10/07/2023
2468
Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер

Реклама у Фейсбуці – це один зі способів розкрутки бренду, послуг чи товарів за допомогою багатомільйонної соціальної мережі. Вона дає змогу створювати яскраві та дієві рекламні ролики, які можна за незначну суму спрямувати на свою цільову аудиторію.


04/07/2023
3330
Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер

Перша сотня, а потім тисяча підписників – особливе число для кожного блогера. Це ознака того, що контент пройшов випробування якістю у поки що невеликої кількості підписників, але при цьому процес почав приносити свої плоди. Перш, ніж розглянемо, як набрати підписників в Інсті, звернемо увагу на те, для чого вони вам потрібні.


23/05/2023
2514
Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст

Редирект (перенаправлення) – це процес автоматичної переадресації користувача з однієї URL-адреси на іншу, що буває корисним при зміні URL-адреси сторінки, перенесення сайту на інший домен, виправлення помилок URL, забезпечення безпеки сайту тощо.


12/05/2023
2519
Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст

Фільтри – це не просто інструмент, потрібний покупцю для пошуку товару в, іноді, дуже великих каталогах, їх налаштування – один з ключових чинників, що впливають на продуктивність  і ефективність інтернет-магазину. Три чверті користувачів, які не знайшли потрібний товар протягом 20 секунд залишають веб-ресурс і шукають більш зручний.


19/04/2023
2571
Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст

Регулярне проведення SEO-аудиту дозволяє контролювати видимість вашого сайту в пошукових системах. SEO-аудит може виявити технічні проблеми, такі як непрацюючі посилання, дубльований контент, погана структура сайту та інші проблеми, які можуть негативно вплинути на ранжування в пошукових системах.


комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову