Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3

#PPC 7 August 2018 Оцінити статтю

Вступ

У попередніх статтях ми розібралися зі структурою файлу завантаження оголошень через Adwords Editor. Створили рекламний кабінет і підібрали ключові слова за допомогою вбудованого функціонала рекламного майданчика. Заповнили всі дані, необхідні для базового завантаження оголошень, в інтерфейс рекламного кабінету :

Встановили програму AdwordsEditor і завантажили всі дані з файлу імпорту.

Встановили ставки на всі ключі та відправили на модерацію.

Але крім цього, Google надає дуже широкий функціонал налаштування та доповнення рекламних оголошень. Це дозволяє дуже красиво та унікально оформляти зовнішній вигляд рекламних сніпетів і ще ширше розкривати свою УТП (унікальна торгова пропозиція), що в кілька разів може покращити клікабельність оголошення, тому не варто нехтувати налаштуваннями доповнень. Тим більше, що їхнє заповнення не потребує титанічних зусиль.

Серед усіх доповнень у Google Adwords можна виділити переважно:

На всіх ми докладно зупинимося далі.

Уточнення в Google Adwords

Опис

Уточнення в оголошеннях на пошуку Google – це набір (список) фраз або слів, які додатково описують вашу компанію, послугу, товар і т.д. Застосовується для складання більш повної УТП або надання потенційному клієнту інформації, що його цікавить.

Виводяться вони під описом. Розділяються між собою крапками, посередині рядка. Але зараз дуже часто вони поєднуються з самим текстом опису та виводяться цілісним текстом.

1
Довжина одного уточнення – не більше 25 символів. Одночасно може виводитися до 5 уточнень.

Додати уточнення через AdwordsEditor

Щоб додати уточнення через Editor, необхідно в інтерфейсі програми в лівому нижньому куті вибрати меню Загальна бібліотека, пункт Загальні уточнення.

2
Після цього додаєте кнопку Додати загальне уточнення та в рядку внизу екрана (вона виділяється червоним) пишіть текст.

3
Після цього необхідно ув’язати саме ці уточнення до нашої кампанії, адже на обліковому записі можливо кілька рекламних кампаній різних напрямів, а уточнення в них можуть відрізнятися.

Для цього ми вибираємо потрібні уточнення. Робиться це за допомогою затиснутої клавіші ctrl та клацанням мишки по потрібних рядках. Потім натискаємо кнопку Зв’язку вгорі вікна програми, вибираємо пункт «На рівні рекламної кампанії» та в наступному вікні вибираємо необхідну кампанію й натискаємо Ок.

4

Структуровані описи в Google Ads (Adwords)

Структуровані описи в рекламних оголошеннях на пошуку Google – це спосіб описати товар або послугу додатковим рядком. Сюди ж можна помістити ключові моменти УТП, які не вдалося розмістити в інших текстових блоках оголошень.

Складається цей додаток з 2 частин:

Оскільки в даного доповнення є трохи обмежений функціонал, не для всіх оголошень його можна буде застосувати.

5

Додати Структуровані описи через AdwordsEditor

У нижньому лівому блоці інтерфейсу програми необхідно вибрати меню Загальна бібліотека. В ній вибрати підменю Загальні структуровані описи та додати новий натиснувши кнопку Додати загальний структурований опис. Далі ми вибираємо Мова структурованого опису та Заголовок блоку. Потім заповнюємо значення: мінімум їх має бути 3, максимум 8. Головна вимога – заголовок і текст мають бути релевантними. Наприклад, якщо вибрали заголовок Послуги, то відповідно потрібно розписати, які послуги ви надаєте, а не набір тексту, аби заповнити місце. Усі доповнення проходять модерацію окремо від рекламної кампанії.
6
Після створення Описів їх також варто прив’язати до рекламної кампанії. Робиться це як і з Уточненнями – через кнопку Зв’язок. На цьому зупинятись не будемо.

Номери телефонів

За допомогою даного розширення можна в рекламне оголошення додати номер телефона, за яким можна зв’язатися з вами не заходячи на сайт. Це може суттєво збільшувати CTR оголошення в деяких нішах. Особливо добре розширення номерів телефонів працює на мобільних пристроях. Тоді номер телефона перетворюється на кнопку Дзвінок, і можна зателефонувати не переходячи на сайт. Актуально для тематик з оффером з дуже маленьким часом ухвалення рішення або за брендовими запитами, коли людина точно знає, що їй потрібно.

7

Додати номери телефонів до оголошення Adwords

Щоб додати номер телефона до оголошення, необхідно відкрити Загальну бібліотеку в лівому нижньому куті інтерфейсу програми Editor і вибрати пункт – Загальні номери телефонів. Далі натиснути кнопку Додати номер телефона, вибрати країну реєстрації номера та ввести номер.

8
Щоб зв’язати номер з рекламною кампанією, необхідно вибрати потрібний, зайти до Зв’язку й обрати саму кампанію, в оголошеннях якої номер повинен виводитися.

Адреси в оголошеннях Adwords

Це розширення буде доступним лише для облікових записів, які підтвердили свою адресу за допомогою сервісу Google МойБізнес. В інших випадках у ньому не буде доступних адрес.

Виводитись воно буде під самим оголошенням у вигляді звичайного текстового рядка з посиланням на Google Карти з базовим описом, внесеним через MyBusiness.

9
Якщо у вас новий акаунт, вам потрібно буде перейти в сервіс https://www.google.com.ua/intl/ru_ua/business/ і заповнити всі необхідні поля, а також підтвердити свою фізичну адресу за допомогою листа, надісланого вам поштою.

Додавання Адреси в оголошення Google Adwords

Якщо у вас є підтверджена адреса, ви просто заходите в інтерфейс програми в категорію Загальна Бібліотека та вибираєте в меню Загальні Адреси. Після цього вибираєте потрібну адресу та натискаєте кнопку Зв’язок, де вказуєте кампанію, в якій її виводити.

Розширення Ціни на оголошення Google Adwords

Опис

Розширення Ціни є унікальним доповненням до ваших оголошень, за допомогою яких ви можете вказати конкретну вартість певних продуктів/послуг/товарів. Ще величезною перевагою цього блоку є те, що він візуально може розширити площу рекламного оголошення практично вдвічі. Це як один додатковий блок зі швидкими посиланнями, тільки ще з зазначенням цін.
10
Даний блок варто заповнювати тільки в тому випадку, коли ваші ціни не вищі за середньоринкові, інакше це може злякати потенційних клієнтів ще на етапі вибору. Але є й зворотний бік медалі – вказівка ​​вартості може відсікти клієнтів, які не готові платити за вашими мінімальними розцінками.

Додати ціни в оголошення Google Adwords

Щоб додати розширення з цінами, необхідно вибрати в інтерфейсі програми меню Загальна Бібліотека. У ньому вибрати пункт Загальні ціни, натиснути кнопку Додати Загальну ціну та заповнити усі необхідні поля внизу вікна програми. Вибираєте мову та валюту. При виборі валюти варто враховувати те, що там немає Гривні. Вибір валют дуже обмежений, тому варто вказувати лише доступну валюту та переводити за курсом. Далі потрібно вибрати Тип пропонованої послуги/товару та Префікс Ціни – це той привід, який виводиться перед вартістю.

11
Після цього вам потрібно заповнити усі поля:

Потрібно заповнити дані мінімум на 3 продукти.12
Після заповнення всіх полів необхідно пов’язати це доповнення до нашої рекламної кампанії. Це робиться через кнопку Зв’язок, де ви вибираєте потрібну кампанію.

Надсилання змін на сервер і модерацію

Після того як ви додали всі необхідні доповнення, необхідно їх відправити на основний сервер для перевірки на відповідність всім правилам майданчика. І тільки потім вони зможуть відображатися в оголошеннях.
Для цього потрібно вибрати кампанію, в яку ви вносили зміни (з якою пов’язували доповнення), і натиснути кнопку Опублікувати та чекати кінця відправлення даних.

13
Якщо після надсилання даних у вікні ви побачили, що всі рядки підсвітилися зеленим – всі дані заповнені коректно. Закриваєте вікно.

14

Відображення блоків доповнень у Google Adwords

Важливо пам’ятати, що при формуванні сніппету рекламного оголошення Google підключає та відключає доповнення за своїм внутрішнім алгоритмом, і вплинути на це не можна в жодному разі. Єдине, на що ми можемо вплинути, – це позиція. І чим вище ми виводитимемося, тим більша ймовірність того, що Google підключить більшу кількість доповнень.

Висновок

Отже, підіб’ємо підсумок. Протягом читання статей по налаштуванню контексної реклами на пошуку Google ми навчилися:

Тобто ми освоїли практично повний цикл запуску пошукової реклами від Google.

Всім високих ctr, низьких цін кліку та безліч хороших клієнтів!

 

схожі статті
підписатися:
Види рекламних кампаній у Google Ads
Види рекламних кампаній у Google Ads
# PPC
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 2
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 2
# PPC
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 2 – Додатки
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 2 – Додатки
# PPC
Коментарі