Чому важлива експертність, навіщо Google інформація про авторів та де замовити медичні тексти

#Корисні поради 28 October 2021 Оцінити статтю

Вказування авторства матеріалу сьогодні є не менш важливим параметром для ранжування ресурсу пошуковою системою Google, ніж звичні унікальність, нудота або спамленість. Для ефективного просування потрібно переконати пошуковик в експертності конкретного автора та його бездоганної репутації. Звичайно, у власників сайтів виникають питання:

Знайомство експерта з пошуковою системою для отримання довіри останнього — важливий етап для гідної оцінки розміщеного контенту алгоритмом YMYL та факторами ранжування E-A-T. Що вони являють собою і для чого використовуються? Розглянемо докладніше.

Хто і як оцінює експертність

Алгоритм YMYL та фактори ранжування E-A-T — основні критерії оцінки матеріалів за такими темами, як здоров’я, актуальні новини, професійні та юридичні рекомендації. Нюанси, які недоступні системам, вивчають асесори пошукача. Вони є модераторами видачі та керуються спеціалізованими ресурсами, параметрами та програмами.

YMYL: гаманець чи життя?

Алгоритм Your Money or Your Life поширюється на ресурси, що мають прямий чи опосередкований вплив на рішення користувачів щодо здоров’я та медицини, суспільного життя, фінансів, платежів, товарів, послуг та низки інших категорій. Прийнято вважати, що рекомендації експертів, які мають авторитет у своїй сфері, покращують видимість сайтів.

Як це працює? Експертні статті часто читають до кінця, вникаючи у деталі. Вони з більшою ймовірністю поширюватимуться в медіаресурсах та між користувачами у соціальних мережах.

Завдання E-A-T

Фактори ранжування E-A-T розшифровуються як:

Вони використовуються по відношенню до ресурсів YMYL. Розміщений контент має бути створений авторитетним автором, структурований, містити табличні матеріали та висновки. Майданчик буде користуватися великою довірою пошукача і підніметься у видачі, якщо враховує багато факторів E-A-T. Отже, ресурс вважатиметься експертним в очах користувачів, що позитивно позначається на його економічному розвитку.

Значення підпису для автора, сайту та компанії

Авторство потрібно розглядати як одну із складових ефективного просування. Воно буде корисним для всіх сторін:

Як правильно вчинити, якщо автори-експерти є, але широким масам вони невідомі? Сео-фахівці стверджують, що їх слід вказувати у будь-якому випадку. Це має значення для майбутнього аналізу матеріалів: вдасться визначити авторів, матеріали яких найчастіше дочитують користувачі та краще ранжуються.

Вимоги до автора-експерта

Для об’єктивної оцінки автора пошукові системи повинні отримати про нього базову інформацію. Щоб правильно «‎представитися» пошуковій системі‎, потрібно надати їй великі персональні дані:

Як заявити Google про експертність

Трансформація в автора-експерта з ідеальною репутацією — кропіткий і досить тривалий процес, що вимагає регулярних та послідовних дій . Щоб заявити про себе пошукову систему, потрібно:

Експертний контент потрібен кожному ресурсу, зацікавленому в розміщенні в ТОП видачі. Замовити його можна в контент-студії @WordFactory< span style="font-weight: 400;">, копірайтери якої мають вищу освіту та досвід роботи в різних сферах — від фінансів до фармації та медицини.

Студія контенту WordFactory. Де замовити медичні тексти від авторів- експертів

схожі статті
підписатися:
Коди відповідей 4хх – Помилки
Коди відповідей 4хх – Помилки
# Корисні поради
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
Коди відповідей 3хх
Коди відповідей 3хх
# Корисні поради
Коментарі