Алгоритм BERT: що вміє та не вміє робити

#SEO 18 August 2021 Оцінити статтю

BERT – це алгоритм пошукової системи, який створили ще у 2018 році. Він був покликаний для того, щоб покращити релевантність результатів у пошуковій видачі за рахунок чого він аналізує не ключові фрази, а речення.

Повна назва алгоритму BERT – Bidirectional Encoder Representations from Transformers, що перекладається російською мовою, як двонаправлена ​​нейронна мережа кодувальник. В даний момент цей алгоритм застосовується лише на 10% запитів до пошукової системи, і це в основному для Сполучених Штатів Америки.

Головна особливість BERTа – здатність аналізувати запит, як цілісні пропозиції (у тому числі прийменники та словосполучення) та підбирати найбільш релевантний результат, орієнтуючись на контекст.

Впровадження BERT в основний алгоритм пошукової системи Google

У 2019 році (у жовтні) Google викотив оновлення ядра алгоритму пошуку під назвою БЕРТ. Надалі, однойменна нейронна мережа працюватиме як складове ядро ​​алгоритму пошуку. Як запевняє Google – це дуже велике оновлення ядра з часів RankBrain (система, що самонавчається, зі штучним інтелектом).

Більшість вебмайстрів не помітили якихось стрибків трафіку після “викоту” нового алгоритму, проте, як запевняє Google, воно торкнулося близько 10% усіх пошукових запитів. Щоб зрозуміти, чому вебмайстра могли не відчути значних стрибків у трафіку, можемо розглянути, як працює сам BERT, і на які запити він впливає.
В основному, всі вебмайстри сфокусовані на середньочастотних (СЧ) запитах, або високочастотних (ВЧ), які складаються з 1-3 слів. BERT у свою чергу сфокусовано на обробку довгих запитів (НЧ та мікро-НЧ). Саме тому деякі вебмайстри не відчули коливань у трафіку, на що вплинув даний алгоритм.

Дуже сильно відчули спад трафіку «дорвейщики», які наголошують на ВЧ запити.

  1. BERT найкраще розуміє низькочастотні та мікронизькі частоти (довгий хвіст)
  2. Крім того, ви повинні розуміти, що алгоритм BERT не є фактором рейтингу, але ця нейронна мережа дозволяє Google краще пояснювати запити користувачів і краще розуміти наміри.

Висновок

Впровадження нейронної мережі BERT в ядро ​​пошукових алгоритмів Google є наступним кроком корпорації у покращенні розуміння введених користувачів.

Цей алгоритм пройде не тільки post-, а й pre-тренінг і постійно навчатиметься як самостійно, так і за допомогою оцінювачів, які контролюють якість органіки.

схожі статті
підписатися:
Чому SEO це довго?
Чому SEO це довго?
# SEO
LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок
LSI у 2022 році: від збору семантики до оптимізації сторінок
# SEO
Типи зворотних посилань для SEO
Типи зворотних посилань для SEO
# SEO
Коментарі