10 найкращих стратегій оптимізації веб-сайтів

10 найкращих стратегій оптимізації веб-сайтів
10 найкращих стратегій оптимізації веб-сайтів

Якщо правильно користуватись ними, ці десять факторів оптимізації веб-сайту гарантуватимуть ваш успіх у 2022 році та й надалі.

Google був офіційно запущений 24 роки тому в 1998 році.

З тих пір багато чого змінилося, але одне залишилося незмінним. Якщо ви просто зможете зосередитеся на основах, то все одно – досягнете успіху в Інтернеті.

Звичайно, основи 2022 року значно відрізняються від основ 1998 року. Легко бути приголомшеним і відволіктися. Ще ніколи не було так важливо бути дисциплінованим у підході до SEO.

Отже, очевидні запитання: на яких факторах слід зосередитися? Як можна підвищити рейтинги? Як хтось може збільшити трафік у такому конкурентному середовищі?

У цій публікації ми розглянемо, які фактори мають найбільшу вагу та як оптимізувати сайт для кожного з них.

Намір пошуку

Оскільки машинне навчання, штучний інтелект і глибоке навчання продовжують розвиватися, кожний напрям матиме все більшу вагу в основному алгоритмі Google.

Кінцевою метою Google є розуміння контексту певного пошукового запиту та надання результатів, які відповідають намірам користувача. Це робить дослідження та вибір ключових слів на просунутому рівні більш важливим, ніж будь-коли.

Перш ніж витрачати час і ресурси на визначення рейтингу фрази, вам потрібно буде переглянути веб-сайти, які зараз знаходяться у верхній частині пошукової видачі за цією фразою.

Контекстна релевантність ключового слова має відповідати пошуковому запиту. Тому будуть зявлятися деякі ключові слова та запити, за якими ранжуватися буде неможливо.

Наприклад, якщо Google визначив, що люди, які здійснюють пошук за запитом «Адвокат у справах про адміністративні правопорушення в Києві», хочуть отримати список юристів на вибір, тоді у верхній частині пошукової видачі з’явиться низка довірених юридичних каталогів.

Окрема особа чи фірма не зможуть витіснити ці довідники. У таких випадках вам доведеться вдосконалити свою стратегію просування для сайту.

Технічне SEO

Основою технічного SEO є надійна архітектура веб-сайту.

Не можна просто опублікувати випадковий перелік сторінок і публікацій. Оптимізована для пошукових систем архітектура сайту допоможе орієнтуватись користувачам у всьому вашому сайті та полегшить Google сканування та індексування ваших сторінок.

Коли у вас є правильна архітектура, настав час провести технічний або SEO-аудит.

Завдяки багатьом доступним інструментам SEO аудит SEO більше не є складним завданням. Тим не менш, головне знати, як інтерпретувати надані дані та що з ними робити.

Для початку вам слід перевірити наведені фактори нижче та виправити всі виявлені проблеми:

  • Перевірте наявність помилок коду стану та виправте їх.
  • Перевірте robot.txt на наявність помилок. Оптимізуйте, якщо потрібно.
  • Перевірте індексацію свого сайту за допомогою Google Search Console. Перегляньте та усуньте виявлені проблеми.
  • Виправте повторювані теги заголовків і повторювані метаописи.
  • Перевірте вміст свого сайту. Перевірте статистику трафіку в Google Analytics. Подумайте про те, щоб покращити або скоротити неефективний вміст.
  • Виправити пошкоджені посилання. Це ворог користувацького досвіду та, можливо, рейтингу.
  • Надішліть свою XML карту сайту в Google через Google Search Console.

Користувацький досвід

Користувацький досвід (User experience – UX) зосереджений на отриманні розуміння користувачів, їхніх потреб, цінностей, здібностей і обмежень.

UX також враховує бізнес-цілі та завдання. Найкращі практики UX зосереджені на покращенні якості взаємодії з користувачем.

За словами Пітера Морвілла, фактори, що впливають на UX, включають:

  • Користь: ваш вміст має бути унікальним і задовольняти потреби.
  • Зручність використання: Ваш веб-сайт має бути простим у використанні та навігації.
  • Бажаність: ваші елементи дизайну та бренд мають викликати емоції та вдячність.
  • Доступність: об’єднайте елементи дизайну та навігації, щоб користувачі могли легко знаходити те, що їм потрібно.
  • Обмежена доступність: вміст має бути доступним для всіх, у тому числі для 12,7% людей з обмеженими можливостями.
  • Надійність: ваш сайт має бути надійним, щоб користувачі могли вам повірити.
  • Цінність: ваш сайт має бути цінним для користувача з точки зору досвіду та для компанії з точки зору позитивної рентабельності інвестицій.

Варіанивність та A/B-тестування — найкращий спосіб виміряти та створити кращий досвід для користувачів веб-сайту. Багатоваріантне тестування найкраще під час розгляду складних змін.

Можна включити багато різних елементів і перевірити, як вони працюють разом. А/Б-тестування, з іншого боку, порівнює два різні елементи на вашому сайті, щоб визначити, який із них найкращий.

Mobile-First

У березні 2018 року Google офіційно почав розгортати індекс мобільних пристроїв. Розумні маркетологи використовували підхід, орієнтований на мобільні пристрої, задовго до офіційного впровадження.

За даними Google Search Central:

«Ні зручність для мобільних пристроїв, ні макет, адаптований до мобільних пристроїв, не є вимогами для індексування з перевагою мобільних пристроїв. Сторінки без мобільних версій все ще працюють на мобільних пристроях і їх можна використовувати для індексування. Тим не менш, настав час перейти від тільки комп’ютерної версії сайту до мобільної :)»

Ось кілька основ для того, щоб зробити ваш сайт зручним для мобільних пристроїв:

  • Зробіть свій сайт адаптованим до будь-якого пристрою – настільного комп’ютера, мобільного чи планшета.
  • Завжди масштабуйте зображення, використовуючи адаптивний дизайн, особливо для мобільних користувачів.
  • Використовуйте короткі мета-заголовки. Їх легше читати на мобільних пристроях.
  • Уникайте спливаючих вікон, які закривають ваш вміст і не дозволяють відвідувачам отримати уявлення про ваш вміст.
  • На мобільних пристроях менше може бути більшим. У світі, де насамперед є мобільні пристрої, наявність великої кількості текстового контент не обов’язково означає збільшення трафіку та кращий рейтинг.
  • Не використовуйте мобільний телефон як виправдання для маскування. Користувачі та пошукові системи мають бачити однаковий вміст, як для десктопів так і для мобільних пристроїв.

Основні веб-показники

У липні 2021 року було випущено оновлення Page Experience, яке тепер включено в основний алгоритм Google як фактор ранжування.

Як випливає з назви, основна ініціатива web vitals була розроблена для кількісного визначення основних показників здорового веб-сайту. Це синхронізується з прагненням Google забезпечити найкращу взаємодію з користувачами.

За словами Google, «завантаження, інтерактивність і візуальна стабільність вмісту сторінки та все разом є основою Core Web Vitals».

Кожен із цих показників:

  • Зосереджено на унікальному аспекті взаємодії з користувачем.
  • Піддається вимірюванню та кількісному виміру для об’єктивного визначення результату.

Інструменти для вимірювання основних веб-показників:

  • PageSpeed ​​Insights: вимірює продуктивність мобільних пристроїв і комп’ютерів і надає рекомендації щодо покращення.
  • Lighthouse: автоматизований інструмент із відкритим кодом, розроблений Google, щоб допомогти розробникам покращити якість веб-сторінок. Він має кілька функцій, недоступних у PageSpeed ​​Insights, зокрема деякі перевірки SEO.
  • Search Console: звіт Core Web Vitals тепер включено в GSC, показуючи ефективність URL-адрес, згрупованих за статусом, типом метрики та групою URL-адрес.

Schema

Після додавання мікророзмітки Schema до веб-сторінки створюється розширений фрагмент – розширений опис, який з’являється в результатах пошуку.

Усі провідні пошукові системи, включаючи Google, Yahoo та Bing, підтримують використання мікроданих. Справжня цінність Schema полягає в тому, що вона може забезпечити контекст веб-сторінки та покращити пошук.

Немає жодних доказів того, що додавання мікророзмітки Schema має якийсь вплив на SERP.

Далі ви знайдете деякі з найпопулярніших застосувань схеми

Додавання Schema на сайт досить просте в реалізації. Якщо у вас є сайт WordPress, є кілька плагінів, які зроблять це за вас.

Контент-маркетинг

Прогнозується, що цього року по всьому світу буде створено, зібрано, скопійовано та використано 97 зетабайт даних.

У перспективі це еквівалентно 18,7 трлн пісень або 3168 років HD-відео щодня.

Завдання прорватися в топ крізь величезну купу інформації ставатиме експоненціально складнішим із часом.

Що ж робити?

  • Створити контент-хаб у вигляді ресурсного центру
  • Наповніть свій центр ресурсів поєднанням корисного, інформативного та розважального вмісту
  • Напишіть «розмовні» статті, пов’язані з вашим ресурсним центром і взаємозв’язком
  • Напишіть новинні статті, пов’язані з вашим ресурсом
  • Рекламуйте свої новинні статті в соціальних мережах
  • Аналізуйте конкурентів на популярні теми, пов’язані з вашим вмістом
  • Використовуйте фото та відео контент. Зображення та відео зазвичай конвертують краще, ніж сам по собі текст
  • Оновіть застарілий і малопоширений вміст.

Створення посилань

Посилання залишаються одним із найважливіших факторів ранжирування.

З роками Google став більш вправним у виявленні та знеціненні спам-посилань, особливо після запуску Penguin 4.0. У цьому випадку якість і надалі буде переважати кількість.

Тестування та документування змін

Ви керуєте тим, що вимірюєте.

Основні кроки SEO-тестування:

  • Визначте, що ви тестуєте і чому.
  • Сформулюйте гіпотезу. Що, на вашу думку, станеться завдяки вашим змінам?
  • Задокументуйте своє тестування. Переконайтеся, що його можна надійно відтворити.
  • Опублікуйте свої зміни, а потім надішліть URL-адреси для перевірки через Google Search Console.
  • Виконуйте тест протягом достатньо тривалого періоду, щоб переконатися, чи ваша гіпотеза правильна чи ні. Задокументуйте свої висновки та будь-які інші спостереження, наприклад зміни, зроблені конкурентами, які можуть вплинути на результат.
  • Проаналізуйте отримані дані на основі результатів ваших тестів.

Цей процес можна легко виконати та задокументувати за допомогою електронної таблиці.

Відстежуйте та аналізуйте KPI:

  • Довічна цінність клієнта (CLV).
  • Ефективність контенту.
  • Середній час залучення.
  • Цілі конверсії за відсотковими показниками.
  • Точна видимість пошуку.
  • Видимість бренду в пошуку.
  • Нові та постійні користувачі.
  • Середній час перебування на сайті.
  • Дохід за тисячу (RPM) і середня позиція.

Про ці KPI слід пам’ятати, що вони залежать від ваших цілей і завдань. Деякі можуть стосуватися вашої ситуації та сайту, а інші – ні.

Подумайте про це як про гарну відправну точку для визначення того, як найкраще виміряти успіх свого сайту.

Підведемо підсумки

Оскільки Інтернет не має терміну дії, щодня в різних пошукових запитах з’являється купа інформації та дезінформації.

Якщо ви не будете обережні, застосування поганих або застарілих порад може призвести до катастрофічних результатів у SEO просуванні.

Зробіть собі послугу та просто зосередьтеся на цих 10 основних речах. Роблячи це, ви налаштуєте себе на довгостроковий успіх.

Віталій Котов
Керівник відділу PPC
Інші статті автора
28/11/2022
Google був офіційно запущений 24 роки тому в 1998 році. З тих пір багато чого змінилося, але одне залишилося незмінним. Якщо ви просто зможете зосередитеся на основах, то все одно - досягнете успіху в Інтернеті.

Цифровий маркетинг — це маркетинг товарів або послуг за допомогою цифрових технологій, головним чином в Інтернеті, але також включаючи мобільні телефони, медійну рекламу та будь-які інші цифрові засоби.

Щоб отримати найкращі результати, важливо правильно вибрати компанію для роботи. Вибираючи компанію цифрового маркетингу, необхідно враховувати багато факторів. Топ-5 компаній цифрового маркетингу в Києві, які описані, якраз відповідають цим факторам.

Останні статті по #SEO
15/03/2024
Підбір ключових слів – важливий етап під час пошукового SEO-просування сайтів. Їх використання покращить ранжування сторінок вашого ресурсу.

Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

Google Business Profile (GBP) – це безкоштовний інструмент, який дозволяє вам впливати на те, як ваш бізнес відображається в пошуку Google, на Google картах і в покупках Google. Використовуючи цей інструмент, ви можете зв’язуватися з клієнтами, публікувати оновлення для бізнесу, складати список продуктів або послуг тощо.