів – це явище, коли кілька сторінок на сайті оптимізовані під одні й ті самі або схожі запити і конкурують між собою у видачі, тобто задовольняють одному чи схожому інтенту. Пошукова система не може визначити більш релевантну з них, і жодна із цих сторінок не отримує ТОП позицій, що знижує органічну ефективність сайту.
Популярні статті автора

23/05/2023
Редирект – що це і як його налаштувати?
Редирект (перенаправлення) – це процес автоматичної переадресації користувача з однієї URL-адреси на іншу, що буває корисним при зміні URL-адреси сторінки, перенесення сайту на інший домен, виправлення помилок URL, забезпечення безпеки сайту тощо.

12/05/2023
Товарні фільтри для інтернет-магазину
Фільтри – це не просто інструмент, потрібний покупцю для пошуку товару в, іноді, дуже великих каталогах, їх налаштування – один з ключових чинників, що впливають на продуктивність і ефективність інтернет-магазину. Три чверті користувачів, які не знайшли потрібний товар протягом 20 секунд залишають веб-ресурс і шукають більш зручний.

19/04/2023
SEO аудит
Регулярне проведення SEO-аудиту дозволяє контролювати видимість вашого сайту в пошукових системах. SEO-аудит може виявити технічні проблеми, такі як непрацюючі посилання, дубльований контент, погана структура сайту та інші проблеми, які можуть негативно вплинути на ранжування в пошукових системах.