Від чого залежить вартість просування сайту

Від чого залежить вартість просування сайту
Від чого залежить вартість просування сайту

Чому ціна на просування сайту так сильно відрізняється і яку вибрати? Думаю, кожен власник сайту хоча б раз ставив це питання. А ось знайти однозначну відповідь не так просто, тому що звичайному користувачеві потрібно докласти чимало зусиль, щоб розібратися у всіх факторах, що впливають на вартість SEO.

 Що включає просування сайту

SEO просування — це більше, ніж просто збір ключів та покупка посилань. СЕО включає такі процеси:

  1. Координована робота різного типу спеціалістів та комунікація з клієнтом;
  2. Технічна оптимізація сайту: аудит, опрацювання структури, перелінкування тощо;
  3. Програмування; якщо кваліфікації SEO-фахівця не вистачає, а на сайті потрібні серйозні зміни на рівні коду, оптимізатор звертається за допомогою до веб-розробника;
  4. Наповнення контентом: комерційними текстами, статтями, описом товарних карток, графікою;
  5. Зовнішня оптимізація: робота над масою посилань, крауд-маркетинг, відгуки;
  6. Аналітика: оцінка проміжних результатів, на основі якої коригують стратегію.

Бюджет просування сайту складається з оплати праці спеціалістів, вартості програмного забезпечення, витрат на закупівлю посилань тощо.

Отримати розрахунок вартості

Надсилайте заявку та отримайте повний розрахунок вартості послуг з просування вашого сайту та безкоштовну консультацію від наших спеціалістів.

Фактори, що впливають на вартість просування

  • Регіон просування. Google дає можливість оптимізувати сайт під конкретний регіон. Регіоном можна вибрати країну, область чи конкретний населений пункт. У кожному випадку користувачі використовують різні запити, і конкуренція за ключовиками відрізняється, тому вартість просування залежить від регіону. Там, де висока конкурентність, ціна просування сайту на місяць буде помітно вищою.
  • Обсяг семантики. Якщо не звертати увагу на конкуренцію по регіонах, за ключовими запитами та частотністю фраз, то дешевше просувати сайт, обсяг семантичного ядра (СЯ) якого менший. Оскільки обсяг роботи над великим інтернет-магазином та лендингом явно різниться.
  • Рівень конкуренції за запитами. Сайти однієї тематики конкурують за запити. Чим більше у конкретній темі веб-ресурсів, тим більше зусиль та вкладень потрібно для того, щоб випередити суперників та зайняти лідируючі позиції. Є поняття частотності запитів — їх поділяють на низько-, середньо- та високочастотні (НЧ, СЧ та ВЧ). Основна боротьба за останній тип запитів.
  • Вік сайту. Якщо за іншими параметрами сайти рівні, то простіше і дешевше просувати той сайт, який старший. У пошукових систем до вікового майданчика довіри більше, ніж до того, який створили місяць тому. Це справедливо і з погляду зовнішньої оптимізації — для п’ятирічного ресурсу необхідно купувати менше посилань, ніж молодого.
  • Технічна готовність сайту. Пошукові системи звертають увагу на технічні аспекти майданчиків: наприклад, коректне заповнення файлу robots.txt, швидкість завантаження сторінок, орієнтацію на мобільні платформи. Чим ближче до вимог пошуковиків, тим дешевше обходиться робота по цьому пункту.
  • Пошукова система. У середньому вартість просування сайту в Bing та Google відрізняється незначно. Але замовляючи оптимізацію, розраховану на обидві системи, можна заощадити до 50%.

Найголовніше, за що Ви як клієнт платите – це досвід виконавця замовлення. Адже професійний сео-фахівець бере за свої послуги чимало.

Підведемо підсумки

Просування безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу, причому довгостроково. Завдяки SEO сайт роками безперервно отримує потенційних клієнтів із пошуку.

Це найбільш масштабний за кількістю трафіку і другий за окупністю канал для залучення клієнтів в інтернет-маркетингу (email-маркетинг перший за рентабельністю, тому що розсилка безкоштовна, але щоб отримати електронну пошту клієнта, потрібно спочатку залучити його на сайт). Тому, незважаючи на високу вартість, SEO вважається найефективнішим інструментом просування бізнесу в інтернеті.

Станіслав Нікітюк
Linkbuilder
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Google Business Profile (GBP) – це безкоштовний інструмент, який дозволяє вам впливати на те, як ваш бізнес відображається в пошуку Google, на Google картах і в покупках Google. Використовуючи цей інструмент, ви можете зв’язуватися з клієнтами, публікувати оновлення для бізнесу, складати список продуктів або послуг тощо.

    23/12/2021
    Швидкість завантаження сайту – один із факторів ранжирування. Google воліє, коли швидкість завантаження - від 1,5 до 3 секунд. Якщо сторінка вантажиться довше, то більше половини користувачів залишають її, так і не дочекавшись кінцевого завантаження сторінки.

    20/07/2021
    Існує досить багато різноманітних сервісів для перевірки відвідуваності сайтів. Тут ми розглянемо найпопулярніші з них, а саме: SimilarWeb; Ahrefs; Serpstat; SemRush.

    Останні статті по #SEO
    29/05/2025
    Атрибут rel="canonical" — це елемент розмітки HTML, який вказує пошуковій системі основний (або канонічний) URL сторінки та допомагає уникати дублювання контенту.

    20/05/2025
    23 травня 2025 року відбудеться сьома SEO-конференція Collaborator.pro — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову