Просування трафіку – схема роботи, за якої клієнт платить за переходи користувачів з пошукових систем за раніше позначеним списком пошукових фраз. Основне завдання – отримати максимальну кількість переходів на сайт із пошукових систем.
Основи трафікового просування
- Аналіз конкурентів з видачі.
- Перевірка карти сайту, дублів сторінок, технічних недоробок і помилок індексації.
- Вибір пріоритетних напрямків і товарів.
- Складання семантичного ядра, кластеризація запитів і розподіл їх за сторінками.
- Формування оптимізованої структури сайту.
- Створення текстів, заточених під низькочастотні запити.
- Складання оптимізованих метатегів і заголовків.
- Створення сніпетів, які викликають зацікавленість у користувачів.
- Покращення навігації та юзабіліті сайту.
- Нарощування природної маси посилань за допомогою статей, повідомлень на форумах та в соціальних мережах.
Кому підходить трафікове просування?
Цей спосіб розкручування є ефективним для наступних категорій сайтів:
- Проекти, що продають рекламу. Чим вище кількість відвідувачів, тим дорожче коштує оголошення.
- Інтернет-магазини з великим асортиментом, для яких важливим є залучення високо конверсійного трафіку за безліччю низькочастотних запитів.
- Інформаційні ресурси, портали, якщо є на меті збільшити охоплення ЦА.
- Інакше кажучи, трафікове просування працює в тому разі, якщо потрібно розкрутити популярний і відомий продукт, будь то товар чи послуга.
Переваги трафіку
- Швидкість отримання результату – одна з основних переваг цього методу. Результат буде видно вже через тиждень, тоді як на просування, наприклад, за позиціями потрібні місяці.
- Підсумкова вартість розкручування виходить меншою, ніж якби ви просували ресурс за допомогою контекстної реклами.
- Оплата за результат – лише за конкретні переходи.
- Максимальне охоплення аудиторії – просування на збільшення трафіку передбачає охоплення якомога більшої кількості цільових користувачів.
- При використанні цього методу здійснюється комплексна оптимізація сайту.
- Окрім зростання трафіку, власник ресурсу також отримує нові конверсії та замовлення.
- Ви точно знаєте, скільки витратите грошей і скільки переходів за це отримаєте.
схожі статті
підписатися:
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center

Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
#
SEO
28 May 2021
Як просувати сайт на конструкторі Тільда. Можливості та недоліки

Як просувати сайт на конструкторі Тільда. Можливості та недоліки
#
SEO
15 November 2021
#
SEO
8 November 2021
Коментарі