Оптимізація сайту під голосовий пошук

#SEO 9 March 2021 Оцінити статтю

6У наш час голосовий пошук став важливою частиною пошукових систем. Користувачі все частіше використовують віртуальних помічників і голосовий пошук у своєму повсякденному житті.
Голосовий пошук дуже важливий, і ось кілька статистичних даних, що підтверджують це:

Якщо ми звернемося до даних «Thrive Analytics», які вони опублікували після свого дослідження, то зможемо побачити, що голосовий пошук використовують люди різного віку.

Давайте розпочнемо підготовку до голосового пошуку з аналізу даних про те, як люди його використовують. 3 основні параметри голосового пошуку:

  1. Голосові запити можуть відрізнятися від звичайних пошукових фраз, під які заточують сайти. Для вас надзвичайно важливо знайти ключові фрази, які користувачі будуть використовувати для голосового пошуку.
    Наприклад, люди можуть шукати «лікарня поряд зі мною», але за голосового пошуку вони також можуть сказати «яка найближча лікарня поряд зі мною».
  2. 22 % голосових запитів належать до місцевого контенту.
    22% людей використовують голосовий пошук для місць. Це зумовлено тим, що часто люди використовують голосовий пошук, коли вони ведуть машину.
  3. Користувачі хочуть швидких результатів. Основне використання голосових запитів, як і раніше, пов’язане з персональною допомогою. Припустимо, користувач хоче підстригтися, виконує голосовий пошук перукарень,
    Google або Yandex повертає найближчі салони краси з їх адресами, віддаленістю від розташування користувача, часом і відгуками.

Стратегії оптимізація сайту під голосовий пошук:

    1. Використовуйте Мікророзмітки
      Багато видів мікророзміток допомагають пошуковим системам систематизувати та класифікувати ваш контент, не кажучи вже про візуальну частину, яка може суттєво розширити ваш сніпет у видачі та підвищити клікабільність. Налаштування блоку FAQ та мікророзмітки FaqPage на нього мають бути пріоритетними для вас, якщо ви хочете бути успішними в голосовому пошуку.
    2. Працюємо над оптимізацією сайту для Локального SEO. Створюємо та наповнюємо картки Яндекс.Довіднику та Гугл Мій бізнес.
      Як ми писали раніше, в голосовому пошуку переважно локальні запити.
      Найпростіший спосіб допомогти клієнтам знайти вас – це розмістити інформацію про свою компанію в нижньому колонтитулі вашого сайту в простому текстовому форматі. Існують два способи, якими користувач може шукати місцеві підприємства.

      • «Доставка піцци в Москві». У таких випадках, якщо ви оптимізували свій сайт під місцеві ключові слова, ви маєте шанс зайняти більш високе місце в результатах пошуку.
      • «Доставка піцци поряд зі мною». У таких питаннях Google та Яндекс покладаються на місце розташування користувача та звертаються до списків у Google Мій бізнес та Яндекс.Довідник.
    3. Оптимізація для мобільних пристроїв
      Голосовий пошук переважно відбувається на мобільних пристроях. Очевидно, ваш сайт має бути оптимізованим для мобільних пристроїв.
      Рекомендуємо адаптивний веб-дизайн.
      Якщо ви хочете перевірити, чи оптимізовано ваш веб-сайт для мобільних пристроїв, то ви можете використовувати “Google’s Mobile-Friendly Test Tool”.
    4. Підвищуйте швидкість завантаження вашого веб-сайту.
      Час завантаження сторінки офіційно є важливим фактором ранжування Google. Це означає, що важливо, щоб сторінки вашого сайту швидко завантажувалися, щоб системи голосового пошуку могли більш ефективно аналізувати інформацію на сторінці та швидше відповідати на запитання користувачів.

Якщо сьогодні ви володієте компанією, яка надає послуги тільки в своїй локальній місцевості або більш заточена на це, в такому разі ваш сайт просто має бути оптимізованим під голосовий пошук, інакше ви втрачаєте своїх потенційних клієнтів.

схожі статті
підписатися:
Робота з «Турбо-сторінками»
Робота з «Турбо-сторінками»
# SEO
Що таке Digital маркетинг?
Що таке Digital маркетинг?
# SEO
Google Мій Бізнес: просування засобами локального SEO
Google Мій Бізнес: просування засобами локального SEO
# SEO
Коментарі