28/11/2022
2589
Віталій Котов
Керівник відділу PPC

Google був офіційно запущений 24 роки тому в 1998 році. З тих пір багато чого змінилося, але одне залишилося незмінним. Якщо ви просто зможете зосередитеся на основах, то все одно – досягнете успіху в Інтернеті.


22/11/2022
2722
Станіслав Нікітюк
Linkbuilder

Google Business Profile (GBP) – це безкоштовний інструмент, який дозволяє вам впливати на те, як ваш бізнес відображається в пошуку Google, на Google картах і в покупках Google. Використовуючи цей інструмент, ви можете зв’язуватися з клієнтами, публікувати оновлення для бізнесу, складати список продуктів або послуг тощо.


16/11/2022
2442
Наталія Грузська
PPC-спеціаліст

Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного.


31/10/2022
2791
Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст

Для «безпечної» міграції сайту потрібно діяти за планом, бути уважним. Обов’язково зберегти резервні копії, розгорнути технічний домен, закритий від індексації, для реалізації змін та перевірок і втрати трафіку будуть мінімальні.


25/10/2022
2310
Наталія Грузська
PPC-спеціаліст

На щорічній події Search On оголошено про дев’ять нових способів трансформації ваших покупок у Google, забезпечуючи вам більш захоплюючий, інформований та персоналізований досвід покупок. Цей досвід забезпечує Shopping Graph, наша розширена модель штучного інтелекту, яка тепер розуміє понад 35 мільярдів списків продуктів — порівняно з 24 мільярдами лише минулого року.


комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову