Зміст статті
- /01 Що таке реклама в інтернеті
- /02 Цілі та завдання інтернет-реклами
- /03 Переваги та недоліки інтернет-реклами
- /04 Види реклами в інтернеті
- 1. Контекстна реклама
- 2. Ремаркетинг
- 3. Банери
- 4. Оголошення у Google Shopping
- 5. Реклама на YouTube
- 6. Таргет у соцмережах
- 7. Тизерна реклама
- 8. Використання СРА-мереж для реклами
- 9. Реклама у мобільному пристрої
- 10. Контекстна реклама з прив'язкою до геолокації
- 11. Вірусна реклама
- 12. Email
- 13. Pop-up вікна
- 14. Реферальний маркетинг
- 15. Push-повідомлення
- 16. SEO просування веб-ресурсу
- 17. Нативна реклама
- 18. Прес-реліз
- 19. Реклама у блогерів
- /05 Вартість інтернет-реклами
- /06 Підведемо підсумки

Щодня кожен з нас безліч раз заходить до інтернету. Екранний час дорослої людини в Україні в середньому сягає аж 7 годин на добу, що становить майже 40% від її активного життя. Перегляд соціальних мереж, читання цікавих статей на тематичних сайтах, відео у YouTube – це все є чи не обов’язковим своєрідним ритуалом, щоб бути у курсі всіх подій та оновлень у світі. І всюди нас оточує інтернет-реклама з великою кількістю оголошень у різних форматах.
Інтернет-реклама вже стала інструментом, який продає краще за будь-який офлайн метод. Саме тому підприємці розуміють, що шлях до масштабування та активного розвитку бізнесу йде через інтернет-рекламу. Проте важливо розуміти, кому і як продавати через інтернет, які рекламні бізнес-моделі варто використовувати у кожному конкретному випадку, щоб не злити бюджет, а отримати вигоду. У цій статті на прикладах розглянемо, що означає поняття «реклама в інтернеті», її види та особливості.
Що таке реклама в інтернеті
Інтернет-реклама – це комплекс методів, які використовують власники бізнесу в Україні для популяризації, просування компанії чи бренду у Мережі та підвищення продажів. Це відносно новий спосіб просування і являє собою всі ті ж привабливі яскраві картинки та слогани, які раніше бачили тільки у газетах, журналах, по телевізору чи на вивісках та білбордах. Зараз ці всі мотивуючі слогани та заклики до покупок дублюються в інтернеті, де їх бачить ще більша кількість аудиторії.
Інтернет-реклама допомагає привести покупців на сайт, розширити базу потенційних клієнтів, розповісти широкому колу користувачів про послуги чи товари своєї компанії найбільш яскраво та креативно. Медіаформати – текст, зображення, відео та, іноді, аудіо потрапляють до уваги потенційних клієнтів через сайти, улюблені соціальні мережі, завантажені ігри та програми на телефон, електронну пошту, тощо.
Реклама, що транслюється в інтернеті, має одну важливу перевагу: звичайна офлайн-реклама привертає увагу лише на короткий проміжок часу, а інтернет-реклама постійно «наздоганяє» своїх потенційних покупців.
Останнє можливо завдяки тому, що розумні пошукові роботи починають транслювати людині оголошення з тими продуктами, які вона починає шукати. Тобто підлаштовується під потреби споживача, тим самим полегшуючи бізнесу пошук нових зацікавлених клієнтів.
Розуміння своєї цільової аудиторії та грамотне налаштування реклами дозволяє не тільки обирати оптимальні канали інтернет-реклами, а й закривати поточні цілі з урахуванням наявного бюджету максимально швидко та ефективно.
Що рекламувати в інтернеті
Реклама в інтернеті ефективна при правильному підході для будь-якого продукту, тому зараз активно рекламують все, що не заборонено законодавством країни. Це можуть бути, наприклад, такі товари: одяг, взуття, техніка, косметика, авто та будь-що інше, чим користуються щодня. А також послуги, без яких ми вже не уявляємо свого життя: стоматологи, майстри б’юті індустрії, юристи, сервіси по ремонту авто та багато інших.
Крім реклами, направленої на безпосереднє замовлення продукту, в інтернеті стало з’являтися багато компаній В2В сфери, які рекламуються задля популяризації бренду.
Це вигідне вкладення бюджету, тому що багато користувачів в Україні шукають спочатку інформацію в інтернеті, читають відгуки та іншу інформацію, а потім вже звертаються в обране місце для покупки чи бронювання послуг.
Цілі та завдання інтернет-реклами
Є 3 основні завдання, які може виконувати грамотно налаштована реклама в інтернеті.
- Інформування споживачів.
Це може бути реклама заради демонстрації нового продукту компанії та просування за рахунок показу його переваг та особливостей, покращення іміджу бренду, представлення цікавих пропозицій та акцій. - Переконання у потребі купити.
Оголошення, яке транслюється у популярних місцях, наприклад, соцмережах, що містить у собі переконливі факти щодо необхідності придбання товару чи послуги, спрацьовує дуже добре. - Нагадування про продукт.
Така інтернет-реклама дублює вже показані раніше пропозиції, стимулює користувачів пам’ятати про бренд чи компанію у момент покупки чогось нового, робити повторні замовлення, в цілому частіше купувати чи робити додаткові замовлення до основного продукту.
Ціль запуску реклами обирається залежно від особливостей бізнесу, конкуренції та цільової аудиторії.
Переваги та недоліки інтернет-реклами
Отже, як завжди, є «за» і «проти». Їх всі потрібно знати і розуміти нюанси до того, як почати використовувати цей канал просування.
Переваги розміщення реклами в інтернеті
Почнемо із позитивного та розберемо всі плюси, які дає інтернет-реклама.
- Можливість розширювати охоплення.
Люди щодня шукають, де вигідно, швидко та зручно купити товари чи замовити послуги, тому йдуть у пошукові системи для вирішення своїх потреб. Реклама у Google – це дієвий спосіб розповісти про компанію, бренд чи конкретний продукт мільярдам користувачів по всьому світу. Якщо у вас є можливість доставки у будь-яке місце, то саме інтернет-реклама допоможе отримати максимальну кількість покупців з різних країн. - Інтерактивність та швидка віддача.
Продавати в інтернеті набагато простіше, тому що, рекламуючи свій сайт, власник бізнесу розуміє, що клієнт проходить короткий шлях: побачив оголошення – клікнув – переглянув переваги на сайті – купив. Дохід отриманий, і користувач задовольнив свою потребу. А приємним бонусом є те, що на налаштування оголошення йде мало часу і отримати перші продажі можна навіть у той самий день. У випадку з зовнішньою рекламою і розміщення, і результату потрібно чекати набагато довше.
В кінцевому результаті – продажі через інтернет зручні та вигідні і продавцю, і покупцю. - Налаштування реклами чітко на цільову аудиторію.
Вивчивши завчасно, хто є покупцем продукту, дуже легко прописати для робота, хто має побачити вашу інтернет-рекламу. На відміну від офлайн-реклами, де вивіски бачать всі поспіль, в інтернеті налаштовується реклама на групи людей, що мають певні параметри: місцезнаходження, вік, стать, робота, інтереси, мрії та інше. Це допомагає показувати рекламу тільки тим користувачам, які є потенційними покупцями, тобто вже цікавилися продуктом. Та, що важливо, економить бюджет рекламодавцю.
Наприклад, власник турагентства може показувати інтернет-рекламу своїй цільовій аудиторії в Інстаграм і Фейсбук. А ще розміщувати пропозиції у блогах мандрівників та на сайтах про подорожі. - Ретаргетинг або запуск ненав’язливої реклами.
Ретаргетингові кампанії повертають покупців на сайт, на якому вони з будь-якої причини не завершили свою покупку. Оголошення про товар чи послугу, яку переглядала людина, з’являються у неї у соцмережі чи на якомусь іншому сайті, та є велика ймовірність, що покупку все ж завершать після згаданого бажання купити продукт з цього оголошення.
Ретаргетинг – це спосіб нагадати клієнту про ваш магазин, використовуючи яскраві банери. - Ефективність при взаємодії з клієнтами.
Саме через інтернет підприємець легко знаходить точки взаємодії з аудиторією у потрібний час та потрібному місці. Для презентації продукту є сенс використовувати такі соціальні мережі як Інстаграм та Пінтерест, а для побудови довірчих відносин, розсилки акційних пропозицій, новин – e-mail маркетинг. Поєднуючи різні види реклами в інтернеті, ви можете бути впевнені, що клієнти зрозуміють: саме ваша компанія завжди поруч та готова допомогти. - Наявність чіткої статистики щодо ефективності оголошень.
В офлайн-маркетингу ефективність виміряти зазвичай дуже важко, а ось інтернет – справжній скарб у цьому. Більш того, збирати статистику та вираховувати вигоду зараз не потрібно вручну, тому що це роблять спеціальні аналітичні сервіси.
Наприклад, Google Analytics допоможе швидко оцінити ефективність рекламних кампаній, і ви зможете зробити А/В тестування різних варіантів реклами, знаходячи найефективніший.
Інтернет-реклама – це сучасний та вигідний спосіб доставки промо-пропозицій користувачам у будь-якій точці міста, країни чи навіть світу. Платоспроможне населення звикло проводити дуже багато часу онлайн, тож використання реклами в інтернеті – маст хев для бізнесу сьогодні.
Недоліки інтернет-реклами
Можливо, з урахуванням великої кількості плюсів, це дивно, але є і декілька недоліків, з якими можна зіткнутися. Тож на них теж варто зважати.
- Конкуренція.
Потрібно розуміти, що конкуренти в інтернеті є завжди. Їх не буде тільки у випадку, якщо ви вигадали щось цілком нове, чого ще не було на ринку. Рівень конкуренції може бути низьким, але такі продукти зазвичай важче продаються. Тільки конкурентоспроможний продукт дасть потрібні результати під час запуску інтернет-реклами. - Складність аналітики.
Для роботи у спеціальних аналітичних сервісах потрібен досвід, тож буде потрібен час, щоб розібратися з ними, або додаткові кошти для найму спеціаліста. - Фінансові ризики.
Рекламний бюджет, який виділяється на показ оголошень, може час від часу йти «в нікуди». Залежить це від грамотності налаштування інтернет-реклами, тож зважайте, що навіть декілька помилок можуть занадто дорого обійтися – залишити вас без клієнтів і грошей. - Банерна сліпота.
Цей нюанс не можна відкидати, адже реклама зараз скрізь, і у багатьох людей від її надмірної кількості виникає така «сліпота», вони просто перестають помічати все, що їм намагаються продати.
Робимо висновок, що деяких недоліків можна уникнути, наймаючи грамотного спеціаліста, інші ж – питання виважених кроків та рішень підприємця.
Види реклами в інтернеті
Існує багато різних видів інтернет-реклами, серед яких можна обрати найбільш підходящі для конкретного бізнесу чи продукту.
Основні види інтернет-реклами такі:
Розглянемо їх детальніше.
1. Контекстна реклама
Це запуск оголошень через інтернет-сервіс Google Ads з урахуванням тематичних ключових слів, які вказує рекламодавець. Звичайно, обирається, кому саме показувати оголошення в інтернеті, тобто чітко визначена цільова аудиторія. Таку рекламу видно користувачам або зверху, або знизу сторінки. Вона може мати вигляд звичайного тексту, банера або відео. Відрізнити такі оголошення від органічних дуже легко – біля платних стоїть мітка «реклама».
Під час запуску інтернет-реклами через Google Ads є один величезний плюс – система працює у форматі РРС – Pay Per Click, тобто власник бізнеса оплачує тільки за кліки (переходи) по його оголошенню. Звичайно, тут велика конкуренція серед рекламодавців, тож застосували принцип аукціону – чим більше ваша ставка, тим частіше та вище буде показуватися реклама.
Дуже добре працює Google Ads у поєднанні з Google Analytics – ці інструменти дозволяють аналізувати отримані статистичні дані та коригувати оголошення для охоплення більшої кількості потенційних покупців.
Цей вид інтернет-реклами часто рекомендують для розкрутки молодих проєктів, сайтів, привернення уваги до чогось нового, але насправді він працює завжди добре. Варто тільки щомісяця виділяти бюджет та навчитися адаптувати оголошення відповідно до нього.
2. Ремаркетинг
Цей тип просування має на меті налагодження взаємодії з наявними або зацікавленими клієнтами. Вище ми вже згадували цей вид, називаючи ретаргетингом – ці поняття тотожні, тому торкнемося питання ще раз коротко.
Наприклад, ви шукали де купити кавомашину. Заходили на сайти, переглядали варіанти, але не купили, тому що вас хтось відволік. Через якийсь час вирішили пошукати цікаві рецепти, як можна зварити каву. І ось – реклама вас наздоганяє, ви бачите оголошення з кавомашинами. Такого ж виду нагадування можуть з’явитися у email скриньці, показуватися, як push повідомлення або як реклама у соцмережі.
Ремаркетинг налаштовується так само через Google Ads і вважається однією з найбільш рентабельних інвестицій в інтернет-рекламі.
3. Банери
Таку рекламу розміщують на сайтах-партнерах, і її метою є генерація трафіку на сайт, що рекламується, та, звичайно, придбання продукту. Також банерна реклама добре впливає на сприйняття товару чи послуги користувачем і підвищує впізнаваність бренду.
Щоб цей вид інтернет-реклами спрацював, потрібно підібрати правильний дизайн та текстову складову, а ще – релевантний веб-ресурс для розміщення оголошення.
Оплата за розміщення банерів знімається за покази (зазвичай за кожну 1000), а перевірити ефективність та внести корективи тут трохи складніше, ніж при розміщенні через Google Ads. Саме у Google зручно підібрати майданчики для розміщення, слідкувати за реакцією цільової аудиторії та оплачувати за системою РРС.
4. Оголошення у Google Shopping
Цей інструмент існує не так давно, але став дуже популярним способом для реклами окремих товарів магазину підприємця. Така продукція показується у Google у вкладці «Покупки» і є чудовою можливістю продавати роздрібну продукцію.
Вся інформація, яку бачить користувач в оголошенні, автоматично витягується системою із файлу «фід даних», який рекламодавець завантажує в свій акаунт Google Merchant Center, який завчасно пов’язаний з акаунтом в Google Ads.
Для початку користування оплачувати нічого не потрібно, а лише тоді, коли користувачі будуть робити цільову дію – клікати та переходити на сайт з товаром. Тобто розрахунок за принципом РРС.
Цей спосіб вважається надійним та має на 30% вищу конверсію, ніж текстова реклама. Потенційний клієнт переходить вже після побаченого фото, ціни та короткого опису, тобто ймовірність покупки дуже висока.
5. Реклама на YouTube
Маркетологи кажуть, що відеореклама на цій платформі є одним з найкращих місць, адже споживачі дуже часто використовують YouTube для вивчення інформації про бажаний продукт.
Можна налаштувати такі види оголошень:
- Video Discovery – на основних сторінках платформи, домашній, розділі «схожі відео»;
- TrueView In-Stream, де оплата йде після перегляду користувачами відео від 30 секунд чи кліка на кнопку оголошення;
- In-Stream – реклама, яка показується посеред перегляду іншого ролику і її неможливо пропустити;
- заставки, які з’являються максимум на 6 секунд під час перегляду іншого відео і їх теж неможливо пропустити;
- Overlay – показується внизу відео і не заважає дивитися основний контент.
На запуск такої рекламної кампанії йде не більше 10 хв, тож запускати її не важко.
6. Таргет у соцмережах
Найпопулярніші соціальні мережі – Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok – допомагають інформувати потенційних клієнтів про товари чи послуги компанії, підвищити впізнаваність на ринку, розширити клієнтську базу.
Ведення сторінок у цих соцмережах та налаштування таргету у них гарантує потік нових клієнтів, але варто пам’ятати й вікові категорії активної аудиторії там: наприклад, в Інстаграм це в середньому 25-35 років, а в Фейсбук – 35-45.
7. Тизерна реклама
Цей вид оголошень маркетологи зазвичай використовують, коли потрібно нестандартним способом заявити про вихід нового продукту на ринок чи взагалі повідомити про якісь важливі оновлення у компанії. Для запуску продумується клікбейтний заголовок та використовується загадкова яскрава картинка, щоб користувачеві було цікаво зайти та подивитися, що всередині.
Для залучення зацікавлених клієнтів важливо грамотно налаштувати таргетинг і запускати оголошення у тизерних мережах. Після реєстрації рекламодавець встановлює рекламний бюджет, час показу та кількість кліків. Система видає код, який веб-майстер встановлює на обрані сайти для показу. Підприємець сплачує власникам цих сайтів за кожен клік, показ чи іншу цільову дію згідно з обраною моделлю ціноутворення.
8. Використання СРА-мереж для реклами
За присутності у загальній стратегії просування СРА-маркетингу, спеціаліст використовує рекламу з оплатою за цільову дію. Ця партнерська стратегія – угода між рекламодавцем та партнером, де кожен учасник застрахований. Знайти один одного їм допомагає СРА-мережа, тобто платформа для надійної взаємодії цих 2 елементів СРА-маркетингу.
Партнер отримує комісію від реклами, коли споживач виконує цільові дії на сайті рекламодавця, наприклад, залишає свої контакти, дивиться відео, кладе товар у кошик.
Цікаві СРА-мережі в Україні – це PDL-profit, SalesDoubler, C2M.
9. Реклама у мобільному пристрої
Мобільна інтернет-реклама сьогодні дає максимум результату, тому у власників бізнесу таким популярним є мобільний маркетинг. Він означає обов’язкову адаптацію реклами під мобільні пристрої та дозволяє запускати високотаргетовану рекламу з урахуванням місцезнаходження користувача. Це дозволяє отримувати потрібний ефект і підвищувати рентабельність інвестицій.
Щоб отримати велику кількість нових лояльних клієнтів, рекомендується:
- адаптувати веб-ресурс під мобільні пристрої;
- створити та рекламувати власний мобільний додаток;
- протестувати та використовувати контекстну рекламу з показом тільки у мобільних;
- оптимізувати голосовий пошук, тому що користувачі часто його використовують під час пошуку будь-чого в Мережі;
- створити на своєму ресурсі чат-боти для можливості швидкої комунікації та підвищення рівня конверсій.
Пам’ятайте, майбутнє саме за мобільним маркетингом, тож впроваджуйте його у свій бізнес вже зараз.
10. Контекстна реклама з прив’язкою до геолокації
Цей спосіб залучення цільових клієнтів актуальний для компаній, які продають товари чи пропонують послуги локально, без можливості роботи чи доставки по місту, країні та за її межі.
Налаштовувати георекламу варто для мобільних пристроїв, але не потрібно забувати й про десктопну версію, тому що вона має важливі переваги:
- можливість запустити детальний таргет на цільову аудиторію у конкретному місці та з урахуванням її інтересів;
- залучення більшої кількості постійних клієнтів та підвищення лояльності до компанії.
Геотаргетинг допомагає підвищити цікавість до вашого продукту користувачів у конкретному регіоні та підвищить позиції компанії у пошуковій видачі.
11. Вірусна реклама
Цей вид – результат кропіткої підготовки контенту, який сподобається користувачам. Може бути у вигляді фото, картинки, твіту чи іншого привабливого матеріалу, який стане вірусним у соціальних мережах. У результаті такої рекламної кампанії реклама починає працювати безкоштовно, тому що люди ділитимуться нею з іншими за власним бажанням.
Для запуску потрібно замовити у дизайнера креативну картинку, зробити незвичайне фото чи відео, після чого завантажити матеріал в обрану соцмережу та налаштувати платне просування. Коли побачите, що реклама стала вірусною, останній пункт можна ставити на паузу або ж залишити задля збільшення аудиторії.
12. Email
Листи, отримані електронною поштою, все ще читають, не зважаючи на те, що багато хто вважає цей рекламний канал застарілим. Цей канал для зв’язку має такі переваги:
- доступний та легко використовувати;
- має кращу рентабельність (ROI).
Для запуску потрібно мати зібрану базу клієнтів і зробити цікавий та корисний контент. Як правило, відразу створюється серія листів з урахуванням маркетингової стратегії.
13. Pop-up вікна
Ці невеликі вікна спливають на сайті після певних дій користувача – клік, прокручування чи проведення певного часу на сторінці, та спонукають до покупки, переходу на іншу сторінку чи іншого.
Pop-up вікна можуть, наприклад, вміщувати таку інформацію:
- купон чи код для отримання знижки під час купівлі;
- таймер зворотного відліку виду «ми передзвонимо вам через 30 секунд» або кількість часу, що залишився до кінця акції на товар, який споживач переглядає;
- коротке опитування;
- безпрограшну лотерею (Spin-to-win).
Вікна, що спливають, добре привертають увагу, але зловживати ними не варто, щоб у користувача не було відчуття, що сайт йому обрид.
14. Реферальний маркетинг
Реферальна програма працює за принципом залучення нових клієнтів вже існуючими. Для того, щоб цей спосіб працював, компанії пропонують різні бонуси: знижку на наступну покупку, символічні подарунки та інше.
Реферальний маркетинг запрацює лише тоді, коли ви будете чітко знати, хто ваші клієнти та чим вони цікавляться. У такому випадку вдасться створити саме таку пропозицію, від якої ЦА не відмовиться і з задоволенням розповсюдить інформацію про ваш продукт.
15. Push-повідомлення
Такі сповіщення у браузері є ідеальною заміною неочікуваним SMS або email повідомленням, які частіше за все дратують користувачів. Google навіть нещодавно включив push-сповіщення до переліку маркетингових тенденцій, тож не варто їх ігнорувати.
Велика перевага саме push-повідомлень у тому, що користувач сам має дати дозвіл на їх отримання.
Короткі інтерактивні повідомлення надсилаються на телефон у реальному часі та підштовхують користувача до певної дії. Push-сповіщення – гарний спосіб нагадати своїм клієнтам про вигідну пропозицію, яка ось-ось закінчиться.
16. SEO просування веб-ресурсу
Пошукова оптимізація сайту або SEO – це налаштування багатьох параметрів сайту задля підвищення його рейтингу у пошуковій системі та видачі на верхніх позиціях за тематичними ключовими запитами.
Більш детально про SEO просування ми вже писали, але, якщо коротко, то саме цей спосіб підвищення кількості продажів вважається найефективнішим, рентабельнішим та вигіднішим за багато інших.
Переваги пошукового просування:
- кількість цільового трафіка підвищується поступово, але це саме зацікавлені потенційні клієнти;
- досягнуті показники під час паузи зберігаються на 2-3 місяці та у цей період можуть навіть зростати без додаткових фінансових вкладень;
- конверсія сайту збільшується.
Зважайте, що для отримання перших результатів SEO-фахівцю потрібен час, а для виходу у ТОП може знадобитися і півроку, і більше. Але результат того вартий.
17. Нативна реклама
Це реклама, яку навмисне маскують під звичайний контент, що не має на меті продати. Нативна реклама виглядає максимально природно і тому їй більше вірять користувачі та ще й запам’ятовують. Цей вид не агресивний і добре сприймається потенційними клієнтами.
Частіше за все такі «випадкові» згадки про бренд, компанію чи продукт виділяють серед всього іншого контенту змістовно, графічно чи структурно.
18. Прес-реліз
Прес-релізи є офіційним документом будь-якої прес-служби або засобу масової інформації. Це може бути новина, анонс цікавої події та інше. Використовуючи цей канал для реклами свого продукту, підприємець може сформувати гарний імідж серед широкої аудиторії, привернути увагу або підвищити впізнаваність бренду та отримати нових зацікавлених клієнтів.
Щоб інтернет-реклама цього виду спрацювала, досвідчений копірайтер або журналіст повинен написати інформативний та короткий прес-реліз, який міститиме дуже м’яку, ненав’язливу рекламу.
19. Реклама у блогерів
Вона є підвидом іншого рекламного методу – реклами у соціальних мережах. Просування за допомогою лідерів думок дуже популярне та при грамотному підході дає результати у вигляді великого притоку потенційних клієнтів, які готові купити якомога швидше. Сьогодні популярними для публікації такої реклами є Instagram, TikTok та YouTube.
Є наступні види реклами у блогерів:
- пряма – блогер розповідає про продукт (товар чи послугу) та демонструє його у дописах чи сторіс;
- інтеграція в контент – створення інфлюенсером максимально нативної реклами, наприклад, наносити на себе у кадрі масло для волосся, а наприкінці дати активне посилання на сторінку чи сайт магазина, де його можна придбати;
- product placement – розміщення товару у кадрі без прямої згадки про нього; так рекламуються, як правило, заборонені законом про рекламу товари (алкоголь, тютюн, інше);
- takeover – блогер від свого імені веде сторінку бренду, тим самим роблячи його «людяним» та підвищуючи довіру до цього самого бренду;
- партнерський маркетинг – у сторіс чи дописі інфлюенсер після захоплюючої історії залишає «кодове слово», за яким користувач може отримати прорекламований продукт зі знижкою у певний проміжок часі після виходу реклами;
- амбасадор – блогер стає обличчям компанії та постійно згадує про неї, рекламує в обумовленій формі.
Інфлюенсери, які добре знають свою роботу та відповідально до неї ставляться, турбуючись про свою репутацію, завжди роблять ефективну рекламу, але, щоб їх знайти, потрібно немало часу.
Вартість інтернет-реклами
Зважаючи на кількість видів реклами в інтернеті, неможливо дати точну відповідь, яка її ціна. Можна озвучити $10, які рекламодавець вкладає у рекламу нового рілз в Інстаграм, а можна і $1000+, які витрачає на комплексну розкрутку компанії у Мережі за допомогою маркетингової агенції. Тож потрібно відштовхуватися від потреб та наявного бюджету та просто грамотно його розподілити.
Орієнтовна вартість деяких видів реклами наступна:
Підведемо підсумки
Велика кількість видів реклами в інтернеті відкриває широкі можливості. Але, як завжди, потрібно спочатку мати грамотну стратегію просування бренду, а вже потім обирати, яка саме реклама у Мережі підходить для вашого продукту. Зазвичай гарний ефект дає комплексний підхід, коли просування через один канал доповнюється інформацією з іншого, проте для кожного окремого випадку буде працювати особлива стратегія.
Не бійтеся тестувати різні комбінації інтернет-реклами та експериментувати, і у вас обов’язково все вийде. А якщо немає часу розбиратися зі всіма особливостями інтернет-реклами, звертайтеся до досвідчених фахівців.





