Аутріч (з англ. Outreach) – це один з інструментів розвитку зовнішнього профілю сайту.
В його основі лежить пряма домовленість з власниками різних інтернет-ресурсів про розміщення необхідного контенту зі згадкою про сайт, бренд чи подію. Найчастіше, основними засобами є зворотні посилання або банери, які грамотно інтегруються в опублікованому матеріалі.
Мікророзмітка служить для розмітки даних на сторінках сайту на зрозумілій пошуковій мові, що дає можливість пошуковим системам використовувати розмічені дані для виведення інформації в СНІПЕТ, а це покращує відповіді на запитання користувачів – по суті головне завдання ПС.
Повний набір інструментів для просування сайту коштує недешево. Але займатися просуванням без них не так ефективно, до того ж вони дають можливість працювати якісно і не витрачати час на ті завдання, які можна виконати автоматично. Саме тут нам і допоможуть безкоштовні інструменти SEO-фахівця. Найчастіше вони нічим не гірші за платні інструменти для SEO і кожен з них корисний по-своєму.
Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google? Від чого спочатку відштовхуватися, щоб об’єктивно оцінювати свої можливості та ресурси? Цими питаннями ставляться практично всі власники бізнесу та рекламодавці, які вирішили просуватися за допомогою сервісів Google, тому що грамотно складений прогноз бюджету Google AdWords є гарантією успіху рекламної кампанії та її ефективності.
Копірайтинг – це написання текстового контенту для будь-яких форм маркетингу та реклами, спрямованого на закриття всіх питань, що виникають у людей у процесі здійснення покупок або замовлення послуг в Інтернеті.
Рерайтинг – це «переписування» будь-яких текстів (з одного і більше джерел) іншими словами, але обов’язково зі збереженням смислового змісту.