Чому ціна на просування сайту так сильно відрізняється і яку вибрати? Думаю, кожен власник сайту хоча б раз ставив це питання. А ось знайти однозначну відповідь не так просто, тому що звичайному користувачеві потрібно докласти чимало зусиль, щоб розібратися у всіх факторах, що впливають на вартість SEO.
Вибравши спеціаліста на фрілансі, або компанію, власники сайтів стикаються із питанням: «Як перевірити, що роботи на сайті ведуться?». Ще на стадії обговорення співробітництва потрібно визначити мету, до якої Ви і підрядник будете йти.
Перший крок для вироблення комплексу заходів для пошукової оптимізації – це аналіз конкурентів Вашого ресурсу, які мають високі позиції у видачі. Для аналізу потрібно вибрати топових представників потрібної ніші з урахуванням регіону просування, якщо це є актуальним для Вашого бізнесу.
Для того, щоб успішно просувати сайт необхідно, щоб він відповідав вимогам пошукових систем. Один із найважливіших критеріїв – це технічна оптимізація. Таким чином, для того, щоб визначити якісний стан ресурсу, перевірити наявність помилок у коді або виявити проблеми, необхідно провести технічний аналіз сайту.
XPath — це така мова запитів до елементів XML або HTML документа. Робота XPath-запитів побудована декларативною мовою запитів, тобто, щоб отримати потрібні дані необхідно лише коректно поставити запит, що описує ці дані, а все інше зробить інтерпретатор мови XPath.