Встановлення лічильників Аналітики/Метрики

#Analytics 14 February 2020 Оцінити статтю

Лічильники пошукових систем – так званий мінімальний джентльменський набір кожного інтернет-маркетолога, а також будь-якого власника сайту, якому небайдужа статистика відвідуваності ресурсу.

Графік Google Analytics
Сервіси веб-аналітики не просто фіксують кількість переходів сторінками порталу, але надають докладний аналіз поведінки аудиторії: кількість часу, проведеного на конкретному розділі ресурсу, територіальну приналежність кожного відвідувача та багато іншого. Вивчення отриманих через лічильники даних допомагає коригувати маркетингову стратегію та взаємодію з клієнтами.

Що дають лічильники Google Analytics та Yandex Metrika?

Те, що системи збору статистики потрібні тільки досвідченим професіоналам, – велика помилка. Лічильники потрібні всім, кого цікавить відвідуваність сайту та збільшення конверсії. Встановлена ​​на сайті веб-аналітика допомагає аналізувати:

Гугл Аналітика та Яндекс Метрика – найпоширеніші сервіси збору веб-статистики. За набором функцій і даних системи дуже схожі. Вони безкоштовні, легко встановлюються та збирають основні відомості про аудиторію сайту (вік, стать, країна, час, проведений на сторінках ресурсу).

Створення лічильника та додавання на сайт коду Гугл Аналітики

Почати потрібно зі створення облікового запису Google. Після входу в профіль слід перейти на сторінку Google Analytics. Робота починається з додавання облікового запису для ресурсу, аналіз якого проводитиме лічильник.

Добавление аккаунта Google Analytics
Далі при створенні системи аналітики слід зазначити наступні дані:

Добавление сайта в Google Analytics
Після заповнення всіх рядків потрібно натиснути кнопку «отримати ідентифікатор відстеження». Виглядатиме він так:

Код Аналітики
Отриманий код потрібно встановити на сайт. Зробити це можна двома способами:

Створення лічильника та додавання на сайт кода Яндекс Метрики

Робота починається з реєстрації в системі Яндекс Паспорт. Після активації облікового запису користувачу доступні всі наявні сервіси, зокрема Metrika. Для отримання коду натискаємо кнопку «Додати лічильник».
Додати лічильник МетрикиПотім задаємо налаштування для лічильника у вкладці «Загальні». Необхідно вказати:

Налаштування лічильника Метрики
Рекомендується також увімкнути Вебвізор (дозволяє відстежувати поведінку користувача на певних сторінках сайту).
Після завершення налаштувань буде згенеровано код Метрики. Його необхідно встановити на всі сторінки веб-ресурсу для максимально коректного збору статистики.

Приклад коду Яндекс Метрики

Встановлення лічильників у різних CMS

Алгоритм установки лічильника залежить від системи управління сайтом. Ми розглянемо принцип роботи з платформами Вордпрес, Джумла, Бітрікс.

На WordPress лічильник можна завантажити двома способами:

В адмінці у вкладці Плагіни потрібно вибрати «Додати новий». У вікні пошуку ввести “google analytics” або “яндекс метрика”). Вибираємо плагін, що сподобався, і встановлюємо. Після завантаження та встановлення плагіна вводимо номер лічильника в його налаштуваннях.Пошук плагінів WordPress

На панелі адміну вибираємо розділ «Зовнішній вигляд», а там параметр «Редактор». У спливаючому вікні знаходимо розділ «Заголовок» (header.php), куди вносимо наявний код всередині тегів….і…..

Вибір розділу

Встановлення лічильника на систему Joomla проходить таким чином:

Додавання лічильника в Joomla

Алгоритм завантаження коду на платформу Бітрікс:

Редагування шаблону в Бітрікс

Код лічильників у Bitrix
Зберігаємо зміни. І лічильник відображається на кожній сторінці сайту.

Підсумок

Без встановленої на сайт системи збору аналітики неможливе повноцінне просування ресурсу та продукту, який продає компанія. Лічильники пошукових систем дають предметне уявлення про аудиторію сайту, допомагають виявити їх інтереси та переваги, зафіксувати конверсію та оцінити юзабіліті ресурсу.

Справа в тому, що конкуруючі між собою системи (Гугл і Яндекс) не повністю діляться один з одним даними: лічильники Google збирають повну інформацію тільки зі свого пошуковика, а Yandex – зі свого. У зв’язку з цим для кожного оптимізатора актуальна робота одночасно з двома системами веб-аналітики.

Іванченко Сергій Керівник групи пошукового просування
схожі статті
підписатися:
Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics
Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics
# Analytics
Чому Яндекс.Метрика та Google Analytics бачать статистику по-різному?
Чому Яндекс.Метрика та Google Analytics бачать статистику по-різному?
# Analytics
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
# Analytics
Коментарі