Зміст статті

Google Мій Бізнес (Google My Business, GMB) – безкоштовний онлайн-довідник організацій. Дозволяє керувати показом даних про компанію в сервісах Google (насамперед у «Картах» та пошуку).
Створення профілю в Google Мій бізнес дозволяє надати важливу інформацію про вашу компанію, яку можуть шукати потенційні клієнти, такі як години роботи, місцезнаходження, веб-сайт, номер телефону та відгуки. Ця інформація критична для локального SEO, тому що компанії з фотографіями отримують на 42% більше запитів про місцезнаходження і на 35% більше переходів на сайт, ніж ті, хто не має фото.
Тут можна створювати сторінки:
- компаній, які мають фізичні офіси або точки продажу;
- компаній, що надають виїзні послуги (наприклад, які обслуговують банкомати);
- закладів, які працюють лише у певному сезоні (наприклад, літні кафе). У таких компаній має бути постійна вивіска.
Не можна створювати сторінки:
- компаній без офісів, які працюють лише в інтернеті;
- приміщень, призначених для оренди чи продажу;
- компаній, які проводять заходи або надають послуги на території закладів, що знаходяться у власності інших організацій.
Переваги використання Google My Business
- Підвищена видимість у Google. Повністю оптимізовані профілі GMB займають помітні місця в локальних пошукових видачах. Нехтування цим знижує конкурентоспроможність.
- Відповіді на запитання клієнтів. Такі дані, як наявність товарів, терміни доставки та зони обслуговування повинні бути актуальними у вашому GMB профілі, оскільки викличуть додаткову довіру користувачів.
- Створення репутації. Кількість та якість відгуків на Google My Business впливають на місцеве ранжування.
- Аналіз поведінки клієнтів. GMB надає унікальні дані про дзвінки, запити маршрутів та фотографії, що допомагає краще взаємодіяти з клієнтами.
- Характерні риси бізнесу. У Google Мій Бізнес можна вказати нагороди, сертифікати та інші переваги, що виділяють вас серед конкурентів.
Як створити обліковий запис у Google Мій бізнес?
Створення профілю GMB має велике значення для вашої SEO-стратегії. Це допоможе залучити більше трафіку та підвищити видимість. Виконайте такі кроки:
- Зайдіть на сайт Google Мій бізнес. Увійдіть за допомогою облікового запису Google. Для брендингу рекомендується використовувати бізнес-адресу електронної пошти.
- Заявіть про власний бізнес. Перш ніж створювати новий профіль, перевірте, чи немає вже згадок про ваш бізнес. Якщо профіль існує, використовуйте опцію «Заявити права на бізнес».
- Заповніть основну інформацію. Додайте назву вашого бізнесу, що збігається з реальною вивіскою, і виберіть категорію, яка найбільше підходить для вашого типу діяльності.
- Додайте місце розташування. Вкажіть фізичну адресу вашого бізнесу, якщо вона застосовується. Це зміцнить вашу SEO-стратегію.
- Контактна інформація Увімкніть усі контактні дані, такі як номер телефону, електронна пошта та веб-сайт. Це важливо, тому що багато користувачів шукають цю інформацію в GMB.
- Опис бізнесу. Напишіть інформативний опис вашої компанії, додавши заклик до дії (CTA), щоб спонукати користувачів взаємодіяти з вами.
- Верифікуйте обліковий запис. Для повного доступу до аналітики та функцій GMB важливо пройти верифікацію. Дотримуйтесь інструкцій та підтвердьте володіння бізнесом через поштовий лист.
Ось і все. Як ви встигли помітити, процес нескладний і займає досить мало часу. Тож вам не варто відкладати цей процес в довгу скриньку, а варто зареєструвати компанію вже сьогодні.
Як використовувати Google My Business для SEO?
Профілі бізнесу в Google є динамічними та адаптуються залежно від платформи. Google сам вирішує, які розділи профілю показувати у пріоритеті на основі пошукових запитів та ключової інформації, важливої для вашої категорії бізнесу. Більше того, система підтримує ключові слова, які вважає найбільш актуальними для вашого профілю.
Головне — правильно розставити пріоритети та включити ключові слова до опису. Для Google My Business важливо правильно налаштувати профіль для покращення SEO та розширення охоплення. Весь процес SEO зводиться до трьох основних принципів: таргетування, якість інформації та довіра.
Таргетування інформації
Для ефективного використання GMB у SEO, необхідно включати релевантні ключові слова в опис вашого бізнесу. Ці ключові фрази допоможуть Google зрозуміти, за якими запитами ваш бізнес має ранжуватися. Використовуйте ключові слова в описі компанії, відповідях на відгуки, питаннях та публікаціях. Важливо, щоб ключові слова органічно вписувалися в текст, як і будь-який іншій SEO-стратегії. Додайте ключові слова до опису, який можна редагувати за допомогою панелі керування Google My Business.
Підтримка якості інформації
Точність та повнота вашого профілю прямо впливають на його рейтинг у пошуку. Тому важливо заповнити всі поля на панелі керування GMB. Зверніть особливу увагу на контактні дані, години роботи та спеціальні атрибути.
Побудова довіри
Для успішного використання Google Мій Бізнес для SEO необхідно підтримувати довіру до вашого бізнесу. Регулярно оновлюйте інформацію у профілі, залишайте актуальні дані з розвитком вашого бізнесу. Додайте нові фотографії та регулярно публікуйте оновлення, щоб Google бачив вашу активність. Стимулюйте відгуки клієнтів та відповідайте на них. Відгуки – важлива частина профілю. Керуйте ними за допомогою панелі керування Google My Business, щоб підтримувати позитивний імідж.
SEO має велике значення для будь-якого бізнесу, особливо для невеликих компаній, які за допомогою локального таргетингу можуть конкурувати з великими гравцями у пошуковій видачі. Google My Business значно спрощує процес локальної оптимізації, тому створення та ведення бізнес-профілю є необхідним кроком для підвищення видимості на місцевому ринку.
Підведемо підсумки
Google My Business – це потужний та безкоштовний інструмент для покращення локального SEO. Регулярно оновлюйте профіль, взаємодійте з користувачами та оптимізуйте його під ключові слова. Це дозволить збільшити вашу видимість та залучити більше клієнтів, що сприяє успіху вашого бізнесу на локальному ринку.





