Нові функції API генеративного ШІ для рекламних креативів від Meta

Нові функції API генеративного ШІ для рекламних креативів від Meta
Нові функції API генеративного ШІ для рекламних креативів від Meta

Meta випустила свій перший набір генеративних можливостей на основі штучного інтелекту для рекламних креативів, які тепер доступні всім рекламодавцям через Marketing API. Це оновлення спрямоване на спрощення створення оголошень, збільшення різноманітності творчих варіацій та потенційне покращення ефективності реклами.

Основні оновлення включають:

У напрямку розширення зображень

  • автоматичне налаштування креативних ресурсів під різні пропорції сторінки;
  • підтримка різних платформ, таких як Feed і Reels;
  • зменшення часу та ресурсів, витрачених на перепрофілювання креативних ресурсів.

У напрямку генерації текстів

  • створення різних варіантів рекламних текстів на основі вихідного тексту рекламодавця;
  • підкреслення ключових моментів продажу товарів/послуг;
  • надання різноманітних текстових варіантів для кращого охоплення цільової аудиторії.

У напрямку генерації фону (для оголошень у каталозі Advantage+)

  • створення декількох фонів, які доповнюють зображення товарів;
  • можливість адаптації креативних ресурсів для різних сегментів аудиторії.

Новини | WEDEX

Це оновлення відображає бажання Meta інтегрувати технологію штучного інтелекту у свою рекламну платформу, пропонуючи рекламодавцям і розробникам нові інструменти для удосконалення їхніх маркетингових стратегій та потенційного підвищення ефективності кампаній.

Переваги для розробників та рекламодавців:

  1. Доступ до можливостей генерації штучного інтелекту через Marketing API
  2. Потенціал для підвищення ефективності реклами за рахунок творчої диверсифікації та оптимізації
  3. Збереження часу та ресурсів під час створення реклами та перепрофілювання активів

Завдяки новим функціям API генеративного штучного інтелекту для рекламних креативів від Meta рекламодавці та розробники мають можливість ефективніше створювати та оптимізувати рекламні кампанії. Інтеграція цих інструментів відкриває нові можливості для розвитку та удосконалення маркетингових стратегій, сприяючи підвищенню якості та результативності реклами.

Джерело – Swipe Insight.

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    28/10/2024
    Ahrefs випустив поглиблений курс з 62 відеоуроками, що охоплюють широкий спектр тем SEO та маркетингу. За 3 години 30 хвилин ви отримаєте практичні знання та навички роботи з інструментами Ahrefs.

    15/05/2024
    Сукупність факторів, які відповідають за задоволення потреби користувачів на веб-сторінці, називають релевантністю. І пошукова система, у свою чергу, просуває у верх видачі сайти, які містять релевантну інформацію, тобто ту, що є найбільш корисною.

    Останні статті по #Новини
    19/06/2025
    Кожне оновлення Google — це зміни в алгоритмах пошуку, які можуть вплинути на видимість вашого сайту. Іноді це незначні правки, іноді — масштабні Core Updates, що переналаштовують принципи ранжування.

    18/06/2025
    Картинки вже давно стали невідʼємною складовою SEO сайту та вимагають особливої уваги до себе не тільки зі сторони SEO-спеціалістів, а й веб-розробників.

    17/06/2025
    Пошукові роботи сканують усі наявні в мережі сайти для того, щоб з’ясувати їхню відповідність до конкретної тематики. Коли Google зрозуміє, до якої категорії відноситься веб-ресурс або конкретна сторінку, він почне рекомендувати її користувачам.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову