Віталій Котов
Почав працювати в агенції у 2017 році на посаді спеціаліста з контекстної реклами. Невпинно працював над покращенням своїх знань у цьому напрямку, самостійно вивчав багато тематичної літератури. З 2019 року займає посаду керівника відділу контекстної реклами та навчає нових РРС-спеціалістів WEDEX. Закінчив спеціалізовані курси з PPC та має профільні сертифікати від Google з проведення пошукових кампаній. Приймав учать у конференціях, таких як: 8р 2020 та 8р 2021. Постійно працює над покращенням якості з надання компанією рекламних послуг.
Керівник відділу PPC
Досвід роботи 8 років

Останні статті автора: Віталій Котов

10/11/2025
Тизерна реклама — це формат, побудований навколо часткового розкриття інформації з метою викликати цікавість і стимулювати подальшу взаємодію.

22/10/2025
Цифровий ринок стає дедалі насиченішим, а користувачі проводять час не лише у пошуку, а й у читанні новин, перегляді відео, пошті, мобільних додатках.

16/10/2025
Вартість контекстної реклами формується розміром бюджету і низкою зовнішніх та внутрішніх факторів. Саме вони впливають на ефективність кампанії та кінцеву ціну залучення клієнта.

10/10/2025
Успішна рекламна кампанія у Meta — це не лише творчі креативи і правильний таргетинг, а системна робота з даними.

09/10/2025
Реклама медичних послуг сьогодні є однією з найскладніших і водночас необхідних сфер інтернет-маркетингу.

30/09/2025
Правильне розуміння того, який контент не лише небажаний, а й формально заборонений до розміщення в рекламних кампаніях, є критично важливим.

22/09/2025
CPM є однією з базових цінових моделей розміщення реклами, що дозволяє рекламодавцям планувати бюджет і оцінювати вартість показів оголошень.

28/08/2025
Щоб зрозуміти, чи дійсно ваша реклама працює, потрібно аналізувати результати. Один із найпоширеніших способів — аналіз метрики ROAS.

Популярні статті автора
28/11/2022
10 найкращих стратегій оптимізації веб-сайтів
Google був офіційно запущений 24 роки тому в 1998 році. З тих пір багато чого змінилося, але одне залишилося незмінним. Якщо ви просто зможете зосередитеся на основах, то все одно - досягнете успіху в Інтернеті.

7 найкращих та найефективніших стратегій цифрового маркетингу
Цифровий маркетинг – це маркетинг товарів або послуг за допомогою цифрових технологій, головним чином в Інтернеті, але також включаючи мобільні телефони, медійну рекламу та будь-які інші цифрові засоби.

Топ-5 найкращих компаній цифрового маркетингу в Києві, які стануть вірусними у 2022 році
Щоб отримати найкращі результати, важливо правильно вибрати компанію для роботи. Вибираючи компанію цифрового маркетингу, необхідно враховувати багато факторів. Топ-5 компаній цифрового маркетингу в Києві, які описані, якраз відповідають цим факторам.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову