Створення метатегів Title/Description

Створення метатегів Title/Description
Створення метатегів Title/Description

Можливості Інтернету безмежні. І пошук інформації – лише мала частка, хоча дуже значна. Якщо не йдеться про пошук повноцінних даних, далі першої сторінки пошукового запиту ніхто не заходить. Саме тому за позицію в топ-10 видачі Google або Bing іде запекла боротьба. Щоб претендувати на «місце під сонцем», необхідно заглибитись у питання про те, які саме сайти з’являються на перших рядках і чому.

Сніппет у пошуковій видачі

Заголовок та опис у пошуковій видачі Google

Що таке Description та Title

Правильно складені та написані метатеги – важлива частина пошукового просування.

Будь-який сайт – це набір тегів та html-код. Коли людина запитує, пошукові алгоритми знаходять необхідну інформацію за ключовими критеріями. За це, окрім іншого, відповідають meta tags, що в перекладі з англійської буквально означає елементи розмітки. Від того, наскільки правильно написано метатеги, залежить увага алгоритму, приділена сайту, і те, на якому місці ресурс виявиться. Основні елементи, пов’язані з сортуванням сайтів:

  • Title (тайтл) – найбільш актуальна мета щодо пошукового запиту, заголовок сайту відображається на сторінці браузера, якщо навести на вкладку мишкою;
  • Description (дескрипшен) – другий за значущістю параметр, короткий опис сторінки з видачі, безпосередньо на сайті даний текст користувачем не видно, тег використовується алгоритмом пошуку для релевантності сторінок;
  • keywords (кейвордс) – застарілий машинний тег, видимий тільки для пошукових систем, перелік ключових слів, актуальних для тіла посадкової сторінки;
  • заголовки H(1, 2, 3…) – координатори важливості тега, що розбивають інформаційний текст на логічні блоки.

Заголовок H1

Заголовок H1 на сторінці та у вихідному коді

Правила заповнення мета

Як правильно скласти та написати метатеги? В цьому допоможе знання основ. Головний тег сторінки – title (тайтл). Він має значення для пошукової системи та для користувача, тому складність його формування підвищена, потребує креативності. «Всередині» сайту заголовок міститься в тег. Кількість символів у реченні зазвичай становить 70-80 знаків. Title складається з основного та додаткових ключових запитів статті, де на початку (ліворуч) зазвичай вказується головний ключ, а після тире – збірна складова з другорядних запитів.

Title у браузері

Крім пошукової видачі, title сторінки відображаються в браузері в назві вкладки

Як правильно скласти тег Description

Description не менш складний у формуванні. Для користувача цей метатег – це короткий, продає пропозицію, що коротко викладає корисний зміст сторінки. Раніше встановлювалося обмеження символів – не більше 300 знаків, але тепер часто зустрічаються й більш довгі описи. Насамперед вказується найбільш частотне ключове слово чи запит. Приклад оформлення коду. Тільки з огляду на ці правила можна правильно скласти та написати метатеги для сторінки сайту.

title та description у вихідному коді сторінки

Title та Description у вихідному коді сторінки

Оптимізація метатегів

SEO-оптимізація – набір правил і вмінь, що дозволяють зробити сторінку більш «привабливою» для користувачів і пошукового алгоритму. І складання метатегів є їхньою важливою частиною.

Актуальна умова кожного тега – унікальність. Не лише серед сторінок одного сайту, а й за умов загальної конкуренції. Title та Description не повинні бути складені однаково, а також збігатися з заголовками текстового наповнення. Підвищити впізнаваність бренду або магазину можна в тому разі, якщо написати назву в кінці Title на кожній посадочній сторінці. У випадку з Description цей метатег потрібно зробити максимально привабливим для користувача.

Правильно скласти та написати метатеги для сторінки складно. Робота з підготовкою контенту буде безглуздою, якщо пошуковик не надаватиме пріоритету даному ресурсу. В питаннях SEO-оптимізації надійний і гарантійний варіант – довіритись професіоналам.

Сергій Іванченко
CEO
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    05/12/2023
    SEO (з англ. Search Engine Optimization) просування – це процес покращення якості та кількості трафіку з пошукових систем на сайт або певну його сторінку за допомогою проведення комплексу робіт, а також подальша його монетизація шляхом отримання прибутку у вигляді потенційних клієнтів чи продажу.

    Основна ідея парсингу полягає в тому, щоб зібрати певні елементи зі сторінок (текст, зображення, таблиці або метадані), і зберегти їх у зручному форматі, наприклад, CSV або JSON. Це допомагає бізнесам швидко отримувати актуальні дані для прийняття рішень, проводити конкурентний аналіз, відстежувати тренди, а також автоматизувати процеси, що значно знижує витрати часу і ресурсів.

    20/09/2019
    Title та Description не повинні бути складені однаково, а також збігатися з заголовками текстового наповнення. Підвищити впізнаваність бренду або магазину можна в тому разі, якщо написати назву в кінці Title на кожній посадочній сторінці. У випадку з Description цей метатег потрібно зробити максимально привабливим для користувача.

    Останні статті по #SEO
    18/07/2025
    Для якісного SEO найважливіші саме ті посилання, які ведуть з інших джерел на ваш сайт або навпаки — з вашого сайту на якесь джерело.

    17/07/2025
    Розуміння того, як працюють PBN, дозволяє маркетологам і власникам сайтів оцінити як потенційні короткострокові вигоди, так і довгострокові ризики, і в підсумку обрати найбільш відповідну стратегію просування.

    16/07/2025
    У жорсткій конкуренції за увагу користувачів важливо розуміти як визначити, наскільки ваш сайт заслуговує довіри пошукових систем.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову