Зворотні посилання – це потужний та ефективний інструмент SEO-просування. При виборі правильної стратегії нарощування посилання, сайт буде впевнено підніматися вгору в пошуковій видачі.
Контекстна реклама в Google – це реклама, яка відображається у пошуковій видачі, на YouTube та на ресурсах-партнерах. Перш, ніж приступити до налаштування рекламної кампанії в Google Ads, важливо визначитися з її метою – тобто, чого ви хочете досягти за допомогою вибраного інструменту.
За статистикою Google на 2023 рік половина користувачів вважають за краще використовувати голосовий пошук на своїх мобільних пристроях. 35% користувачів використовують голосових помічників, щоб дізнаватися погоду та новини. Щодня здійснюється мільярд та більше голосових запитів.
SeoProfy, міжнародна агенція у сфері цифрового маркетингу, запрошує підприємців, новаторів у стартап-індустрії, маркетологів, програмістів, а також фахівців з пошукової оптимізації на безкоштовну конференцію “НаЗахід”.
Рентабельність продажів – один з основних і головних показників роботи будь-якої компанії. Її аналіз дає можливість оцінити ефективність діяльності бізнесу, механізми продажів і нові технології, що впроваджуються в організацію, які впливають на робочі процеси.