Сервіси на основі генеративного штучного інтелекту можуть бути дійсно корисними інструментами копірайтера, маркетолога і взагалі будь-якого digital-спеціаліста. І, що цікаво, саме ШІ допомагає визначити, чи не написав ваш текст ChatGPT, Gemini чи Claude.


14/08/2024
5721
Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер

Перегляд профілю конкурента вже став стандартною практикою, але ось подивитися його сторіс анонімно — майже неможливо. Чому майже?
Тому що існує низка інструментів, які дозволяють залишатися непомітним, від онлайн-сервісів і розширень для браузерів до хитрощів, як-от використання режиму «у літаку».


08/08/2024
5140
Сергій Іванченко
CEO

Типова комерційна пропозиція – це, як правило, лист (іншими словами текстовий документ), де описується продукт та умови для співпраці з вигодами для потенційного партнера або клієнта. Іноді використовують замість текстового аудіовізуальний формат, відео презентацію чи інше.


07/08/2024
4356
Павло Власюк
CMO

Соціальні мережі відіграють ключову роль у просуванні бренду за допомогою smm. TikTok, Facebook, Instagram і LinkedIn дозволяють брендам безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, що є надзвичайно важливим у сучасному світі, де більшість людей активно використовують соціальні мережі.


06/08/2024
4126
Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст

Верстка сайту – це процес створення структури та зовнішнього вигляду веб-сторінок за допомогою мови розмітки HTML, каскадних таблиць стилів CSS та інших технологій. Це важлива частина веб-розробки, яка забезпечує правильне відображення контенту на різних пристроях та браузерах.


комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову