Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 2

#PPC 7 August 2018 Оцінити статтю

Вступ

У попередній статті ми розібрали, як створити новий обліковий запис, підібрали ключові слова та виділили мінус-слова з них. Написали всі необхідні дані шаблону для заливки в сервіс Google Adwords. У цій статті ми розберемо всі тонкощі та нюанси імпорту всіх даних з файлу на рекламний майданчик за допомогою програми AdwordsEditor.

Робота з AdwordsEditor

Чому саме AdwordsEditor?

Напевно, ви запитаєте, чому ми не використовуємо стандартний веб-інтерфейс для створення реклами на Google. Ми користуємося і тим, і тим. Є речі, які зручніше робити через браузерну версію, а є те, що зручніше через цю програму. Якщо у вас 1 або 2 групи оголошень, можливо, робота через веб-інтерфейс буде не набагато швидше. Але коли у вас велика кількість груп оголошень, кампаній, ключових слів та оголошень, то за швидкістю завантаження та зручністю форматування Едитору немає рівних. А ось деякі доповнення зручніше додавати через веб-інтерфейс. Цей досвід набувався не одним роком роботи та не однією сотнею рекламних кампаній.

Установка Editor

Оскільки AdwordsEditor – це повноцінна програма на ваш ПК, то для роботи з ним його потрібно завантажити та встановити. Для того щоб завантажити, необхідно перейти за цим посиланням https://adwords.google.com/intl/ru/home/tools/adwords-editor/ та натиснути кнопку «Download Now».

1
Зберігаєте та запускаєте завантажувач програми.

2
Чекаєте, поки програма завантажиться та встановиться. Час установки залежить безпосередньо від швидкості Інтернету та потужності комп’ютера.
Після встановлення з’явиться вікно додавання облікового запису рекламного кабінету.

3
Натискаєте кнопку «Додати».
У вікні вибираєте пункт «Відкрити браузер, щоб увійти».

4
Відкривається нова вкладка в браузері. В ній потрібно вибрати обліковий запис, на якому ви хочете запускати рекламу і на якому є створений рекламний кабінет (це розписано в першій статті). Вибираєте обліковий запис і, якщо потрібно, проходите авторизацію. Після цього вам буде поставлено питання щодо дозволу доступу до програми Editor до рекламного кабінету. Натискаєте «Дозволити» та копіюєте код за допомогою ctrl+c в буфер обміну.

5
Потім переходимо у вікно Adwords Editor, вставляємо скопійований код і натискаємо «ОК»

6
У вікні у відповідь вибираємо «Всі кампанії» та натискаємо знову «ОК».

7
Чекаємо, коли програма виконає завантаження облікового запису, та вікно «Менеджера облікових записів» можна вже закривати. Друге вікно, з назвою вашого облікового запису, ми залишаємо відкритим. Це і є основним інтерфейсом програми. Сюди ми і вноситимемо всі дані.
Пам’ятаємо, що там вже є кампанія пустушка, яку треба видалити.
8

Завантаження кампаній у Google AdWordsEditor

Для імпортування даних із файлів редактор має кілька варіантів роботи:

Ми будемо користуватися саме другим. Адже при нашому компонуванні файлу є можливість зчитування не всіх даних. Файл, зроблений таким чином, набагато зручніше заповнювати.
Відкриваємо наш файл імпорту та копіюємо всю першу вкладку «Групи+слова».

9
Далі в Едиторі відкриваємо пункт меню Акаунт, підпункт Імпортувати, підпункт Вставити текст.

10
У вікні натискаємо Вставити з буфера обміну. Далі перевіряємо, щоб у шапці таблиці правильно підтягнулися назви колонок. При правильному заповненні файлу-імпорту проблем не повинно бути. Потім натискаємо кнопку обробити.

11
У вікні перевіряєте кількість доданих кампаній, груп оголошень і ключових слів. Якщо ви використовуєте стратегію не «група-ключ», то кількість ключів може бути більшою за групи оголошень. Якщо навпаки, то у кількох групах у вас немає ключів. Натискаємо кнопку «Завершити та переглянути зміни».

12
Якщо все гаразд, тоді натискаємо «Зберегти».

13
У файлі імпорту копіюємо всі дані на вкладці «Групи+слова (2)» та повторюємо ту саму послідовність. Тільки у вікні внесених змін вже не буде доданих кампаній і груп оголошень. Додадуться лише ключові слова.

14
Те ж саме ви проробляєте з усіма даними на всіх вкладках, що залишилися в файлі Excel:

15
Після імпорту необхідно перевірити, чи немає помилок у ключах та оголошеннях. Усі помилки будуть виділені червоним кружком зі знаком вигуку. Після виправлення значок зникне.
16

Базове налаштування кампанії в Adwords

Після того як ви імпортували всі дані, необхідно виконати базове налаштування рекламної кампанії.
У лівому нижньому блоці має бути виділений пункт Кампанії.

17
У нижньому правому вікні заповнюєте всі поля, які вам потрібні, особливо виділені червоним. Без них ми не зможемо зберегти та відправити на модерацію кампанії.

18

  1. Вкажіть назву кампанії (якщо хочете змінити).
  2. Виберіть тип кампанії – Пошук.
  3. Включити пошукових партнерів – Включено (можете вимкнути, особливо не вплине на рекламу, у нас вони не поширені).
  4. Увімкнути медійну мережу – Вимкнено (у нас оголошення не підходять під неї).
  5. Стратегія призначення ставок – Призначення ціни за клік вручну (на перших етапах так, потім за бажанням можете змінити).

19

  1. Бюджет – виставляєте денний бюджет на рекламну кампанію.
  2. Ротація оголошень – показ найефективніших.
  3. Метод показу – рівномірний показ оголошень.
  4. Мовне націлення – бажано поставити всі мови, оскільки не завжди Google правильно розпізнає мову ключовика.
  5. Геоорієнтування – можна змінити або додати новий регіон показу.
  6. Метод виключення – люди, які знаходяться у виключених місцях.
  7. Метод націлення – люди з цільових положень.

Надсилання кампаній Google Ads на сервер

Після того як ви заповнили всі необхідні поля та дані, необхідно надіслати рекламні кампанії на модерацію та перевірку даних. Для цього у вікні програми зверху є кнопка Опублікувати. В новому вікні вибираєте, які кампанії потрібно відправити на сервер. Якщо треба відправити всі компанії, вибираєте «Всі кампанії» і натискаєте «Опублікувати».

20

Додавання мінус-слів до Adwords

Додавання мінус-слів найзручніше робити у веб-інтерфейсі, щоб не заповнювати дуже довго таблиці.
Заходимо до рекламного кабінету Google, у лівому блоці меню обираєте Ключові слова. У вікні вибираєте вкладку Мінус-слова та додаєте, натиснувши на синій Плюс.

21
Далі виділяєте пункт Додати мінус-слова. Вибираєте, куди саме вам потрібно додати мінус-слова (в нашому випадку це кампанія), і шукаєте необхідну в списку.
У вікно додаєте список мінус-слів з таблиці Excel, де ми збирали ключові слова, а в другій колонці виділяли мінус-слова. І потім натискаємо кнопку Зберегти.

22
Усі мінус-слова завантажені в кампанію.

Призначення ставок на ключі

Для того щоб розуміти, які ставки необхідно зробити, необхідно отримати прогнозовану статистику за кожним ключовим словом. Для цього у верхньому лівому вікні вибираєте необхідну кампанію, у нижньому лівому вікні вибираєте пункт Ключові слова та націлювання, підпункт Ключові слова. Далі у верхньому меню натискаємо кнопку Переглянути статистику, пункт Отримати статистику.

23
У вікні вибираємо, по якій кампанії потрібна статистика, обираємо період збору статистики та показники з Ефективності та Конверсії, натискаємо Ок. Чекаємо, поки статистика завантажиться.

24
Простягаємо смугу прокручування у верхньому правому вікні до стовпців з назвою Розрах. ставка для верху сторінки та Розрах. ставка для першої сторінки. Далі потрібно ухвалити рішення, де ми хочемо показуватися – вгорі чи внизу на першій сторінці. Далі нам потрібно виділити всі (або лише необхідні) ключі. Якщо потрібно виділити все, натискаємо ctrl+a.
Далі натискаємо кнопку Замінити текст, меню Змінити ставки.

25
Вибираємо той пункт, який підходить нам, і натискаємо кнопку Змінити ставки.26
У вікні буде інформація, на якій кількості ключових слів змінено ставки. Просто натисніть кнопку Закрити. Після цього потрібно знову опублікувати кампанію за допомогою кнопки Опублікувати.

Якщо на рахунку рекламного облікового запису є гроші, незабаром розпочнуться покази вашої реклами. У наступній статті розповімо, як додавати доповнення.

 

схожі статті
підписатися:
Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google у 2021 році
Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google у 2021 році
# PPC
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 3 — Запуск
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 3 — Запуск
# PPC
Як проходить робочий день спеціаліста, який налаштовує рекламу в Google та Яндекс?
Як проходить робочий день спеціаліста, який налаштовує рекламу в Google та Яндекс?
# PPC
Коментарі