Зміст статті
- /01 Які помилки зустрічаються найчастіше, і виправлення яких допомагає досягти позитивного результату в пошуковому просуванні?
- 1. Відсутність або некоректна мета пошукової оптимізації
- 2. Неякісні теги сторінок
- 3. Неякісний контент
- 4. Дублі в будь-якому їхньому прояві
- 5. Неякісна архітектура сайту
- 6. Відсутність адаптивної для мобільних пристроїв версії сайту
- 7. Купівля SEO-посилань, багато реклами - вихідних зовнішніх посилань
- 8. Просування сайту лише за високочастотними запитами
- 9. Ігнорування конкурентів
- 10. Відсутність аналітики
Найважливішою помилкою при роботі з сайтом може стати думка, що SEO не потрібне вашому бізнесу. Відсутність внутрішньої оптимізації не дозволить веб-сайту отримати хороших позицій у видачі пошукових систем, оскільки пошукові роботи не зможуть проіндексувати його сторінки, щоб зрозуміти, чим він може бути корисним відвідувачам.
Які помилки зустрічаються найчастіше, і виправлення яких допомагає досягти позитивного результату в пошуковому просуванні?
1. Відсутність або некоректна мета пошукової оптимізації
Тільки сформулювавши адекватну мету, можна надалі об’єктивно оцінити отриманий результат, враховуючи витрачені ресурси: час, бюджет тощо.
2. Неякісні теги сторінок
Заголовки H1, Title та опис Description сторінок були і залишаються одними з основних чинників визначення релевантності вмісту сторінки пошуковими алгоритмами. Їхнє «неправильне» складання без урахування рекомендацій пошукових систем – одна з найпопулярніших помилок для SEO:
- незаповнені теги;
- наявність 2-х або більше тегів на сторінці;
- занадто довге значення тега.
3. Неякісний контент
Вміст сторінок сайту може бути «незрозумілим» для пошукових систем.
- відсутність ієрархії заголовків, підзаголовків і логічної структури тексту;
- невелика кількість контенту;
- величезні тексти, наповнені «водою» або заспамлені тексти SEO;
- приховані тексти.
Сторінка з неякісним контентом незручна та марна для користувачів. Відсутність відповіді на запит відвідувача, негативні поведінкові характеристики візитів – це робить сайт марним на думку пошукових алгоритмів.
4. Дублі в будь-якому їхньому прояві
Крадіжка контенту – публікація текстів з інших ресурсів, копіювання контенту зі сторінок власного сайту, схоже наповнення сторінок, дублювання сторінок, URL, мета заголовків та описів. Сторінки, що містять неунікальний контент, негативно впливають на ранжування сайту в пошукових системах. Сторінки з повторюваним контентом і тегами (сторінки сортувань, фільтрів тощо) виключаються з пошукової індексації як сміттєві.
5. Неякісна архітектура сайту
Використання нелогічної, незручної та незрозумілої архітектури вебсайту не дозволяє користувачеві знайти відповідь на свій запит, і він залишить його, вважаючи марним. Відповідно показники поведінкових характеристик ресурсу негативно вплинуть на ранжування сайту в пошукових системах. Непродумана структура каталогів сайту з великими рівнями вкладеності може значно ускладнити індексацію сторінок сайту роботами-пошуковиками.
6. Відсутність адаптивної для мобільних пристроїв версії сайту
Нині частка відвідувачів інтернет-сайтів, що використовують різні мобільні пристрої, становить понад 50% і продовжує зростати. Алгоритми пошукових систем вважають важливим чинником ранжування наявність адекватної мобільної версії та показники мобільного використання сайту. Мобільна версія сайту обов’язково має бути адаптована до всіх портативних пристроїв та наповнена відповідним десктопній версії контентом.
7. Купівля SEO-посилань, багато реклами – вихідних зовнішніх посилань
Наявність зовнішніх SEO-посилань і посилань з неякісних майданчиків на сайт, як і велика кількість вихідних зовнішніх посилань, може негативно вплинути на рівень довіри до ресурсу з боку пошукових систем. Для позитивного впливу посилання на сайт на нього повинні посилатися якісні, тематичні ресурси. Опубліковані матеріали повинні бути унікальними, корисними для користувачів, а посилання в тексті має бути розміщене органічно.
8. Просування сайту лише за високочастотними запитами
Ігнорування середньочастотних та низькочастотних пошукових запитів – поширена помилка в SEO. Більшість користувачів пошукових систем в процесі пошуку намагаються формувати свій запит максимально точно, щоб отримати найбільш релевантну відповідь. За даними статистики, в середньому від 60% до 70% пошукового трафіку сайту становлять переходи за середньо- та низькочастотними запитами, а значить, ефективність просування за такими запитами вища.
9. Ігнорування конкурентів
Моніторинг та аналіз сайтів-конкурентів допомагають знаходити нові рішення та шляхи для залучення аудиторії, уникати помилок, вже допущених під час просування конкурентами. Тільки вивчаючи сайти конкурентів, можна зробити свій ресурс кращим.
10. Відсутність аналітики
Наявність і можливість аналізу статистики за безліччю параметрів взаємодії з ресурсом дозволяють оцінювати результати роботи та контролювати процес просування. Відразу ж під час створення сайту необхідно підключити систему статистики Google Analitics, Microsoft Clarity. Алгоритми пошукових систем постійно розвиваються, покращуються, і для успішної пошукової оптимізації сайту необхідно враховувати все більше чинників і параметрів, тому самостійне SEO просування, на мою думку, також є помилкою.