Сергій Іванченко
Прийшов в компанію у 2013 році на посаду Junior SEO-спеціаліста. Почав працювати в команді під керівництвом досвідченого Senior SEO-спеціаліста, поглинаючи всі необхідні знання. Протягом наступних років, паралельно з веденням своїх проєктів, поступово вивчав онлайн-маркетинг в цілому – органічне просування (для покращення знань), контекстну і таргетовану рекламу (щоб поступово освоїти нові напрямки). У 2018 році став Team Lead seo-команди і паралельно відточував навички контекстної реклами на окремих проєктах, щоб надавати послуги реклами в Google. Наразі займає посаду виконавчого директора WEDEX. Приймав участь у 2 конференціях «Бізнес концентрат» і багатьох SEO конференціях: 8р, SEMPro, SEO Day, SEO-конференція Collaborator та інші. Проводив 2 вебінара по маркетингу на WEB Promo Experts. Закінчив курс по Прогнозній аналітиці і отримав відповідний сертифікат.
CEO
Досвід роботи 12 років

Останні статті автора: Сергій Іванченко

Завдяки автоматизації, аналітиці даних та торгам у режимі реального часу Programmatic реклама дозволяє оптимізувати витрати та значно підвищити ефективність кампаній.

03/06/2025
Розглянемо основні типи контекстної реклами в Google. Пояснюємо, як кожен формат працює, їхні особливості та технічні нюанси для ефективного просування вашого бізнесу.

03/06/2025
Детально про всі основні типи реклами в Facebook та Instagram. Пояснюємо, як працює кожен формат, їхні особливості та технічні нюанси для ефективного просування вашого бізнесу.

З урахуванням можливостей, які надає Prom.ua, не дивно, що велика кількість підприємців розглядають можливість створення інтернет-магазину на базі цього маркетплейсу.

Нові можливості інтернет-маркетингу постійно з’являються, змінюються та зникають. Проте є стратегії, які, незважаючи на свою суперечливість, продовжують користуватися популярністю. Одна з таких стратегій — CPA.

Завдяки концепції SaaS доступ до сучасних програм, оновлень application і технічної підтримки сайтів став простішим, що дало змогу прискорити процес впровадження інноваційних рішень на ринку України та за її межами.

Рекламний кабінет Фейсбук - один із ключових інструментів для просування бізнесу в інтернеті. Будь-який користувач цієї соцмережі, який запускає рекламні оголошення, стикається з необхідністю стежити за станом свого облікового запису.

Пошуковий маркетинг, він же SEM або Search Engine Marketing – це один із видів digital-маркетингу, який використовується для покращення позицій сайту у пошуковиках.

Популярні статті автора
12/10/2023
Створення рекламних кампаній у Google Adwords. Частина 3
Google надає дуже широкий функціонал з налаштування та доповнення рекламних оголошень. Це дає змогу дуже гарно та унікально оформлювати зовнішній вигляд рекламних сніпетів та ще ширше розкривати свою УТП (унікальну торгову пропозицію), що в декілька разів може покращити клікабельність оголошення, тож не варто нехтувати налаштуваннями додатків, тим паче, що їхнє заповнення не потребує титанічних зусиль.

05/10/2023
Створення рекламних кампаній у Google Adwords. Частина 2
Напевно, ви ставите питання чому ми не використовуємо стандартний веб-інтерфейс для створення реклами на Google. Ми користуємося і тим, і іншим. Є речі, які зручніше робити через браузерну версію, а є речі, які зручніше робити через цю програму.

29/09/2023
Створення рекламних кампаній Google Adwords. Частина 1
Рекламний сервіс Google Adwords (Ads) - це система для налаштування та розміщення контекстної реклами в пошуковій системі, на сайтах Google і на партнерських ресурсах у контекстно-медійній мережі. А ще це перший у світі сервіс, за кількістю рекламодавців і споживачів контекстної реклами (пошукової, медійної, товарної).

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову