SEO-конференція Collaborator

SEO-конференція Collaborator
SEO-конференція Collaborator

23 травня 2025 року відбудеться сьома SEO-конференція Collaborator.pro — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

Топові спікери у прямому етері ділитимуться власним досвідом та корисними лайфхаками у сфері пошукової оптимізації, корисними порадами та крутими інструментами для ефективного SEO.

SEO-конференція Collaborator.pro — це:

  • 10 доповідей від топових спікерів на актуальні та практичні теми SEO-просування;
  • 10 годин потужного експертного контенту;
  • великий розіграш подарунків від спікерів та партнерів під час прямої трансляції;
  • збір коштів на допомогу Артему Пилипцю, відомого проєктом «Школа SEO», який зараз служить у лавах ЗСУ;
  • новини та нетворкінг — у SEO-чаті Collaborator.pro в Telegram.

Усе, що ви хотіли знати про SEO, міжнародне просування, автоматизацію рутинних процесів. Серед спікерів — SEO-фахівці з чималим досвідом, власники та співвласники SEO-компаній, керівники відділів пошукового просування, незалежні консультанти.

23 травня, п’ятниця, початок о 9:00 (за київським часом)
Прокачайте свої скіли у сучасному SEO — приходьте на конференцію Collaborator.pro.

Лайнап спікерів весняної SEO-конференції Collaborator.pro

09:10 – 09:50

➜ Як підготувати SEO-pitch для нового продукту

Відкриває секрети успіху Олександр Белевець
Вебмайстер, SEO фахівець, CEO в Traffic Kitchen

10:00 – 10:40

➜ Скільки заробляють українські SEO-спеціалісти на Upwork

Доповідає Тамара Левіт
Technical AI Product Manager в Levit.tips, незалежна експертка

10:50 – 11:30

➜ Побудова посилань у 2025. Що треба знати, щоб успішно просувати сайти в ТОП

Інсайти від Ігора Рудника
Founder Сollaborator.pro та Referr

11:40 – 12:20

➜ Мультирегіональні сайти в SEO — як зробити це правильно

Практичні поради від Валерії Карпової
Head of SEO Компанія Boosta

12:20 – 13:00

Перерва на каву

13:00 – 13:40

➜ Аналізуємо складні сайти простими інструментами

Розповідає Сергій Кокшаров
SEO-аналітик, автор DevakaTalk

13:50 – 14:30

➜ Секрети побудови сильної афіліат SEO-команди з нуля: від хаосу до прибутку

Корисності та лайфхаки від Дмитра Ковшуна
Засновник і CEO Luxeo

14:40 – 15:20

➜ Трафік з AI: як адаптуватися SEO-фахівцю

Порадами ділиться Олег Саламаха
Founder Serpstat

15:30 – 16:10

➜ The building blocks of a grey hat SEO

Занурить вас у тему Kalin Karakehayov
Founder Seo.Domains

16:20 – 17:00

➜ Від SEOшника до ясновидця: методи прогнозування трафіку на різних даних

Розповідає Альбіна Головіна
Senior SEO specialist в A11 Agency

17:10 – 17:50

➜ Головні тренди SEO-контенту у 2025 році: як адаптуватися та перемагати

Головні інсайти 2025 від Анастасії Крижановської
Founder Content KIT

Усе це в онлайн-форматі та абсолютно безкоштовно. Не пропустіть корисний івент та крутезний розіграш 🎁

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Уявіть, що ви часто шукаєте рецепти здорових страв і читаєте про спорт. Гугл Discover буде показувати вам статті, відео та новини на ці теми, навіть якщо ви не робили конкретних запитів.

    28/05/2024
    Google Marketing Live 2024 виділив важливість штучного інтелекту в різних оновленнях, зосередивши увагу на креативах, аналітиці даних та орієнтованих на користувачів результатів пошуку. Від розміщення реклами за допомогою ШІ та динамічних рекомендацій до оптимізації прибутку та вдосконалених інструментів звітності – Google продовжує розширювати межі маркетингових технологій.

    Архетип бренду — це спосіб швидко і чітко донести до аудиторії внутрішній характер та цінності вашої компанії.

    Останні статті по #SEO
    Візуальний контент — один із найефективніших форматів у диджитал-маркетингу, тому питання його походження та легальності набуває пріоритету для бізнесу.

    Бізнесу варто розглядати українські поштові сервіси як робочий інструмент — не лише через локалізацію та підтримку, а й через питання відповідності юрисдикції і простоту інтеграції з українськими продуктами.

    У бізнес-контексті фідбек — це вхідні дані для ухвалення рішень: від тактичних виправлень у сервісній взаємодії до стратегічних змін у продукті.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову