Чому важлива експертність і навіщо Google інформація про авторів

Чому важлива експертність і навіщо Google інформація про авторів
Чому важлива експертність і навіщо Google інформація про авторів

Вказування авторства матеріалу сьогодні є не менш важливим параметром для ранжування ресурсу пошуковою системою Google, ніж звичні унікальність, нудота або спамленість. Для ефективного просування потрібно переконати пошуковик в експертності конкретного автора та його бездоганної репутації. Звичайно, у власників сайтів виникають питання:

  • У чому полягає роль автора?
  • За якими критеріями система його оцінює?
  • Чому недостатньо просто вказати ім’я копірайтера?
  • Потрібен реальний спеціаліст або досить вигаданого персонажа?
  • Як правильно вчинити з профільними публікаціями та де замовити медичні тексти.

Знайомство експерта з пошуковою системою для отримання довіри останнього — важливий етап для гідної оцінки розміщеного контенту алгоритмом YMYL та факторами ранжування E-A-T. Що вони являють собою і для чого використовуються? Розглянемо докладніше.

Хто і як оцінює експертність

Алгоритм YMYL та фактори ранжування E-A-T — основні критерії оцінки матеріалів за такими темами, як здоров’я, актуальні новини, професійні та юридичні рекомендації. Нюанси, які недоступні системам, вивчають асесори пошукача. Вони є модераторами видачі та керуються спеціалізованими ресурсами, параметрами та програмами.

YMYL: гаманець чи життя?

Алгоритм Your Money or Your Life поширюється на ресурси, що мають прямий чи опосередкований вплив на рішення користувачів щодо здоров’я та медицини, суспільного життя, фінансів, платежів, товарів, послуг та низки інших категорій. Прийнято вважати, що рекомендації експертів, які мають авторитет у своїй сфері, покращують видимість сайтів.

Як це працює? Експертні статті часто читають до кінця, вникаючи у деталі. Вони з більшою ймовірністю поширюватимуться в медіаресурсах та між користувачами у соціальних мережах.

Завдання E-A-T

Фактори ранжування E-A-T розшифровуються як:

  • E— Expertise (експертність);
  • A — Authoritativeness (авторитетність);
  • T — Trustworthiness (достовірність).

Вони використовуються по відношенню до ресурсів YMYL. Розміщений контент має бути створений авторитетним автором, структурований, містити табличні матеріали та висновки. Майданчик буде користуватися великою довірою пошукача і підніметься у видачі, якщо враховує багато факторів E-A-T. Отже, ресурс вважатиметься експертним в очах користувачів, що позитивно позначається на його економічному розвитку.

Значення підпису для автора, сайту та компанії

Авторство потрібно розглядати як одну із складових ефективного просування. Воно буде корисним для всіх сторін:

  • автор може створювати особистий бренд, підвищувати власну впізнаваність у сфері, налагодити ділові відносини з колегами та потенційними замовниками;
  • сайт отримує довіру з боку пошукових систем та додаткову відвідуваність завдяки репостам, підвищує авторитетність, покращує видимість у пошуковій видачі;</li >
  • пошуковики визначають позицію ресурсу в рейтингу.

Як правильно вчинити, якщо автори-експерти є, але широким масам вони невідомі? Сео-фахівці стверджують, що їх слід вказувати у будь-якому випадку. Це має значення для майбутнього аналізу матеріалів: вдасться визначити авторів, матеріали яких найчастіше дочитують користувачі та краще ранжуються.

Вимоги до автора-експерта

Для об’єктивної оцінки автора пошукові системи повинні отримати про нього базову інформацію. Щоб правильно «‎представитися» пошуковій системі‎, потрібно надати їй великі персональні дані:

  • Особистий профіль на сайті із зазначенням персональних та контактних даних, фотографією, Curriculum Vitae, наданням дипломів, сертифікатів, друкованих матеріалів, посилань на публікації на сторонніх майданчиках.
  • Профіль у соціальних мережах. Потрібно, щоб він містив профільний контент, відрізнявся активністю та залученням інших користувачів. Накручувати рейтинг та передплатників при цьому категорично заборонено.
  • Публікації матеріалів у друкованих авторитетних профільних виданнях, власні видані книги, підтвердження участі у відеоефірах на трастових майданчиках.
  • Цитованість, наявність відгуків на профільних ресурсах від замовників, колег, викладачів, учнів, ділових партнерів.

Як заявити Google про експертність

Трансформація в автора-експерта з ідеальною репутацією — кропіткий і досить тривалий процес, що вимагає регулярних та послідовних дій . Щоб заявити про себе пошукову систему, потрібно:

  • У кожному матеріалі надавати дані про автора. Зі збільшенням кількості підписаних публікацій зростатиме впізнаваність фахівця, необхідна для формування особистого бренду. На швидкий результат сподіватися не варто, але гра в довгу виразно стоїть свічок.
  • Зареєструвати робочий обліковий запис у соціальних мережах. Не слід плутати його з особистим. У профілі, який буде оцінюватися пошуковими системами, повинні бути присутніми справжня фотографія та ПІБ, публікації з профільними матеріалами. Обов’язково треба подбати, щоб серед передплатників не було роботів. «‎Накручені» друзі не додадуть довіри пошукових систем, для яких має значення насамперед не кількість, а якість.
  • Детально розповісти про освіту та шляхи у сфері, із зазначенням навчальних закладів, наукових ступенів, пройдених курсів, відвіданих майстер-класів та тренінгів, продемонструвати відгуки замовників.
  • Публікувати матеріали не тільки на основному сайті, але й на інших ресурсах. Необхідно прагнути стати експертом, на думку якого посилаються великі медіа.
  • Написати, видати власну книгу.
Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    29/02/2024
    Нижче ми детально розглянемо деякі фактори, за допомогою яких можна підняти сайт у пошуку і побачити ефект від зробленої роботи вже найближчим часом. Головне – пам'ятайте, що SEO-просування необхідно проводити комплексно, а не працювати над кожним із факторів окремо.

    06/11/2024
    Аналіз цільової аудиторії — це ключовий етап у розвитку будь-якого бізнесу, який дозволяє краще розуміти своїх клієнтів і ефективно налаштовувати маркетингові стратегії. Цей процес дозволяє сегментувати аудиторію за різними критеріями та визначити їх потреби, що сприяє підвищенню продажів і залученню лояльних покупців.

    Маркетплейси — це не лише платформи для продажу, але й місця, де виробники, дистриб'ютори та невеликі бізнеси можуть знайти своїх клієнтів по всьому світу. Вони надають безпечність операцій, різноманітність вибору, а також сприяють збільшенню конкуренції та підвищенню якості обслуговування.

    Останні статті по #SEO
    Штучний інтелект щодня продовжує трансформувати можливості створення контенту. Саме тому розуміння, як пошукова система Google обробляє контент, створений за допомогою ШІ, має велике значення.

    У світі пошукових систем конкурують дві найбільші платформи: Google і Microsoft Bing. Але який пошуковик обрати для бізнесу? Де реклама ефективніша та рентабельніша? І хто виграє у 2025 році?

    Завдяки автоматизації, аналітиці даних та торгам у режимі реального часу Programmatic реклама дозволяє оптимізувати витрати та значно підвищити ефективність кампаній.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову