Зміст статті

Маркетинг постійно змінюється та розвивається. Те, що працювало раніше, може не спрацювати зараз. Ось чому важливо бути в курсі останніх тенденцій та стратегій цифрового маркетингу.
У цій публікації ми обговоримо сім найкращих та ефективних стратегій цифрового маркетингу. Отже, незалежно від того, ви тільки починаєте працювати у маркетингу чи хочете оновити свою поточну стратегію, обов’язково читайте далі.
Цифровий маркетинг з кожним днем набуває все більшої популярності. Це тому, що компанії прагнуть розширити охоплення, підвищити впізнаваність бренду та знайти нових клієнтів. Після початку війни у 2022 році цифровий маркетинг став ще важливішим. Це пов’язано з тим, що через події, які відбувалися, компаніям було важче контактувати з потенційними клієнтами, що робить цифровий маркетинг найважливішим ділом.
Що таке цифровий маркетинг?
Цифровий маркетинг – це маркетинг товарів або послуг за допомогою цифрових технологій, головним чином в Інтернеті, але також включаючи мобільні телефони, медійну рекламу та будь-які інші цифрові засоби. Цифрові медіаканали, такі як пошукові системи, соціальні мережі, веб-сайти, онлайн-відео, електронна пошта і т.д. використовуються для підвищення поінформованості про продукти/послуги та посилення запам’ятовування бренду. Цифровий маркетинг став необхідною формою маркетингу через збільшення кількості людей, які користуються Інтернетом.
Коли ми говоримо про цифровий маркетинг, то маємо на увазі не лише соціальні мережі. Вони є частиною цифрового маркетингу, але це не кінець цієї маркетингової стратегії. Цифровий маркетинг включає широкий спектр стратегій – від контент-маркетингу до електронної пошти і навіть відео-маркетингу.
Перш, ніж складати план цифрового маркетингу, потрібно врахувати багато чого, але спочатку розглянемо, навіщо він вам потрібний.
Важливість стратегії цифрового маркетингу
Стратегія цифрового маркетингу – це масштабний та амбітний план розвитку бізнесу. Потрібна вона з декількох причин:
- Збільшення рентабельності інвестицій.
- Структурування процесів.
- Оцінка реакції користувачів.
- Здобуття реальної статистики.
Коли ви відкриваєте бізнес, велика ймовірність, що про це ніхто не дізнається. Якщо у вас немає маркетингового плану, потенційні клієнти навіть не дізнаються про вашу присутність. Єдиний спосіб успішно продати свій продукт/послугу – якщо люди знають про це та постійно мають на увазі.
Наявність стратегії цифрового маркетингу надзвичайно важлива, і ось чому:
- Щоб залишатись актуальними для своїх клієнтів.
Сьогодні мало хто проводить години за читанням газет або переглядом телевізійної реклами. Люди постійно переглядають Інтернет на своїх телефонах, а це означає, що їм легше зв’язатися з вами, якщо вони знають про ваше існування.
Цілком необов’язково, щоб вони зв’язувалися з вами, але якщо ваша стратегія цифрового маркетингу працює добре, і ваш бренд їм подобається, вони обов’язково це зроблять.
- Збільшити продажі товару чи послуги.
Результатом цифрового маркетингу є не тільки підвищення впізнаваності бренду. Його можна використовувати для прямого продажу. Це означає, що ваша цифрова маркетингова стратегія має бути розроблена таким чином, щоб призвести до їхнього збільшення.
- Щоб ви виділялися з натовпу.
Конкуренція сьогодні жорстка, навіть, якщо у вас є ідеальний продукт/послуга – недостатньо, щоб їх клієнти купили. Ви маєте виділятися серед своїх конкурентів. Ось тут і виникає цифровий маркетинг.
Маючи надійну стратегію цифрового маркетингу, ви можете стати лідером та виділитися з натовпу.
Отже, тепер приступимо до найкращих стратегій цифрового маркетингу. Ці стратегії були випробувані багатьма компаніями та довели свою ефективність.
7 найкращих та найефективніших стратегій цифрового маркетингу
1. Почніть з якісних веб-сайтів та сайтів для мобільних пристроїв.
У сучасному сценарії мати веб-сайт, зручний для мобільних пристроїв, обов’язково. Якщо у вас є веб-сайт, який не налаштований таким чином, щоб до нього можна було легко отримати доступ на мобільних пристроях, тоді немає сенсу мати його взагалі.
Зараз більшість людей переглядають Інтернет на своїх телефонах, і якщо ваш сайт не має оптимізованого дизайну, ви програєте конкурентам. Це також вплине на вашу стратегію цифрового маркетингу, оскільки це перший крок кожної стратегії ефективного маркетингу.
2. Створіть та підтримуйте присутність у соціальних мережах.
Щоб ваша стратегія цифрового маркетингу була успішною, необхідно створити та підтримувати сильну присутність у соцмережах. У наші дні всі компанії, незалежно від їхнього розміру, мають власні облікові записи в соціальних мережах. Навіть якщо бізнес невеликий, не радимо нехтувати акаунтом там.
Сильна присутність у соцмережах допоможе підвищити впізнаваність бренду і навіть призведе до конверсій. Не зосереджуйте увагу лише на створенні одного або двох облікових записів. Натомість створюйте різні акаунти для різних платформ, наприклад Facebook, Instagram, Twitter і т.д. Не забудьте поділитися з підписниками на цих облікових записах про те, яка у вас компанія, чим займається, і надати якісну та актуальну інформацію, яка принесе їм користь.
3. Зміцніть свою онлайн-репутацію.
Сьогодні дізнатися про бізнес дуже легко. Все завдяки Інтернету. Скористайтеся цією функцією, переконавшись, що ваша онлайн-репутація міцна. Вона матиме величезний вплив на те, як вас люди сприймають. Це означає, що перш, ніж купувати у вас, вони перевірять ваші акаунти в соціальних мережах і попередні роботи, щоб перевірити, чи заслуговуєте ви довіри.
Отже, спочатку переконайтеся, що створили надійні облікові записи, а потім повідомте людям, що ви заслуговуєте на довіру, працюючи на них. Це закріпить вашу онлайн-репутацію як чесного та надійного підприємства.
4. Виберіть індивідуальний підхід.
Персоналізація стала важливою частиною цифрового маркетингу. Компанії використовують індивідуальний підхід, щоб націлити свою аудиторію та надати їй те, що справді потрібно. Прийняття цієї стратегії для вашого бізнесу буде корисним, оскільки вона гарантуватиме, що ви надаєте своїм клієнтам найкращий із можливих продуктів/послуг – що, зрештою, і є кінцевою метою.
5. Візуальний контент – це ключ.
Візуальний контент став невід’ємною частиною цифрового маркетингу. Його використання на вашому веб-сайті та соціальних мережах допоможе привернути увагу людей, а також створити ефективну присутність в Інтернеті. Якщо вам потрібні докази, все, що вам потрібно зробити – це подивитися, як великі бренди вкладають багато грошей у створення високоякісної графіки.
Відомий факт, що люди частіше взаємодіють із публікаціями, що містять зображення, а не простий текст. Ось де вам потрібно докласти певних зусиль і переконатися, що ваш сайт виглядає добре. Наприклад, якщо це магазин електронної комерції, переконайтеся, що всі продукти, які ви продаєте на своєму веб-сайті, виглядають добре, і їх можна розглянути.
6. Досліджуйте ремаркетинг.
Ремаркетинг – відмінна стратегія цифрового маркетингу. Ремаркетинг дозволяє націлити аудиторію, яка вже відвідувала ваш сайт або використовувала продукт/послугу. Тут ви можете розміщувати оголошення на інших веб-сайтах та соціальних мережах, що будуть показуватися людям, які відвідували ваш ресурс або облікові записи в соціальних мережах.
Люди схильні довіряти сайтам або продуктам, з якими вони вже взаємодіяли, і допомагає в цьому ремаркетинг. Такі кампанії можна використовувати для надання цільової реклами відповідній аудиторії та підвищення коефіцієнтів конверсії.
7. Забезпечте плавний шлях клієнта.
Шлях клієнта дуже важливий, коли йдеться про цифровий маркетинг. Шлях вашого клієнта має бути гладким, легким та не проблемним. Наприклад, ваш веб-сайт або продукт має бути зручним для користувачів. Або якщо ви керуєте магазином електронної комерції, продукти, які ви продаєте, повинні мати хороші зображення та докладний опис.
Клієнтам не повинно бути важко знайти те, що вони шукають. Якщо це так, вони можуть подумати, що ви не дбаєте про їхній час, і можуть перейти на інші ресурси. Зосередьтеся на забезпеченні плавної подорожі клієнта до покупки, що включає прості параметри навігації та гарний вміст/продукти.
Як вибрати інструменти для реалізації стратегії?
- Визначте свої цілі. Перш, ніж приступити до вибору інструментів, необхідно ясно розуміти, що ви хочете отримати в результаті. Це може бути збільшення відвідуваності, підвищення конверсії, зростання продажів чи покращення репутації компанії. Чітке визначення кінцевих цілей допоможе звузити список відповідних інструментів.
- Вивчіть свою аудиторію. Вивчіть свою цільову аудиторію, переваги та поведінку. Не забувайте, що кожен інструмент у цифровому маркетингу має свої особливості, і якийсь певний може не підходити саме для вашої аудиторії.
- Зважте співвідношення результативності та вартості. Існує достатньо інструментів, за допомогою яких ви зможете досягти необхідних цілей. Але пам’ятайте, що використання великої кількості інструментів потребує відповідних витрат.
- Проаналізуйте можливості інтеграції. Зупиніть свій вибір на інструментах, які легко інтегруються з тими інструментами, якими ви вже користуєтеся. Це помітно спростить весь процес.
- Слідкуйте за всіма новинами у світі інтернет-маркетингу. Дослідіть усі новинки, які з’являються на ринку. Так ви зможете легко адаптуватися до нових вимог аудиторії та залишатися у тренді.
- Аналізуйте результати. Контроль результатів грає важливу роль у виборі чи зміні інструментів цифрового маркетингу. Вивчення метрик та звітів допоможе зрозуміти, які з них дають добрі результати, а від яких слід відмовитись.
Підведемо підсумки
У цій статті ми обговорили сім стратегій, які можна використовувати для цифрового маркетингу.
Інтернет дуже впливає на покупців, оскільки все, що їм потрібно, знаходиться на відстані одного кліку. Отже, як компанія, ви повинні адаптуватися до цих змін та переконатися, що ваші клієнти будуть задоволені.
Цифровий маркетинг дозволяє охопити більше людей, таким чином збільшуючи дохід вашого бізнесу. Тому, якщо ви хочете розширюватись, цифровий маркетинг – це ваш шлях.





