Створення метатегів Title/Description

Створення метатегів Title/Description
Створення метатегів Title/Description

Можливості Інтернету безмежні. І пошук інформації – лише мала частка, хоча дуже значна. Якщо не йдеться про пошук повноцінних даних, далі першої сторінки пошукового запиту ніхто не заходить. Саме тому за позицію в топ-10 видачі Google або Bing іде запекла боротьба. Щоб претендувати на «місце під сонцем», необхідно заглибитись у питання про те, які саме сайти з’являються на перших рядках і чому.

Сніппет у пошуковій видачі

Заголовок та опис у пошуковій видачі Google

Що таке Description та Title

Правильно складені та написані метатеги – важлива частина пошукового просування.

Будь-який сайт – це набір тегів та html-код. Коли людина запитує, пошукові алгоритми знаходять необхідну інформацію за ключовими критеріями. За це, окрім іншого, відповідають meta tags, що в перекладі з англійської буквально означає елементи розмітки. Від того, наскільки правильно написано метатеги, залежить увага алгоритму, приділена сайту, і те, на якому місці ресурс виявиться. Основні елементи, пов’язані з сортуванням сайтів:

  • Title (тайтл) – найбільш актуальна мета щодо пошукового запиту, заголовок сайту відображається на сторінці браузера, якщо навести на вкладку мишкою;
  • Description (дескрипшен) – другий за значущістю параметр, короткий опис сторінки з видачі, безпосередньо на сайті даний текст користувачем не видно, тег використовується алгоритмом пошуку для релевантності сторінок;
  • keywords (кейвордс) – застарілий машинний тег, видимий тільки для пошукових систем, перелік ключових слів, актуальних для тіла посадкової сторінки;
  • заголовки H(1, 2, 3…) – координатори важливості тега, що розбивають інформаційний текст на логічні блоки.

Заголовок H1

Заголовок H1 на сторінці та у вихідному коді

Правила заповнення мета

Як правильно скласти та написати метатеги? В цьому допоможе знання основ. Головний тег сторінки – title (тайтл). Він має значення для пошукової системи та для користувача, тому складність його формування підвищена, потребує креативності. «Всередині» сайту заголовок міститься в тег. Кількість символів у реченні зазвичай становить 70-80 знаків. Title складається з основного та додаткових ключових запитів статті, де на початку (ліворуч) зазвичай вказується головний ключ, а після тире – збірна складова з другорядних запитів.

Title у браузері

Крім пошукової видачі, title сторінки відображаються в браузері в назві вкладки

Як правильно скласти тег Description

Description не менш складний у формуванні. Для користувача цей метатег – це короткий, продає пропозицію, що коротко викладає корисний зміст сторінки. Раніше встановлювалося обмеження символів – не більше 300 знаків, але тепер часто зустрічаються й більш довгі описи. Насамперед вказується найбільш частотне ключове слово чи запит. Приклад оформлення коду. Тільки з огляду на ці правила можна правильно скласти та написати метатеги для сторінки сайту.

title та description у вихідному коді сторінки

Title та Description у вихідному коді сторінки

Оптимізація метатегів

SEO-оптимізація – набір правил і вмінь, що дозволяють зробити сторінку більш «привабливою» для користувачів і пошукового алгоритму. І складання метатегів є їхньою важливою частиною.

Актуальна умова кожного тега – унікальність. Не лише серед сторінок одного сайту, а й за умов загальної конкуренції. Title та Description не повинні бути складені однаково, а також збігатися з заголовками текстового наповнення. Підвищити впізнаваність бренду або магазину можна в тому разі, якщо написати назву в кінці Title на кожній посадочній сторінці. У випадку з Description цей метатег потрібно зробити максимально привабливим для користувача.

Правильно скласти та написати метатеги для сторінки складно. Робота з підготовкою контенту буде безглуздою, якщо пошуковик не надаватиме пріоритету даному ресурсу. В питаннях SEO-оптимізації надійний і гарантійний варіант – довіритись професіоналам.

Сергій Іванченко
CEO
Інші статті автора
05/12/2023
SEO (з англ. Search Engine Optimization) просування – це процес покращення якості та кількості трафіку з пошукових систем на сайт або певну його сторінку за допомогою проведення комплексу робіт, а також подальша його монетизація шляхом отримання прибутку у вигляді потенційних клієнтів чи продажу.

24/10/2023
Нерідко перед власником сайту або seo-фахівцем постає питання про те, скільки ж сторінок має сайт, також іноді ми хочемо дізнатися кількість сторінок на сайті конкурента. І розмова йде не про кількість сторінок сайту, індексованих тією чи іншою пошуковою системою, які можна перевірити, набравши в Google "site:[url вашого сайту]".

12/10/2023
Google надає дуже широкий функціонал з налаштування та доповнення рекламних оголошень. Це дає змогу дуже гарно та унікально оформлювати зовнішній вигляд рекламних сніпетів та ще ширше розкривати свою УТП (унікальну торгову пропозицію), що в декілька разів може покращити клікабельність оголошення, тож не варто нехтувати налаштуваннями додатків, тим паче, що їхнє заповнення не потребує титанічних зусиль.

Останні статті по #SEO
03/11/2023
Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google? Від чого спочатку відштовхуватися, щоб об'єктивно оцінювати свої можливості та ресурси? Цими питаннями ставляться практично всі власники бізнесу та рекламодавці, які вирішили просуватися за допомогою сервісів Google, тому що грамотно складений прогноз бюджету Google AdWords є гарантією успіху рекламної кампанії та її ефективності.

24/10/2023
Нерідко перед власником сайту або seo-фахівцем постає питання про те, скільки ж сторінок має сайт, також іноді ми хочемо дізнатися кількість сторінок на сайті конкурента. І розмова йде не про кількість сторінок сайту, індексованих тією чи іншою пошуковою системою, які можна перевірити, набравши в Google "site:[url вашого сайту]".

12/10/2023
Google надає дуже широкий функціонал з налаштування та доповнення рекламних оголошень. Це дає змогу дуже гарно та унікально оформлювати зовнішній вигляд рекламних сніпетів та ще ширше розкривати свою УТП (унікальну торгову пропозицію), що в декілька разів може покращити клікабельність оголошення, тож не варто нехтувати налаштуваннями додатків, тим паче, що їхнє заповнення не потребує титанічних зусиль.