Останні статті автора: Сергій Іванченко

19/09/2025
Сегментація ринку – це не разова акція, а безперервний процес аналізу ринку та поведінки аудиторії.

18/09/2025
KPI виконують роль стратегічного інструмента для вимірювання результатів і підвищення ефективності бізнесу.

15/09/2025
Pозглянемо основні типи клієнтів, їх характерні риси і найбільш дієві підходи до взаємодії з кожним.

01/09/2025
Основна мета CRO — максимально ефективно використати існуючий трафік, орієнтуючись не на його збільшення, а на поліпшення шляху користувача і усунення бар’єрів до конверсії.

07/08/2025
Використання цифрового PR набуває особливого значення – завдяки йому ваш бренд сприймається як надійний авторитет, що позитивно впливає на результати SEO.

06/08/2025
Інтернет-фішинг — це одна з найпоширеніших сучасних схем шахрайства в інтернеті, що має єдину мету: отримати вашу конфіденційну інформацію.

17/07/2025
Для бізнесу таргетолог — це стратегічний партнер у зростанні продажів і побудові впізнаваності бренду.
Популярні статті автора

12/10/2023
Створення рекламних кампаній у Google Adwords. Частина 3
Google надає дуже широкий функціонал з налаштування та доповнення рекламних оголошень. Це дає змогу дуже гарно та унікально оформлювати зовнішній вигляд рекламних сніпетів та ще ширше розкривати свою УТП (унікальну торгову пропозицію), що в декілька разів може покращити клікабельність оголошення, тож не варто нехтувати налаштуваннями додатків, тим паче, що їхнє заповнення не потребує титанічних зусиль.

05/10/2023
Створення рекламних кампаній у Google Adwords. Частина 2
Напевно, ви ставите питання чому ми не використовуємо стандартний веб-інтерфейс для створення реклами на Google. Ми користуємося і тим, і іншим. Є речі, які зручніше робити через браузерну версію, а є речі, які зручніше робити через цю програму.

29/09/2023
Створення рекламних кампаній Google Adwords. Частина 1
Рекламний сервіс Google Adwords (Ads) - це система для налаштування та розміщення контекстної реклами в пошуковій системі, на сайтах Google і на партнерських ресурсах у контекстно-медійній мережі. А ще це перший у світі сервіс, за кількістю рекламодавців і споживачів контекстної реклами (пошукової, медійної, товарної).