SEO оптимізація сайту своїми руками

#SEO 11 May 2021 Оцінити статтю

Використовуючи в своєму бізнесі WEB-сайт, кожен власник прагне отримати максимальну кількість відвідувачів з органічного «безкоштовного пошуку», тобто отримати позиції в ТОП-3 або ТОП-10 за ключовими запитами. Оскільки отримання результату SEO пошукового просування – це справа не одного місяця, а від 3 до 6 мінімум, не всі готові довірити це завдання професіоналам і беруться за SEO просування самостійно. Водночас потрібно бути готовим приділяти цьому достатньо часу, вивчати великий обсяг інформації, здійснювати моніторинг, аналітику тощо. Також у жодному разі не обійдеться без оплати послуг програміста, витрат на публікацію зовнішніх посилань.

На що звернути увагу і що можна покращити при пошуковій оптимізації сайту своїми руками? Розглянемо основні завдання та інструменти для їх вирішення за умови самостійної SEO-оптимізації:

  1. Збір статистики та аналітика.
  2. Збір семантики, кластеризація та угруповання.
  3. Технічна оптимізація сайту.
  4. Контент, заповнення сторінок.
  5. Оптимізація комерційних факторів.
  6. Зовнішня оптимізація.

Для самостійного збору статистики та аналізу вашого сайту зареєструйте сайт у Google Search Console, Яндекс Вебмайстрі, Bing Webmaster Tools – для англомовного пошуку, підключіть системи збору статистики Google Analitics, Яндекс Метрики. Аналіз основних показників вашого ресурсу, якість та обсяг трафіку, налаштування цілей дозволить визначити пріоритети для роботи та оцінити результати виконаної роботи.
Збір ключових запитів, за якими сайт повинен бути присутнім у видачі пошукових систем, кластеризація та угруповання – дуже трудомістке та важливе завдання. У самостійній роботі з семантикою сайту вам допоможе використання сервісів:

Технічна оптимізація дозволить пошуковим системам коректно проіндексувати сайт. Основними завданнями будуть:

Технічна оптимізація сайту

На основі зібраної семантики та відповідно до потреб відвідувачів сайту необхідно наповнити сторінки контентом. Якісний контент – один із найважливіших факторів у ранжируванні пошукових систем, він має бути унікальним і корисним для користувачів. Тексти краще писати самостійно або складати детальне технічне завдання копірайтеру.

При самостійному формуванні заголовків Title, H1 опис Description необхідно враховувати та використовувати пошукові запити для відповідних релевантних сторінок. При оптимізації комерційних факторів ресурсу необхідно забезпечити наявність на сайті форм зворотного зв’язку, вказівки реквізитів компанії, номера телефона, елементів CTA «Call to action», умов оплати, доставки, гарантії, повернення тощо.

Наявність посилань на ваш ресурс зі сторонніх сайтів може впливати як позитивно, так і негативно на довіру з боку пошукових систем. Це залежить як від якості доменів, так і від динаміки публікації таких посилань. З використанням сематичного ядра ​​формується анкор-аркуш. Для самостійних публікацій можна застосовувати як біржі вічних посилань, так і форуми, соціальні мережі, безкоштовні та платні каталоги. У питанні зовнішньої оптимізації якість майданчиків важливіша за кількість посилань.

Виконавши основні роботи з SEO оптимізації сайту, саме час проаналізувати як зміни, впроваджені вами, вплинули на ранжування ресурсу пошуковими системами. Оцінити динаміку трафіку сайту, поведінкових характеристик і визначити подальші дії з пошукової оптимізації своїми руками.

Ну а якщо у вас немає часу чи бажання займатися своїм сайтом самостійно – звертайтесь! Ми завжди готові допомогти!

У мене лапки

Игор Піддубко SEO спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Використання сезонності для визначення актуальних і трендових запитів на просування
Використання сезонності для визначення актуальних і трендових запитів на просування
# SEO
Що таке просування по трафіку?
Що таке просування по трафіку?
# SEO
ТОП-10 помилок при SEO просуванні сайту
ТОП-10 помилок при SEO просуванні сайту
# SEO
Коментарі