Повний посібник із Google My Business (тепер відомий як Google Business Profile)

Повний посібник із Google My Business (тепер відомий як Google Business Profile)
Повний посібник із Google My Business (тепер відомий як Google Business Profile)

Google Business Profile (GBP) – це безкоштовний інструмент, який дозволяє вам впливати на те, як ваш бізнес відображається в пошуку Google, на Google картах і в покупках Google.
Використовуючи цей інструмент, ви можете зв’язуватися з клієнтами, публікувати оновлення для бізнесу, складати список продуктів або послуг тощо. А також завоювати довіру завдяки відгукам і контролювати інформацію про свою компанію.
Навіть якщо у вас немає вітрини, ви все одно можете мати обліковий запис, якщо у вас є контакти з клієнтами.
Наприклад, якщо ви сантехнік, ви можете бачити клієнтів лише вдома. Але ви все одно можете мати бізнес-профіль Google.

Які переваги Google My Business?

Є три основні переваги підтримки профілю компанії Google:

  1. Збільшення видимості у Google
  2. Здобування довіри за допомогою відгуків
  3. Відображення бізнес-інформації для ваших клієнтів

Як налаштувати бізнес-профіль Google з нуля

Крок 1. Перейдіть на Google Maps і додайте свою компанію

  • Для початку перейдіть до Карт Google і відкрийте меню, натиснувши кнопку у верхньому лівому куті сторінки.
  • У меню знайдіть кнопку «Додати свій бізнес».

Крок 2: Створіть свій бізнес-акаунт

Якщо у вас уже є бізнес-акаунт, просто увійдіть у свій обліковий запис і пропустіть цей розділ, а якщо у вас немає облікового запису, створіть новий.

  • Натисніть кнопку «Створити обліковий запис» і виберіть «Для керування моїм бізнесом» зі спадного меню.
  • Потім заповніть свою інформацію (наприклад, ваше ім’я, бажане ім’я користувача тощо) і натисніть кнопку «Далі».
  • Після цього вам потрібно буде підтвердити свою особу за допомогою номера телефону.
  • Google попросить надати ще кілька деталей, а потім перешле вас на сторінку положень та умов.
  • Натисніть кнопку «Прийняти» на сторінці умов і положень, щоб почати налаштування свого профілю.

Крок 3. Заповніть назву та категорію вашої компанії

Тепер настав час налаштувати профіль компанії.

  • Першим кроком є вибір назви та категорії вашої компанії.

Спочатку введіть назву вашої компанії. Коли ви вводите текст, Google показуватиме вам список існуючих компаній у своїй базі даних і якщо ваша компанія є в списку, перейдіть до наступного кроку, щоб дізнатися, як заявити права на свою компанію. Якщо ні, введіть назву вашої компанії повністю.

Важливо! Пишіть назву компанії, точно такою як вона є. Не намагайтеся додавати релевантні ключові слова, оскільки Google може призупинити ваш обліковий запис. Пізніше ви додасте релевантні ключові слова до свого опису компанії.

  • Далі по тому ж принципу почніть вводити категорію своєї діяльності та виберіть одну з випливаючого списку.

Крок 4: Додайте своє місцезнаходження

Далі додайте місцезнаходження, якщо у вас є фізичне місцезнаходження. Хоча зазвичай це необов’язковий крок, деякі бізнес-категорії, як-от «Ресторан», потребують додавання місцезнаходження.
Якщо у вас немає вітрини, виберіть «ні», щоб пропустити цей крок.

Якщо ви виберете «так», Google запитає у вас адресу вашого місцезнаходження. Користувачі, які здійснюють пошук, побачать вашу адресу на Картах Google, тому переконайтеся, що ви ввели точне місцезнаходження.

Крок 5. Виберіть зону обслуговування

Цей крок виглядатиме інакше залежно від того, чи додали ви адресу компанії.
Якщо ви додали юридичну адресу, цей крок необов’язковий. Google запитає вас, чи забезпечуєте ви доставку або візити додому чи в офіс.

  • Виберіть «Так», щоб повідомити шукачам, які області знаходяться в межах вашої досяжності.
  • Виберіть «Ні», щоб перейти до наступного кроку.

Якщо ви не додали адресу компанії, ви не можете пропустити цей крок. Просто виберіть район із пропозицій Google або почніть вводити назву регіону, який ви обслуговуєте.

Крок 6: Додайте свою контактну інформацію

Далі додайте свій номер телефону та URL-адресу веб-сайту, якщо він у вас є.
Шукачі знайдуть і зв’яжуться з вами за допомогою наданої вами контактної інформації, тож ще раз перевірте її правильність.

Крок 7. Підпишіться на оновлення та рекомендації

Тепер Google запитає, чи бажаєте ви погодитися на оновлення та рекомендації щодо вашого GBP. Ми рекомендуємо вибрати «так», щоб ви могли дізнатися про найкращі практики безпосередньо від Google.

Крок 8. Підтвердіть свій запис

Профіль вашої компанії не стане доступним для пошуку, доки ви не підтвердите його.

Існує п’ять способів підтвердити інформацію про компанію:

  1. По телефону . Ви отримаєте автоматичний дзвінок від Google або текстове повідомлення з кодом підтвердження.
  2. Електронною поштою . Ви отримаєте електронний лист із кодом підтвердження.
  3. Листівкою . На зареєстровану адресу ви отримаєте листівку з кодом підтвердження.
  4. За допомогою відеозапису . Запишіть відео, яке підтвердить місцезнаходження, ваше бізнес-обладнання та те, що ви справді є авторизованим керівником бізнесу.
  5. Через живий відеодзвінок . Покажіть той самий доказ для відеозапису, але під час живої розмови з представником служби підтримки.

Ваші параметри підтвердження змінюються залежно від того, додали ви місцеположення чи ні.

  • Якщо у вас є фізичне місцезнаходження, вам потрібно підтвердити свою компанію за допомогою листівки.

Листівка містить п’ятизначний код, який ви вводите під час входу в обліковий запис.

  • Якщо ваша компанія не має фізичного місцезнаходження, вам потрібно буде ввести свою особисту адресу для підтвердження.

Після цього ви можете вибрати між отриманням телефонного дзвінка, текстовим повідомленням або одним із «Інших варіантів».

  • Якщо доступні варіанти підтвердження для вашої компанії вам не підходять, ви можете зв’язатися з командою Google Business Profile через їхній довідковий центр .

Бонус. Як оптимізувати профіль Google My Business

Тепер, коли ви налаштували або заявили про свій запис, настав час його оптимізувати. Нижче наведено кроки, які ви можете виконувати, щоб підтримувати оптимізований профіль компанії Google.

  • Перегляньте узгодженість NAP
  • Напишіть опис підприємства
  • Додайте зображення до свого оголошення
  • Створіть Google Posts
  • Додайте рекомендовані продукти на GBP
  • Відповідайте на відгуки
  • Додайте запитання та відповіді
  • Виберіть «виділення та атрибути».
Станіслав Нікітюк
Linkbuilder
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    23/12/2021
    Швидкість завантаження сайту – один із факторів ранжирування. Google воліє, коли швидкість завантаження - від 1,5 до 3 секунд. Якщо сторінка вантажиться довше, то більше половини користувачів залишають її, так і не дочекавшись кінцевого завантаження сторінки.

    05/06/2024
    Є певні рекомендації, щоб вивести ваш бізнес на вершину результатів пошуку (навіть Wikihow говорить про це). І ми маємо перевірену формулу, як це зробити. Існує декілька можливостей для досягнення вищих позицій у Google, а також для того, щоб посісти перше місце.

    29/09/2021
    HTTP – це протокол передачі гіпертексту (абревіатура утворена від англ. слів Hyper Text Transfer Protocol). З цим протоколом ми стикаємося щодня, коли відкриваємо браузер. Оскільки гіпертекст є всім нам знайомі web-сторінки. HTTPS – це спеціальне модифіковане налаштування для протоколу HTTP, яка використовує механізми шифрування під час обміну даними між сервером та браузером.

    Останні статті по #Корисні поради
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    01/04/2025
    iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову