SEO-конференція Collaborator

SEO-конференція Collaborator
SEO-конференція Collaborator

23 травня 2025 року відбудеться сьома SEO-конференція Collaborator.pro — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

Топові спікери у прямому етері ділитимуться власним досвідом та корисними лайфхаками у сфері пошукової оптимізації, корисними порадами та крутими інструментами для ефективного SEO.

SEO-конференція Collaborator.pro — це:

  • 10 доповідей від топових спікерів на актуальні та практичні теми SEO-просування;
  • 10 годин потужного експертного контенту;
  • великий розіграш подарунків від спікерів та партнерів під час прямої трансляції;
  • збір коштів на допомогу Артему Пилипцю, відомого проєктом «Школа SEO», який зараз служить у лавах ЗСУ;
  • новини та нетворкінг — у SEO-чаті Collaborator.pro в Telegram.

Усе, що ви хотіли знати про SEO, міжнародне просування, автоматизацію рутинних процесів. Серед спікерів — SEO-фахівці з чималим досвідом, власники та співвласники SEO-компаній, керівники відділів пошукового просування, незалежні консультанти.

23 травня, п’ятниця, початок о 9:00 (за київським часом)
Прокачайте свої скіли у сучасному SEO — приходьте на конференцію Collaborator.pro.

Лайнап спікерів весняної SEO-конференції Collaborator.pro

09:10 – 09:50

➜ Як підготувати SEO-pitch для нового продукту

Відкриває секрети успіху Олександр Белевець
Вебмайстер, SEO фахівець, CEO в Traffic Kitchen

10:00 – 10:40

➜ Скільки заробляють українські SEO-спеціалісти на Upwork

Доповідає Тамара Левіт
Technical AI Product Manager в Levit.tips, незалежна експертка

10:50 – 11:30

➜ Побудова посилань у 2025. Що треба знати, щоб успішно просувати сайти в ТОП

Інсайти від Ігора Рудника
Founder Сollaborator.pro та Referr

11:40 – 12:20

➜ Мультирегіональні сайти в SEO — як зробити це правильно

Практичні поради від Валерії Карпової
Head of SEO Компанія Boosta

12:20 – 13:00

Перерва на каву

13:00 – 13:40

➜ Аналізуємо складні сайти простими інструментами

Розповідає Сергій Кокшаров
SEO-аналітик, автор DevakaTalk

13:50 – 14:30

➜ Секрети побудови сильної афіліат SEO-команди з нуля: від хаосу до прибутку

Корисності та лайфхаки від Дмитра Ковшуна
Засновник і CEO Luxeo

14:40 – 15:20

➜ Трафік з AI: як адаптуватися SEO-фахівцю

Порадами ділиться Олег Саламаха
Founder Serpstat

15:30 – 16:10

➜ The building blocks of a grey hat SEO

Занурить вас у тему Kalin Karakehayov
Founder Seo.Domains

16:20 – 17:00

➜ Від SEOшника до ясновидця: методи прогнозування трафіку на різних даних

Розповідає Альбіна Головіна
Senior SEO specialist в A11 Agency

17:10 – 17:50

➜ Головні тренди SEO-контенту у 2025 році: як адаптуватися та перемагати

Головні інсайти 2025 від Анастасії Крижановської
Founder Content KIT

Усе це в онлайн-форматі та абсолютно безкоштовно. Не пропустіть корисний івент та крутезний розіграш 🎁

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    11/09/2023
    Google Search Console (GSC) – це безкоштовний інструмент, створений Google, для того, щоб ви могли отримати інформацію про те, яке місце посідає ваш сайт у результатах пошуку, усунути неполадки й оптимізувати контент. Це не просто корисний додаток до вашої роботи, а те, що вам справді необхідно для того, щоб перебувати виключно на верхніх позиціях пошукової видачі.

    07/10/2024
    Медіапланування допомагає виявити рекламні канали, які варто залучити, прописати кількість інвестицій, необхідних для реалізації плану, графік виходу оголошень та інше, про що детальніше поговоримо далі. Планування необхідне, щоб завчасного знати, який буде результат реклами та яким чином працюватиме вся концепція.

    01/08/2024
    CPС або cost per click — це рекламна модель, яка дозволяє маркетологам платити тільки тоді, коли їхню рекламу дійсно бачили та з нею взаємодіяли, а не за рекламу, яку можна проігнорувати.

    Останні статті по #SEO
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову